abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 februari 2015 @ 17:38:15 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149362482
Ik ga mezelf weer eens mentaal uitputten :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:06:24 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
nah dan zal het wel aan mij liggen maar het is mij serieus niet opgevallen dat de weegschaal (wahaha zo grappig vandaag)
Ik stikte er bijna in :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149363636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:36 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.

Ooit eens een poging gedaan. Wou voor geen meter. Bleek ik perongeluk te zijn begonnen bij les 8. Really. :X

Anyway. Is het het beste om schoenen aan te laten meten? Naar een sportzaak om te passen? Of gewoon bestellen en dan zelf kiezen? Ik vraag dit dus als beginner. Zit eraan te denken om naar een sportzaak te gaan, maar ik kan niet zo goed nee zeggen en ben bang dat ze me dan schoenen van ¤100 + gaan aansmeren terwijl ik dat niet wil. :')
Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echt :Y. Ik loop nu zo'n 4 jaar met tussenpozen en ben echt een vreselijk inconsequente, slechte loper maar goede schoenen aanschaffen is iets waar ik wel consequent in ben, lopen op verkeerde schoenen kan echt heel slecht voor je zijn. 1x de fout gemaakt om mijn Brooks te vervangen door Mizuno's, dat nooit meer. Jankend van de pijn tijdens je rondje lopen moeten stoppen is niet tof :N

Lijstje:
O: brinta met honing
T: banaan
L: 2 speltboterhammen met kaas. Salade van jonge bladsla met paprika, bleekselderij, mango en geitenkaas.
T: 2 kiwi's
D: Schorsenerensoep met brood.
pi_149363686
Ja mijn hardloop rondje gaat hem vandaag niet worden. Was net met loebes lopen en ik stap ergens op en klap zo achterover op mijn achterhoofd. Ben een beetje misselijk dus blijf maar even binnen
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:29:08 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363736
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echt :Y. Ik loop nu zo'n 4 jaar met tussenpozen en ben echt een vreselijk inconsequente, slechte loper maar goede schoenen aanschaffen is iets waar ik wel consequent in ben, lopen op verkeerde schoenen kan echt heel slecht voor je zijn. 1x de fout gemaakt om mijn Brooks te vervangen door Mizuno's, dat nooit meer. Jankend van de pijn tijdens je rondje lopen moeten stoppen is niet tof :N

Lijstje:
O: brinta met honing
T: banaan
L: 2 speltboterhammen met kaas. Salade van jonge bladsla met paprika, bleekselderij, mango en geitenkaas.
T: 2 kiwi's
D: Schorsenerensoep met brood.
Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!

En als je antipronatie moet zou ik voor inleg gaan ipv in de schoen zelf. En ze hoeven echt niet duur te zijn. Mijne waren het model van het jaar ervoor : 90 euro :Y

Ooeh brinta :9
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:29:45 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja mijn hardloop rondje gaat hem vandaag niet worden. Was net met loebes lopen en ik stap ergens op en klap zo achterover op mijn achterhoofd. Ben een beetje misselijk dus blijf maar even binnen
Pas je op voor evt hersenschudding? :*
pi_149364386
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!

En als je antipronatie moet zou ik voor inleg gaan ipv in de schoen zelf. En ze hoeven echt niet duur te zijn. Mijne waren het model van het jaar ervoor : 90 euro :Y

Ooeh brinta :9
Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopen :s) Iig niet in mijn 'zwaarte'klasse.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:40:06 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366272
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopen :s) Iig niet in mijn 'zwaarte'klasse.
Is niks mis met oudere modellen :D En dat ze er meestal minder cool uitzien dan de nieuwere boeit me niet :P Ik loop geen mode show :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:40:40 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149366299
Nieuwe collectie hardloopschoenen zijn ECHT niet beter dan de soort van een jaar of 3 jaar geleden.
Vaak zijn de nieuwe alleen maar goedkoper qua productiekosten.
Dus proberen maar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:46:13 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366602
Boh mijn avondeten was lekker :9 Rijst, wokgroente, eieren erdoor, beetje blokjes ham erdoor en pangasiusfilet. :9 gekruid met peper, viskruiden, bieslook, en wat basilicum. Men dat is bazig.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 februari 2015 @ 19:54:17 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149366968
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pas je op voor evt hersenschudding? :*
wat zij zegt ^^
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:55:56 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367019
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

wat zij zegt ^^
Ja, Think-Pink, hoe is het inmiddels? Nog steeds misselijk?
pi_149371420
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is niks mis met oudere modellen :D En dat ze er meestal minder cool uitzien dan de nieuwere boeit me niet :P Ik loop geen mode show :D
Mijnes zijn turquoise met neongeel :D t niewe model is juist minder tof Dit jaar.
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:43:14 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149371505
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijnes zijn turquoise met neongeel :D t niewe model is juist minder tof Dit jaar.
:D die klinken wel vet tof.

Ik heb gewoon saai grijs met een beetje mint groen :P
pi_149371562
Mijne zijn neon geel met paars.. Echt wie heeft dat bedacht..

Ik voel me nog niet helemaal lekker. Maar niet misselijk meer. Wel koppijn..
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 22:34:17 #216
382129 crew  Donna
pi_149373660
Bedankt voor al het hardloopschoen advies. Ik ga zaterdag naar de stad ^^
pi_149374501
Ik wil toch nog even terugkomen op de discussie van vanmiddag. Ik ben hem begonnen en heb daarna niets meer van me laten horen. Dat was niet de bedoeling en ik vind het niet netjes van mezelf. Ik zat alleen sinds 1 uur vanmiddag zonder telefoon. En zonder navigatie :X

Het probleem is expliciet niet dat het over krachttraining wordt gesproken, laat ik dat voorop stellen.
Er zijn vorig jaar meerdere topics gemaakt omdat mensen in de vroegere Dieetclub niet meer goed door een deur konden en elkaars manier van afvallen en vooral sporten niet konden waarderen. Er zijn mensen hier naartoe gegaan en mensen naar het andere afvaltopic gegaan. Jammer maar prima.

Het is Qwea meerdere malen verteld dat haar manier van doen mensen regelmatig tegen de haren instrijkt. Ze blijft toch doorgaan terwijl ze heel goed weet watvoor reacties ze ontlokt. Ik zie het echt als trollen, zie de TT bijvoorbeeld.

Nu is iedereen op Fok welkom om in ieder topic te posten. Dus Qwea mag hier ook posten. Ook prima, maar dat heeft als gevolg dat er users zijn die hier niet meer posten of zelfs Fok helemaal verlaten. Dat is alles. En of het oud of nieuw zeer is maakt weinig uit. Je ergeren is gewoon irritant, of het nou terecht of onterecht is.
Spoilers!
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 23:19:36 #218
382129 crew  Donna
pi_149375222
Ik hoop dat iedereen blijft. Vond dit net zo'n fijn topic ondanks dat ik hier niet thuis hoor officiëel. :*
pi_149378687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft. Vond dit net zo'n fijn topic ondanks dat ik hier niet thuis hoor officiëel. :*
Gewoon blijven er zullen er genoeg zijn die nog wel gewoon blijven posten
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:10:36 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378743
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op de discussie van vanmiddag. Ik ben hem begonnen en heb daarna niets meer van me laten horen. Dat was niet de bedoeling en ik vind het niet netjes van mezelf. Ik zat alleen sinds 1 uur vanmiddag zonder telefoon. En zonder navigatie :X
Foei!

quote:
Het probleem is expliciet niet dat het over krachttraining wordt gesproken, laat ik dat voorop stellen.
Er zijn vorig jaar meerdere topics gemaakt omdat mensen in de vroegere Dieetclub niet meer goed door een deur konden en elkaars manier van afvallen en vooral sporten niet konden waarderen. Er zijn mensen hier naartoe gegaan en mensen naar het andere afvaltopic gegaan. Jammer maar prima.
Ja, totaal nutteloos maar goed :')

quote:
Het is Qwea meerdere malen verteld dat haar manier van doen mensen regelmatig tegen de haren instrijkt. Ze blijft toch doorgaan terwijl ze heel goed weet watvoor reacties ze ontlokt. Ik zie het echt als trollen, zie de TT bijvoorbeeld.
Mijn god, je druk maken om een TT of om reacties :D Je zou er ook overheen kunnen lezen als het je geen flikker boeit? Of zie je de rest van fok ook als trollen als je iets leest wat je niet aanstaat?

quote:
Nu is iedereen op Fok welkom om in ieder topic te posten. Dus Qwea mag hier ook posten.
Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijk ^O^

quote:
Ook prima, maar dat heeft als gevolg dat er users zijn die hier niet meer posten of zelfs Fok helemaal verlaten. Dat is alles. En of het oud of nieuw zeer is maakt weinig uit. Je ergeren is gewoon irritant, of het nou terecht of onterecht is.
Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaan :D Dat heb ik niet meer gezien sinds een kennis van mij een psychose van de drugs kreeg 3 kwart jaar terug :') En dat zegt een hoop.

Fok kan wel opgedoekt worden als men elke keer dat iemand zich loopt te ergeren uit een topic of van fok verwijderd :D :') _O-
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:11:08 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378749
En nu maar weer ontopic dan? :

Het sneeuwt B-) En tijd voor ontbijt :9
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:12:16 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:34 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt voor al het hardloopschoen advies. Ik ga zaterdag naar de stad ^^
Gewoon ook schoenen nemen waar je je fijn in voelt he! :Y En laat je niet gelijk sokken oid aansmeren want die heb je niet perse nodig.
pi_149379037
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Qwea het volgende:
En nu maar weer ontopic dan? :

Het sneeuwt B-) En tijd voor ontbijt :9
Ontbijt al lang op joh.

Hier is het ook bagger op de weg.. Zucht.
Hopelijk is dat vanmiddag over dan kan ik mooi een eind gaan lopen.
pi_149379184
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Foei!

[..]

Ja, totaal nutteloos maar goed :')

[..]

Mijn god, je druk maken om een TT of om reacties :D Je zou er ook overheen kunnen lezen als het je geen flikker boeit? Of zie je de rest van fok ook als trollen als je iets leest wat je niet aanstaat?

[..]

Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijk ^O^

[..]

Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaan :D Dat heb ik niet meer gezien sinds een kennis van mij een psychose van de drugs kreeg 3 kwart jaar terug :') En dat zegt een hoop.

Fok kan wel opgedoekt worden als men elke keer dat iemand zich loopt te ergeren uit een topic of van fok verwijderd :D :') _O-
dit

Ik ben het echt niet eens met de manier waarop Qwea vaak post (vooral in discussies) maar als het je zo veel doet en jouw manier van daar mee omgaan zo over the top is zou ik er vooral een leermomentje voor jezelf van proberen te maken...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:42:50 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149379191
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ontbijt al lang op joh.

Hier is het ook bagger op de weg.. Zucht.
Hopelijk is dat vanmiddag over dan kan ik mooi een eind gaan lopen.
Ik heb het net op :9 Weg is hier wel schoon, kleine wegen alleen niet. Link heeft heerlijk een uur gebanjerd door de sneeuw :D

Hoe is het met je hoofd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')