Ik stikte er bijna inquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
nah dan zal het wel aan mij liggen maar het is mij serieus niet opgevallen dat de weegschaal (wahaha zo grappig vandaag)
Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echtquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.
Ooit eens een poging gedaan. Wou voor geen meter. Bleek ik perongeluk te zijn begonnen bij les 8. Really.![]()
Anyway. Is het het beste om schoenen aan te laten meten? Naar een sportzaak om te passen? Of gewoon bestellen en dan zelf kiezen? Ik vraag dit dus als beginner. Zit eraan te denken om naar een sportzaak te gaan, maar ik kan niet zo goed nee zeggen en ben bang dat ze me dan schoenen van ¤100 + gaan aansmeren terwijl ik dat niet wil.
Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat je adviseren bij een hardloopwinkel, echt. Ik loop nu zo'n 4 jaar met tussenpozen en ben echt een vreselijk inconsequente, slechte loper maar goede schoenen aanschaffen is iets waar ik wel consequent in ben, lopen op verkeerde schoenen kan echt heel slecht voor je zijn. 1x de fout gemaakt om mijn Brooks te vervangen door Mizuno's, dat nooit meer. Jankend van de pijn tijdens je rondje lopen moeten stoppen is niet tof
Lijstje:
O: brinta met honing
T: banaan
L: 2 speltboterhammen met kaas. Salade van jonge bladsla met paprika, bleekselderij, mango en geitenkaas.
T: 2 kiwi's
D: Schorsenerensoep met brood.
Pas je op voor evt hersenschudding?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja mijn hardloop rondje gaat hem vandaag niet worden. Was net met loebes lopen en ik stap ergens op en klap zo achterover op mijn achterhoofd. Ben een beetje misselijk dus blijf maar even binnen
Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat! Liefst waarbij ze filmpje maken! Intersport doet dat o.a. En rustig opbouwen. Goed opwarmen en goed uitstrekken aan het eind!
En als je antipronatie moet zou ik voor inleg gaan ipv in de schoen zelf. En ze hoeven echt niet duur te zijn. Mijne waren het model van het jaar ervoor : 90 euro
Ooeh brinta
Is niks mis met oudere modellenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier ook oudere modellen op mn laatste paar na, toen waren er geen oude meer voorradig. Maar op de oude krijg ik van de winkel 20% korting omdat ze die schoenen niet zo vaak verkopenIig niet in mijn 'zwaarte'klasse.
wat zij zegt ^^quote:
Ja, Think-Pink, hoe is het inmiddels? Nog steeds misselijk?quote:
Mijnes zijn turquoise met neongeelquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is niks mis met oudere modellenEn dat ze er meestal minder cool uitzien dan de nieuwere boeit me niet
Ik loop geen mode show
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijnes zijn turquoise met neongeelt niewe model is juist minder tof Dit jaar.
Gewoon blijven er zullen er genoeg zijn die nog wel gewoon blijven postenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft. Vond dit net zo'n fijn topic ondanks dat ik hier niet thuis hoor officiëel.
Foei!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op de discussie van vanmiddag. Ik ben hem begonnen en heb daarna niets meer van me laten horen. Dat was niet de bedoeling en ik vind het niet netjes van mezelf. Ik zat alleen sinds 1 uur vanmiddag zonder telefoon. En zonder navigatie![]()
Ja, totaal nutteloos maar goedquote:Het probleem is expliciet niet dat het over krachttraining wordt gesproken, laat ik dat voorop stellen.
Er zijn vorig jaar meerdere topics gemaakt omdat mensen in de vroegere Dieetclub niet meer goed door een deur konden en elkaars manier van afvallen en vooral sporten niet konden waarderen. Er zijn mensen hier naartoe gegaan en mensen naar het andere afvaltopic gegaan. Jammer maar prima.
Mijn god, je druk maken om een TT of om reactiesquote:Het is Qwea meerdere malen verteld dat haar manier van doen mensen regelmatig tegen de haren instrijkt. Ze blijft toch doorgaan terwijl ze heel goed weet watvoor reacties ze ontlokt. Ik zie het echt als trollen, zie de TT bijvoorbeeld.
Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijkquote:Nu is iedereen op Fok welkom om in ieder topic te posten. Dus Qwea mag hier ook posten.
Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaanquote:Ook prima, maar dat heeft als gevolg dat er users zijn die hier niet meer posten of zelfs Fok helemaal verlaten. Dat is alles. En of het oud of nieuw zeer is maakt weinig uit. Je ergeren is gewoon irritant, of het nou terecht of onterecht is.
Gewoon ook schoenen nemen waar je je fijn in voelt he!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:34 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt voor al het hardloopschoen advies. Ik ga zaterdag naar de stad ^^
Ontbijt al lang op joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Qwea het volgende:
En nu maar weer ontopic dan? :
Het sneeuwtEn tijd voor ontbijt
ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foei!
[..]
Ja, totaal nutteloos maar goed
[..]
Mijn god, je druk maken om een TT of om reactiesJe zou er ook overheen kunnen lezen als het je geen flikker boeit? Of zie je de rest van fok ook als trollen als je iets leest wat je niet aanstaat?
[..]
Mooi, dan hebben we dat iig ff duidelijk
[..]
Die mensen moeten wellicht eens kijken of een drama klas niks voor ze is. Ik denk dat ze serieus mensen op de drama school nog wel wat kunnen leren. Godsklere. Viritueel zo ergens over de zeik over gaanDat heb ik niet meer gezien sinds een kennis van mij een psychose van de drugs kreeg 3 kwart jaar terug
En dat zegt een hoop.
Fok kan wel opgedoekt worden als men elke keer dat iemand zich loopt te ergeren uit een topic of van fok verwijderd![]()
![]()
Ik heb het net opquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ontbijt al lang op joh.
Hier is het ook bagger op de weg.. Zucht.
Hopelijk is dat vanmiddag over dan kan ik mooi een eind gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |