abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149358336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Of topics worden samengevoegd tot 1, en iedereen leest over onderwerpen heen waar diegene het zelf niet zo op heeft?

Als ik het goed begrijp was het probleem dat men het over KT wilde hebben icm afvallen. Maar is dat nou niet juist omdat iedereen op een andere manier afvalt?
Dit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149358367
quote:
3s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:16 schreef Sjeen het volgende:
Ineens heb je het... Ik word drunkorexic :+
Die moest ik even googlen..
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:26:58 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149358641
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Goed nog steeds een idioot. En met link loopt hij weer lekker?

Loebes krijgt zo weer yoghurt. En daarna weer rondje lopen. Is goed voor hem en mij.
Link loopt beter, nog niet 100% lekker. Ga nu met hem naar hydrotherapie :Y

Yoghurt :9 Lopen :9

Loebes O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149358788
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Link loopt beter, nog niet 100% lekker. Ga nu met hem naar hydrotherapie :Y

Yoghurt :9 Lopen :9

Loebes O+
Ben blij te horen dat het beter lijkt te gaan. Was hij aangereden Ja?

En ja loebes O+ prutser dat het is.

Vanavond hardlopen O+
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 15:36:43 #180
382129 crew  Donna
pi_149358933
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Vanavond hardlopen O+
Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.

Ooit eens een poging gedaan. Wou voor geen meter. Bleek ik perongeluk te zijn begonnen bij les 8. Really. :X

Anyway. Is het het beste om schoenen aan te laten meten? Naar een sportzaak om te passen? Of gewoon bestellen en dan zelf kiezen? Ik vraag dit dus als beginner. Zit eraan te denken om naar een sportzaak te gaan, maar ik kan niet zo goed nee zeggen en ben bang dat ze me dan schoenen van ¤100 + gaan aansmeren terwijl ik dat niet wil. :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:55:06 #181
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149359521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:36 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb zonet start-to-run 0-5km. weer gedownload.
.be??

Ik heb gewoon een paar besteld zonder enige poespas :P Paste ook nog :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:57:22 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149359607
Tink! Wat lief.
Gaat het nog wat met je gewicht en verdere gezondheid?

Donna: Naar een sportwinkel gaan met het liefst goede instructies en eventuele videoopnames van je lopen.
Daar kunnen ze je de perfecte hardloopschoenen aanbevelen en je kan er tigtallen passen, je weet echt precies welke voor jou goed zijn, dat merk je meteen!
En daar dan ook kopen en niet via internet want anders gaat zo'n zaak ook failliet en dat is mede sneu voor die verkoper...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 16:02:28 #183
382129 crew  Donna
pi_149359770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:55 schreef sanger het volgende:

[..]

.be??

Ik heb gewoon een paar besteld zonder enige poespas :P Paste ook nog :D
Bedoel je via welke site of?
rennenmetevy.nl. heb ik het vanaf gehaald.

@uniekhoorn, als ik naar zo`n sportwinkel ga, dan ga ik daar ook kopen. Ik hou er niet van om uitgebreid advies mee te nemen naar m`n computer. Van lucht kunnen zij ook niet leven, dus dat zit wel goed.

Alleen zit hier alleen zo`n winkel met alles super duur. Dus dan moet ik even de stad in dit weekend.
pi_149360058
Ik heb mijn schoenen laten aanmeten. Ik schijn ook niet helemaal goed te lopen dus heb nu schoenen die dat oplossen :)
pi_149360147
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.

Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Afvallen en te zwaar zijn is voor veel mensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'ik heb zo'n trek want ik ben ongesteld!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.

Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 16:16:44 #186
382129 crew  Donna
pi_149360253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de wens om met gelijkgestemden over een onderwerp te praten, daar heeft iedere deelnemer meer aan. Ik vind een heel groot deel van die gelijkgestemden hier, maar kennelijk vinden anderen het lastig om te begrijpen dat dat belangrijk is, dat de neuzen dezelfde kant op staan.
Ja, dit is een openbaar forum, dus iemand verbieden ergens te posten is geen optie, maar het zou wel prettig zijn. Afvallen en te zwaar zijn is voor veel mensen een gevoelig onderwerp, en om 100% eerlijk te zijn (wat het beste en het effectiefste is) is het prettig als het als een 'veilige omgeving' voelt. Dat is voor velen niet zo, en dat is jammer. Dan is het ook niet effectief om hier mee te posten, want als je dan een beetje steun wil bij je problemen 'ik heb zo'n trek want ik ben ongesteld!', en er een negatieve reactie komt, dan ga je dat niet meer posten.

Jammer, maar helaas dat het zo moet, elke keer maar weer. En nu krijg ik weer reacties dat ik een huilie ben. So be it.
Ik kan me dit wel goed voorstellen hoor. Maar juist toen ik zoiets plaatste, kreeg ik hele leuke en herkenbare reacties. Ik krijg toch dan het idee dat het te maken heeft met oud zeer of mensen die elkaar niet liggen.

Maar dat heb ik dus niet meegemaakt.

Maar wat hier eerder al gezegd werd, dat hakken op reacties vind ik ook onnodig.
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 16:17:21 #187
382129 crew  Donna
pi_149360271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb mijn schoenen laten aanmeten. Ik schijn ook niet helemaal goed te lopen dus heb nu schoenen die dat oplossen :)
Ik loop ook met 1 voet helemaal naar binnen, dus het lijkt me wel slim om sowieso een kundige zaak op te zoeken. :Y
pi_149360870
quote:

Van mij niet hoor. Ik vind dat je hier best je ei kwijt mag. Maar wel iedereen. En ongesteld zijn is gewoon kut en ik krijg dan ook altijd gewoon snaai zin.
pi_149360880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:17 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik loop ook met 1 voet helemaal naar binnen, dus het lijkt me wel slim om sowieso een kundige zaak op te zoeken. :Y
Verstandige keus idd :Y
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 16:46:38 #190
382129 crew  Donna
pi_149361083
Mijn vriend is de hele week weg (zolang zijn we nog nooit 'gescheiden' geweest) en nu heb ik ook echt snaai zin.

Emoties. Bah.
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:50:06 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_149361196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! Wat lief.
Gaat het nog wat met je gewicht en verdere gezondheid?
M'n gewicht blijft redelijk stabiel, al merk ik wel dat dat zonder sporten lastiger gaat. M'n schouder wisselt per dag. Ben wel trots dat ik niet ga zitten emo-eten omdat ik pijn heb en even geen uitlaatklep in de vorm van sport. Al met al gaat het dus best aardig eigenlijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_149361396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn vriend is de hele week weg (zolang zijn we nog nooit 'gescheiden' geweest) en nu heb ik ook echt snaai zin.

Emoties. Bah.
Oh god, dan zou ik ook helemaal los gaan. :') Hij is degene die mij op slechte momenten een beetje remt. :D
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2015 @ 16:58:06 #193
382129 crew  Donna
pi_149361422
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh god, dan zou ik ook helemaal los gaan. :') Hij is degene die mij op slechte momenten een beetje remt. :D
Voordat hij wegging zei ik al dat ik B&J ging halen.
Ik heb het nog niet gedaan.

Begint een vriendin ineens op Facebook over m`n favoriete koekjes. :{w
pi_149361900
quote:

Niet huilie maar je zou wel een dikkere huid kunnen overwegen (hihi pun intended)
En veilige omgeving? Dit is fok... Dus misschien ook wat realiteitszin

Ja ik wil ook gelijkgestemde en vind die meer in iemand die harder is en flink sport dan iemand die (no offence) van gepraat over krachttraining al over de flos gaat
Dit topic is voor iedereen en dus moet het allemaal kunnen en moet je zelf ook leren om je over dingen heen te zetten

Sorry hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149361923
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als mijn lief er niet is ga ik ook kei veel snaaien want anders durf ik niet :@ :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149361968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar ik zie niet zo goed wat er erg aan is? Je kunt er toch ook over heen lezen?
Op het eind bij de vorige dieetclub was het echt haat en nijd, ook over sporten. Nu zijn er mensen die deze vorm van sporten doen bij het dieten en word daar over gepost.

Klinkt eerder alsof bepaalde mensen gewoon nog steeds niet met elkaar door 1 deur kunnen en daar (in mijn ogen) iets te moeilijk over doen
Het is ook niet 'erg' en ik kan er inderdaad overheen lezen. Maar dan snap ik niet zo goed waar die twee topics dan voor zijn. Ik kies bewust voor dit topic. Omdat ik niet zo fanatiek kán sporten als ik wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er één topic zou zijn zou ik er zonder over na te denken over heen lezen maar nu is het gewoon gek. Tuurlijk krachttrainen kan ook gewoon als je afvalt. Maar verhalen over boven de 3000 kcal etc. horen imo hier niet thuis.
pi_149362007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is ook niet 'erg' en ik kan er inderdaad overheen lezen. Maar dan snap ik niet zo goed waar die twee topics dan voor zijn. Ik kies bewust voor dit topic. Omdat ik niet zo fanatiek kán sporten als ik wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er één topic zou zijn zou ik er zonder over na te denken over heen lezen maar nu is het gewoon gek. Tuurlijk krachttrainen kan ook gewoon als je afvalt. Maar verhalen over boven de 3000 kcal etc. horen imo hier niet thuis.
Die heb ik ook echt al heel lang niet meer gezien (maar het zal sporadisch heus wel gebeuren)
Wat in het oude topic gebeurde moet je niet mee naar hier nemen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149362022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die heb ik ook echt al heel lang niet meer gezien (maar het zal sporadisch heus wel gebeuren)
Wat in het oude topic gebeurde moet je niet mee naar hier nemen?
Ik heb nooit in het oude topic gezeten.
pi_149362121
nah dan zal het wel aan mij liggen maar het is mij serieus niet opgevallen dat de weegschaal (wahaha zo grappig vandaag) door aan het slaan is naar gainen/KT ipv dieten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149362141
En uiteindelijk zijn we allemaal mensen en allemaal verschillend. Zullen we nu gewoon stoppen over dit gezeik?

Echt laat elkaar allemaal in de waarde en gedraag je niet als een stel kleine kinderen. Want daar begint het onderhand wel op te lijken.

Als er iets niet goed gaat in het topic naar je idee DM een mod en niet elkaar want daar schiet je weinig mee op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')