• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Z'n ouders schijnen vorige week allebei te zijn overleden. Misschien heeft het er iets mee te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lijkt gewoon een normale jongen
wat bezielt zo iemand om dit te doen?
Direct facebook overal rondposten. Nog nooit gebeurd dat daarmee de verkeerde aan de schandpaal is genageld.quote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lijkt gewoon een normale jongen
wat bezielt zo iemand om dit te doen?
met bevende handjes zou ik niet heel soepel handjes omhoog doen. Je verwacht dat als ie gek is, hij dan ook wel gaat schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij anders "uitgeschakeld" was? Dit was zelfbehoud.
Zelfde moedervlek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Direct facebook overal rondposten. Nog nooit gebeurd dat daarmee de verkeerde aan de schandpaal is genageld.
quote:De feiten
De woning (en auto) van de moeder van de verdachte wordt doorzocht op basis van anonieme informatie (CIE-info) die bij de politie is binnengekomen. Hierbij worden een geluiddemper en een vlindermes, scherpe volmantel pistoolpatronen, kaliber 6,35 mm, en 10,08 gram cocaïne aangetroffen en inbeslaggenomen.
Rechtsvraag
Kan een verdenking van een overtreding (van de Wet Wapens en Munitie) worden aangenomen op basis van (alleen) anonieme informatie?
Het hof overweegt dat hoewel CIE-informatie - indien dit aan de basis ligt van ingrijpende opsporingsbevoegdheden, zoals een doorzoeking - geverifieerd dient te worden, kan CIE-informatie in bijzondere gevallen - als verificatie (bij het ontbreken van verificatiemogelijkheden) niet mogelijk is of (gelet op de inhoud van de CIE-informatie) te tijdrovend is - voldoende zijn om (bijvoorbeeld) gebruik te maken van de in artikel 49 WWM genoemde bevoegdheid. Het hof is van oordeel dat gelet op de inhoud van de CIE-informatie, met name de mededeling dat verdachte in het bezit is van een vuurwapen en van plan zou zijn om binnenkort "iets" met dit wapen te gaan doen voortvarend handelen door de politie geboden was en van verdere verificatiepogingen afgezien kon worden. Het hof is derhalve van oordeel dat op basis van de CIE-informatie een machtiging tot binnentreden kon worden afgegeven.
De Hoge Raad overweegt dat moet worden vooropgesteld dat een verdenking van overtreding van de Wet wapens en munitie (hierna: WWM) kan worden aangenomen op basis van anoniem aan de politie verstrekte informatie. Die informatie was in het onderhavige geval vervat in een melding van de Criminele Inlichtingen Eenheid van de Politie Amsterdam - Amstelland. In 's Hofs overwegingen ligt besloten dat de in die melding vervatte gegevens voldoende concreet en specifiek waren om het in art. 49 WWM bedoelde vermoeden op te leveren op grond waarvan doorzoeking ter inbeslagneming mag worden verricht. Dat oordeel is niet onbegrijpelijk en toereikend gemotiveerd.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
met bevende handjes zou ik niet heel soepel handjes omhoog doen. Je verwacht dat als ie gek is, hij dan ook wel gaat schieten.
Waardoor? Waar lees je dat trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Z'n ouders schijnen vorige week allebei te zijn overleden. Misschien heeft het er iets mee te maken.
Onbekend. Iemand die hem kent tweette dat. Het is nu ook op de NOS gezegd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waardoor? Waar lees je dat trouwens
Die praten gewoon die tweet na natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onbekend. Iemand die hem kent tweette dat. Het is nu ook op de NOS gezegd.
quote:Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Ik denk dat gek en in de war niet hetzelfde is. Droevig verhaal, zeker als dat van de ouders klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
met bevende handjes zou ik niet heel soepel handjes omhoog doen. Je verwacht dat als ie gek is, hij dan ook wel gaat schieten.
??quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Yreal het volgende:
Shit gaat nog wel komen. Zet ik 5¤ op.
Dit inderdaad, moet je wel echt de draad kwijt zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat gek en in de war niet hetzelfde is. Droevig verhaal, zeker als dat van de ouders klopt.
Mwa.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef Yreal het volgende:
Naja ik vind het niet kosher. Hij geeft zich wel heel soepel over terwijl hij eigenlijk erg kneuzig lijkt.
Wat een onzinnige conclusies allemaal. Niet iedereen die in de war is is een rondschietende psychopaat, het gebeurt heel regelmatig dat verwarde mensen wapens oppakken of idiote dingen doen zonder werkelijke wil om slachtoffers te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan nog Mohammed b en Charlie h verder vind ik het wel knap.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:15 schreef Tchock het volgende:
Trouwens bizar dat een gewapende man zo makkelijk het mediapark op kan terwijl daar met Van der G. al zo veel heisa om was.
Die is baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag Pulse van Pink Floyd gekochtDaar ga ik zaterdagavond met een fijn glas naar luisteren.
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan nog Mohammed b en Charlie h verder vind ik het wel knap.
Een glas gaat niet werken Spot, je moet een cd-speler hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag Pulse van Pink Floyd gekochtDaar ga ik zaterdagavond met een fijn glas naar luisteren.
Absoluut ijskonijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Die portier verdient ook wel een lintje trouwens
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Yreal het volgende:
Shit gaat nog wel komen. Zet ik 5¤ op.
Nou dat de beveiliging een lachertje is, is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Valid het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/B8jDZRvCQAAksw-.jpg
Telegraaf van morgen. Wat een conclusies allemaal.
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat de beveiliging een lachertje is, is wel duidelijk
Daar zei ik ook niks over, dat de Telegraaf daar een handje van heeft is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Geestesziek? Eigen diagnose van de redactie?
Z'n naam?
Ze weten wat z'n boodschap was?
Jazeker!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.
Z'n naam?
cie is cool, eens een lezing van die lui bijgewoondquote:
Als één man met een pistool binnen een paar minuten van buiten het gebouw midden in een live-uitzending van het journaal kan staan, is de beveiliging gewoon niet goed genoeg. Simpel als dat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.
Z'n naam?
Bij Jinek zijn er mensen die er meer verstand van hebben die daar toch echt anders over denken. Misschien dus toch niet "simpel als dat", behalve dan voor buitenstaanders. Overigens, wat stel jij precies voor? Iemand die een collega onder schot houdt laat je door. Simpel als dat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als één man met een pistool binnen een paar minuten van buiten het gebouw midden in een live-uitzending van het journaal kan staan, is de beveiliging gewoon niet goed genoeg. Simpel als dat.
Dat weet ik niet. Als je iemand gijzelt kom je overal binnen. Wil je een soort sluis met een tijdslot ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als één man met een pistool binnen een paar minuten van buiten het gebouw midden in een live-uitzending van het journaal kan staan, is de beveiliging gewoon niet goed genoeg. Simpel als dat.
Metaaldetectiepoortjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Bij Jinek zijn er mensen die er meer verstand van hebben die daar toch echt anders over denken. Overigens, wat stel jij voor?
Ja, dat luister ik ook. Maar het argument is vooral "je kunt ook niet alles beveiligen hoor". Beetje laconiek. Als deze man zelf de route naar studio 8 had geweten had hij moeiteloos live de nieuwslezer van het journaal kunnen executeren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Bij Jinek zijn er mensen die er meer verstand van hebben die daar toch echt anders over denken. Overigens, wat stel jij voor?
eh, dan gaat dan poortje af en dan?quote:
Kloptquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef eriksd het volgende:
Een eenpersoonssluis, klotedingen zijn dat. Duurt uren
Precies. Wat mij betreft de verstandigste opmerking van je post.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik voorstel? Beetje flauw. Ik ben geen beveiligingsexpert.
Heel irritant inderdaad. En vrij oncomfortabel. Bij sommige bedrijven word je ook gewogen trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef eriksd het volgende:
Een eenpersoonssluis, klotedingen zijn dat. Duurt uren
Heel kinderachtige reactie. Vooral omdat je niet op de rest reageert. Ik zeg simpelweg: als één gewapende man zonder dat iemand dat überhaupt door had - afgezien van de portier - de redactiekamer kan bereiken zonder een kogel af te vuren, dan vind ik de beveiliging niet afdoende. Beveiliging is vrij letterlijk ontworpen om dat soort mensen buiten te houden. Alsof iemand op kogelvrij glas vuurt, daar dwars doorheen schiet en ik dan niet mag zeggen dat het glas niet sterk genoeg was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:24 schreef Valid het volgende:
[..]
Precies. Wat mij betreft de verstandigste opmerking van je post.
Verder vind ik dat je moet uitkijken dat je niet in de val te trappen waar bijv. ook mensen intrappen die roepen dat straffen te laag zijn zonder ooit een dossier bekeken te hebben. Klinkt misschien als een flauwe diskwalificatie, maar ik bedoel het serieus. Beveiligingsexpert met x ervaring na drie minuten wegzetten als 'laconiek' vind ik niet erg sterk. Maar goed, ieder z'n opvatting.
Dit inderdaad. Alsof we niks hebben geleerd van de moord op Pim, ontzettend naïef. Had heel anders kunnen aflopen vandaag, als die jongen misschien net iets gekker/wanhopiger was geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het laconiek om te zeggen (wat Peter R. de Vries net overigens letterlijk weer deed) dat een verwarde man toch overal altijd wel binnenkomt en dat je je niet overal tegen kunt beveiligen. Die mensen accepteren blijkbaar dat het zomaar kan gebeuren dat iemand de halve NOS-redactie afslacht, want dat was vandaag prima mogelijk.
Leuk, nog even die sneer erbij in de edit. Is goed T. Volgens mij mis je m'n punt. Maar laten we deze discussie stoppen als je wat ik zeg 'heel kinderachtig' vindt. Gedoemd om weer eens uit de klauwen te escaleren. Niet zoveel behoefte aan nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel kinderachtige reactie. Vooral omdat je niet op de rest reageert. Ik zeg simpelweg: als één gewapende man zonder dat iemand dat überhaupt door had - afgezien van de portier - de redactiekamer kan bereiken zonder een kogel af te vuren, dan vind ik de beveiliging niet afdoende. Beveiliging is vrij letterlijk ontworpen om dat soort mensen buiten te houden. Alsof iemand op kogelvrij glas vuurt, daar dwars doorheen schiet en ik dan niet mag zeggen dat het glas niet sterk genoeg was.
En ik noem een beveiligingsexpert niet laconiek. Ik vind het laconiek om te zeggen (wat Peter R. de Vries net overigens letterlijk weer deed) dat een verwarde man toch overal altijd wel binnenkomt en dat je je niet overal tegen kunt beveiligen. Die mensen accepteren blijkbaar dat het zomaar kan gebeuren dat iemand de halve NOS-redactie afslacht, want dat was vandaag prima mogelijk.
De NOS moet geen bankgebouw worden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet dingen zou kunnen verbeteren.
Maar goed, ieder z'n opvatting.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Oh jezus de Turkse gemeenschap op mijn fb denkt dat het allemaal in scene is gezet
Ik wil er prima serieus over discussiëren, maar ik heb zomaar het idee dat je het persoonlijk maakt. Als ik dat verkeerd zie, be my guest.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
En verder zal ik er over ophouden als je dat wil, Valid. Maar moest toch even mijn punt maken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Oh jezus de Turkse gemeenschap op mijn fb denkt dat het allemaal in scene is gezet
Ziejewel !quote:
Ik vind wat je zegt niet kinderachtig, het is juist een interessante discussie. Maar ik vind het wel kinderachtig als jij aan mij vraagt wat ik voorstel en dan alles negeert wat ik zeg behalve de nuance dat ik geen beveiligingsexpert ben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Valid het volgende:
[..]
Leuk, nog even die sneer erbij in de edit. Is goed T. Volgens mij mis je m'n punt. Maar laten we deze discussie stoppen als je wat ik zeg 'heel kinderachtig' vindt. Gedoemd om weer eens uit de klauwen te escaleren. Niet zoveel behoefte aan nu.
Peter vertelde net ook hoe het de eerste tijd na Pim ging op het mediapark en hoe onwerkbaar dat was. Toevallig ook gezien?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Alsof we niks hebben geleerd van de moord op Pim, ontzettend naïef. Had heel anders kunnen aflopen vandaag, als die jongen misschien net iets gekker/wanhopiger was geweest.
Dan hadden ze kunnen terugschietenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat Nederland geen vrij wapenbezit heeft, dan was dit nooit gebeurt
Als je wat wil doen in een voetbalstadium, is er niks of niemand die je tegen gaat houden en er is niks of niemand die er wat aan kan doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Tchock het volgende:
En mijn beeld wordt door Jinek alleen maar bevestigd. Net wordt er gezegd "dat hetzelfde ook in een voetbalstadion kan gebeuren". Is het heel raar als ik denk dat de hoofdredactie van de belangrijkste nieuwsomroep van het land andere en vooral betere beveiliging verdient dan een voetbalstadion?
Met de mate waarin ik regelmatig gefouilleerd wordt en het politieapparaat dat er aanwezig is bij niet risicovolle wedstrijd acht ik die kans niet zo grootquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Tchock het volgende:
En mijn beeld wordt door Jinek alleen maar bevestigd. Net wordt er gezegd "dat hetzelfde ook in een voetbalstadion kan gebeuren". Is het heel raar als ik denk dat de hoofdredactie van de belangrijkste nieuwsomroep van het land andere en vooral betere beveiliging verdient dan een voetbalstadion?
Ik kan ergens wel begrijpen dat de beveiliging toen doorsloeg want vóór de moord op Fortuyn was de beveiliging op het mediapark heel slecht. Keek toevallig laatst de journaaluitzending van die dag terug en daar kwam de ene na de andere correspondent vertellen dat je zo naar binnen en naar buiten kon lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Peter vertelde net ook hoe het de eerste tijd na Pim ging op het mediapark en hoe onwerkbaar dat was. Toevallig ook gezien?
Mensonterend inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met de mate waarin ik regelmatig gefouilleerd wordt en het politieapparaat dat er aanwezig is bij niet risicovolle wedstrijd acht ik die kans niet zo groot
Dat was misschien extreem, maar dat was ook een rare tijd waar Nederland daarna (ook post 9/11) in verkeerde, niemand wist hoe je daar mee om moest gaan. We zijn nu wat jaren verder en dan mag je toch verwachten met het 'aangescherpte veiligheidsniveau' wat er nu zou moeten zijn gezien de terroristische dreigingen en alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd dat in ieder geval die plek alsmede Den Haag enzovoort top beveiligd zijn. Typisch dat juist in deze periode dan weer een enkeling met een wapen zomaar binnen kan komen. Nuance prima, maar ik schrik er wel van. Ik zie dit in Engeland, Duitsland of Amerika ofzo nog niet zo snel gebeuren, op het nationale nieuwsstation notabene.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Peter vertelde net ook hoe het de eerste tijd na Pim ging op het mediapark en hoe onwerkbaar dat was. Toevallig ook gezien?
Laat hem alle wereldproblemen oplossen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Die Peter heeft trouwens ook overal verstand van he, onvoorstelbaar.
Er ís dus ook heel veel veranderd ten opzichte van het pre-Pim tijdperk. Zie ook opmerking van T. Deskundigen zeggen tot nu toe unaniem (althans, ik heb verder nog niet gezien) dat je de verwachtingen van wat je kunt beveiligen helaas moet temperen. Ik denk dat daar wel wat in zit. Ongetwijfeld kunnen dingen beter en zullen er ook nu weer dingen veranderen, maar ik denk echt dat je moet uitkijken met al te makkelijke grote conclusies. Of nouja, je moet natuurlijk niks, maar zo kijk ik er zelf tegenaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was misschien extreem, maar dat was ook een rare tijd waar Nederland daarna (ook post 9/11) in verkeerde, niemand wist hoe je daar mee om moest gaan.
We zijn nu wat jaren verder en dan mag je toch verwachten met het 'aangescherpte veiligheidsniveau' wat er nu zou moeten zijn gezien de terroristische dreigingen en alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd dat in ieder geval die plek alsmede Den Haag enzovoort top beveiligd zijn. Typisch dat juist in deze periode dan weer een enkeling met een wapen zomaar binnen kan komen. Nuance prima, maar ik schrik er wel van. Ik zie dit in Engeland, Duitsland of Amerika ofzo nog niet zo snel gebeuren.
Wat een baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Die Peter heeft trouwens ook overal verstand van he, onvoorstelbaar.
Volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:50 schreef Valid het volgende:
[..]
En die opmerking over die andere landen, is dat echt volleidg uit de lucht gegrepen of fundeer je dat ergens op?
Wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Valid het volgende:
Dat interview met oud-klasgenoot. Gênantste-tv moment sinds tijden.
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd?
"hij was zo'n aardige jongen altijd bladiebladiebla" ?
Nee, nog erger. "Een hele normale jongen". Mensen zijn zo achterlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd?
"hij was zo'n aardige jongen altijd bladiebladiebla" ?
"Ik had hem niet herkend"quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef Valid het volgende:
[..]
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.![]()
"
Zoiets. ;')
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef Valid het volgende:
[..]
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.![]()
"
Zoiets.
Ook dat nog ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
"Ik had hem niet herkend"
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
"Ik had hem niet herkend"
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo waakt. Welterusten!
Welterusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo Fred waakt. Welterusten!
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Valid het volgende:
Dat interview met oud-klasgenoot. Gênantste-tv moment sinds tijden.
Pijnacker is dan ook niet echt een plek om aan wapens te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Valid het volgende:
Het wapen was ook nog eens nep, aldus NOS, aldus de politie.
Mwah, vind dit niet de avond om te klagen over de inrichting en inhoud van het NOS Journaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.
Jup. Hoogstwaarschijnlijk studie falen, dus stufi terugbetalen en geen diploma. Strafblad dat 30 jaar blijft staan dus geen VOG's of zo. En je naam altijd verbonden aan dit gedoe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
En de "He wat doe je"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik moet lachen om dat filmpje van zijn arrestatie. Hij gooit zijn wapen op de grond en daarna hoor je eerst een agent schreeuwen "LAAT JE WAPEN VALLEN! LAAT NU JE WAPEN VALLEN!" en een andere "Rustig, rustig".
ben je haar pooier?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Ok.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te wijten. Hoef je wat mij betreft geen medelijden mee te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
Klapharkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
1600 euro maak je toch gewoon over?
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
hou nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
"Dit boeit echt niemand" vond je interessant?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Nou en?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalen
Okéquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
het is al vrijdagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Nee daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.
Ik merk dat je een beetje jaloers bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genotquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Jaloers dat jij je uitgeleende knaken niet terugkrijgt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Niet dátquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genot
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook weer gelijk in
Al weer aan de studie geweest T?
Jammer voor je en lekker voor jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nee maar nu weet ik meteen wat je bedoelt!
dat weet ik dus niet
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.
Dus ja.
Beetje jammer dat je mijn jargon aan het stelen bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer voor je en lekker voor je
Oh nog dit: dit boeit echt niemand
Had ik ook, want werkt veel fijner. Maar kost wel zo veel extra moeite dat ik toch maar ben overgestapt. En dan kun je agenda's ook exporteren en zo, super handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papier
Meidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je mijn jargon aan het stelen bent
Hilarisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:02 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Doei vriendjes, ik ga naar het vliegveld.
onderweg naar den haag nu. Contract tekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi vent. Nog iets leuks op het programma?
Potverquote:
Hoe is die film?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PotverIk kreeg er pas wat van mee nadat ik terug was van de première van Michiel de Ruyter, de film. Echt dafuq
Gelukkig is er ruimschoots op video opgenomen dus genoeg om terug te kijken
Als je geschiedenis, meer specifiek de Nederlandse geschiedenis en dan vooral de VOC tijd tof vindt dan ga je de film wel leuk vinden. De film is onNederlands (dus geen goedkope special effects of het idee dat je naar een B film aan het kijken bent) en de cast is goed gedaan (Charles Dance als Charles is gewoon een kopie van zijn manier van acteren in Game of Thrones hoe ie daar ook kan uitvallen over "do your duty for your family"quote:
goedkoop spul?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand een idee waarom die kristalzegels in trek zijn: http://www.telegraaf.nl/b(...)zegelactie_AH__.html
Heb al 5 van die kaarten ingeleverdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand een idee waarom die kristalzegels in trek zijn: http://www.telegraaf.nl/b(...)zegelactie_AH__.html
Omdat mooie glazen voor 3 euro.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verdulle. Ik heb er 3 ingeleverd. 2x rood en 1x wit nu thuis. Maar ik wil er dus nog een witte bij, ik heb echter nog maar een halve kaart vol. Dat wordt laatste week nog een kaart vol krijgen, best pittig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al 5 van die kaarten ingeleverd
Verdulle. ETS! Die had je ook naar mij kunnen sturen. Ik moet nog half boekje binnen een week fixen en met nóg een volle kaart had ik whisky glazen gehaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ze niet gespaard, wel een boekje volgekregen en iemand anders blij mee gemaakt.
http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=truequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verdulle. ETS! Die had je ook naar mij kunnen sturen. Ik moet nog half boekje binnen een week fixen en met nóg een volle kaart had ik whisky glazen gehaald
Voor de uitzet, weetjewel
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=true
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbij
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Foto's van vanmorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kippen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Dat is echt heel erg pauperig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Als je toevallig achter iemand staat die ze niet hoeft vraag ik ze ook, maar om nou expres naar de AH te gaan en iets heel goedkoops te kopen zodat je in de rij kunt gaan staan in de hoop dat iemand geen zegels hoeft gaat me veel te ver.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Hier is het alweer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi!Als het net gesneeuw heeft naar buiten om te fotograferen is zo vet. Mijn ouders wonen vlakbij een uiterwaardengebied met dijken en allerlei vogels, sneeuw is echt garantie voor prachtige foto's
Ja, was echt een mooie dag.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik heb wel paar mensen gemaild hoor. Maar gewoon even hoe en wat en welke glazenjHier lag best wat. Is nu ook al vrijwel weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.Hoe komt die persoon bovenaan beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap
Agenda?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
bedoel je dat het geen iphone is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.
Serieus antwoord: door halverwege die vier puntjes aan te tikken en omhoog te slepen, dan schuift er een trap mee en kan ze een niveau naar beneden. Is een screenshot uit een spel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe komt die persoon bovenaan beneden?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bedoel je dat het geen iphone is?
Ah zo zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mail en agenda staan in het uitvouwmapje links. Snapchat gebruik ik niet.
Zoeken op Google image search en dan als je iets moois vindt gerelateerde afbeeldingen werkt bij mij meestal. Of zoeken op kleur in Google, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Waar kun je eigenlijk leuke achtergronden vinden voor je telefoon?
En dan bedoel ik landschappen enzo
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoeken op Google image search en dan als je iets moois vindt gerelateerde afbeeldingen werkt bij mij meestal. Of zoeken op kleur in Google, dat werkt ook.
daar zijn apps voorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Bij Google image search kun je de resolutie opgeven in je search.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.
Ja, die zijn er wel, maar dan zit ook met duizenden wallpapers van cartoons en naakte vrouwen en andere dingen die je niet wil. En je kunt toch uit elke foto van groot genoeg formaat wel een mooie achtergrond selecteren? Of doen iPhones dat niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.
Bij Windows Phone heb je 'Bing my lockscreen' en dan krijg je elke dag de image of the day van Bing. Dat is wel tof. Weet niet of dat er voor andere os'en is. Ik gebruik graag foto's die ik zelf heb gemaakt. Ik heb nu foto van zonsondergang boven een miljoenenstad. Bergen + roze gloed + allemaal lichtjes van de stad. Vet cool.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Ha spot!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij Google image search kun je de resolutie opgeven in je search.
Hoe is het! Hoe bevalt de moto?quote:
Ja tof. In de lunchpauze even een rondje gewandeld, maar dat werkt allemaal tof.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe is het! Hoe bevalt de moto?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja tof. In de lunchpauze even een rondje gewandeld, maar dat werkt allemaal tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.![]()
![]()
Da's nog een beetje overkill ja. Ik ga volgende week weer hiken op de Veluwe; en morgen een kilometer of 20 wandelen. Eens kijken of ik dan ook de meerwaarde van het horloge zie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hier ook! Alleen ze moeten nog wel de software wat uitgebreider maken. Vanmorgen 15km gewandeld door de sneeuw, maar ik kon het eigenlijk alleen maar tracken door sportstand aan te zetten, want daar kan je GPS bij aanzetten. Dus die band heeft de hele wandeling mijn bewegingen bijgehouden, elke seconde mijn hartslag gemeten én GPS aangehad. De accu ging vrij hard
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
En Pax, wat ik zelf altijd tof vind is twee afbeeldingen zoeken die qua kleuren bij elkaar passen en dan in de gallerij van je telefoon een screenshot maken terwijl je tussen die twee switcht.
Voorbeeld van eentje die ik zelf lang heb gebruikt:Pax, dit is misschien wat voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel tof om je route helemaal op 't kaartje te zien met splits en bijbehorende hartslag. Allerlei grafiekjes erbij. Als je beetje van meten houdt, dan is het erg tofquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's nog een beetje overkill ja. Ik ga volgende week weer hiken op de Veluwe; en morgen een kilometer of 20 wandelen. Eens kijken of ik dan ook de meerwaarde van het horloge zie.
Maar het wandelen zelf, dat is natuurlijk het tofste
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
voor in de tuin ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
Mooi broekje, maar o wat duur
[ afbeelding ]
http://www.bever.nl/fjael(...)40012?id_colour=2452
Voor wandelenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax, dit is misschien wat voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 15:26:47 ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
En Pax, wat ik zelf altijd tof vind is twee afbeeldingen zoeken die qua kleuren bij elkaar passen en dan in de gallerij van je telefoon een screenshot maken terwijl je tussen die twee switcht.
Voorbeeld van eentje die ik zelf lang heb gebruikt:Mwahhh nee dit is niks voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax, dit is misschien wat voor jou:Het is al gelukt, uiteindelijk toch maar een eigen kiekje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is wel tof om je route helemaal op 't kaartje te zien met splits en bijbehorende hartslag. Allerlei grafiekjes erbij. Als je beetje van meten houdt, dan is het erg tof
Maar het wandelen zelf, dat is natuurlijk het tofste
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu ook al zo'n toffe broek, maar deze keb kan je ook als korte broek of als korte broek + gaiters dragen. Dat is lekker veelzijdig + bovenste stuk van stretch staat mij ook wel aan
Maar 220 euro terwijl mijn broek mij 130 heeft gekost vind ik wel veel.
Kwam er vandaag ook achter dat ik hem weer moet waxen, hele benen en bovenkant schoenen nat
Maar deze broek gaat je ook 10 jaar+ mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.Klopt dat of niet? Kan me herinneren dat mijn skibroek jaren geleden ook aardig prijzig was maar lang niet dit.
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
VS die even 3 nieuwe 747-8 aanschaft als vervanging van de huidige Air Force One.
Wat een geld man, manmanman. Dingen kosten normaliter 360 miljoen dolar per stuk, denk dat ze hier ook nog voor een paar miljoen aan snufjes en veiligheid in gooien. Is toch absurd dat een overheid met zoveel schulden 1 miljard uitgeeft aan regeringstoestel?
Bron: http://www.theverge.com/2(...)ll-be-a-boeing-747-8
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggen
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.
Deze 747-800 heeft ook de nieuwste motoren van General Electric dus zou eigenlijk zuiniger en economischer moeten zijn dan de huidige.
Boel centjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Maar Obama's reisuitgaven zijn echt hilarisch. Dit artikel gaat over een journalist die $90.000 moest betalen om met Obama naar Azië te vliegen.
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.
Ik denk dat ze willen dat je wat specifieker bent. Daarnaast zou je denk ik beter even kunnen beschrijven ipv enkel aangeven welke gebieden je gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Bel je begeleider?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
Beknopt is wat anders dan globaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
We zijn eruit.quote:
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.quote:"Wat is de doelstelling van het onderzoek? Wat wil de opdrachtgever / afdeling bereiken door het onderzoek te laten doen?"
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
We zijn eruit.
Onder
[..]
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.
Wel oppassen dat je niet gaat zeggen dat je eigenlijk niks kan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
Dit heeft nog nooit iemand eerder gezegd. Als je monteur wil worden doe je dat toch lekker?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"
Een mooi adviesrapport schrijven over het onderwerp. Maar dat wilde ze dus niet horen daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Ik vind dat het vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.quote:
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.
Wil natuurlijk niet zeggen dat Yreal dit waarschijnlijk niet eerder had kunnen oplossen, maar goed.
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.
quote:5. Geef een korte omschrijving van het onderzoek / de opdracht. Beschrijf hier ook welke taken en activiteiten bij het afstudeeronderzoek horen (bijvoorbeeld interviews houden, benchmark doen, processen in kaart brengen).
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.
Ik vind het vanzelfsprekend dat je je proces even toelicht, want dan heeft je begeleider ook meteen een beeld hoe je dat gaat aanpakken. En als er geen een andere vraag was waar hier om werd gevraagd, dan had ik het bij die vraag gestopt, anders bij vraag 5.
Ik vind het gewoon vanzelfsprekend dat je dit soort dingen vertelt, hoe dan ook.
Daar was het antwoord "Juridisch onderzoek, gericht op de gevolgen van de voorgestelde aanpassingen" ect ect.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.
Ik heb ook geen hbo gedaan, grapjurk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.
Maar goed, Yreal weet nu wat hij moet doen. Da's belangrijkste.
Je weet mijn mening.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
Wat een jankopleiding ook. Echt weggegooide tijd, geld en moeite.
quote:9. Beroepstaken
Daarnaast kies je tenminste één van de volgende competenties om verder te ontwikkelen:
0 Besluitvaardigheid
0 Ondernemend gedrag
0 Interculturele sensitiviteit
0 Samenwerken
0 Klantgerichtheid
ripquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Begravenis of crematie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.quote:
Gewoon stiekem op het veld van PEC begravenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Ik moet ook nog een kapstokquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Een specifieke of een random boom?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet platquote:
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Neheeeeee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Heeft ie niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat die een kapstok moet kopen en aan z'n linkermuur moet ophangen, maargoed, mijn mening weet ie en het is zijn kamer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
Hier ga ik niet op happenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
Dus je bent uitgestapt en hebt de volgende trein gepakt, zoals een goed fokker betaamt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
De tering ik stond naast iemand in de trein die over mijn kapstok begon en hij bleef maar doorpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |