dammm. Dat zou ziek zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is dit geen typetje van Alberto. Die heet Abdel.
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Zal vast wel met een of ander illuminativerhaal gekomen zijn
ik wil het wetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Zal vast wel met een of ander illuminativerhaal gekomen zijn
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Yreal het volgende:
Denk dat hij zich bewust overgeeft om zich bij zijn jihad matties te laten insluiten om daarna uit te breken.
Lijkt me gewoon een gestoorde niburu mongoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.
Het betreft ene Tarik Zahzah...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een gestoorde niburu mongool
Had het ook over een hackerscollectief en inlichtingendiensten
Klonk ook niet allochtoon
Dit. Het lijkt me totaal niet gerelateerd aan religie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.
Hij beweerde lid te zijn van een hackersoperatie, dus een doorgedraaide eenling lijkt het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij anders "uitgeschakeld" was? Dit was zelfbehoud.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef Yreal het volgende:
Naja ik vind het niet kosher. Hij geeft zich wel heel soepel over terwijl hij eigenlijk erg kneuzig lijkt.
Ik beweer ook lid te zijn van de culturele elite van Nederland. Tsja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij beweerde lid te zijn van een hackersoperatie, dus een doorgedraaide eenling lijkt het niet.
Voor mij wel hoor Erik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik beweer ook lid te zijn van de culturele elite van Nederland. Tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |