en dan nog Mohammed b en Charlie h verder vind ik het wel knap.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:15 schreef Tchock het volgende:
Trouwens bizar dat een gewapende man zo makkelijk het mediapark op kan terwijl daar met Van der G. al zo veel heisa om was.
Die is baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag Pulse van Pink Floyd gekochtDaar ga ik zaterdagavond met een fijn glas naar luisteren.
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan nog Mohammed b en Charlie h verder vind ik het wel knap.
Een glas gaat niet werken Spot, je moet een cd-speler hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag Pulse van Pink Floyd gekochtDaar ga ik zaterdagavond met een fijn glas naar luisteren.
Absoluut ijskonijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Die portier verdient ook wel een lintje trouwens
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Yreal het volgende:
Shit gaat nog wel komen. Zet ik 5¤ op.
Nou dat de beveiliging een lachertje is, is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Valid het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/B8jDZRvCQAAksw-.jpg
Telegraaf van morgen. Wat een conclusies allemaal.
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat de beveiliging een lachertje is, is wel duidelijk
Daar zei ik ook niks over, dat de Telegraaf daar een handje van heeft is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Geestesziek? Eigen diagnose van de redactie?
Z'n naam?
Ze weten wat z'n boodschap was?
Jazeker!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.
Z'n naam?
cie is cool, eens een lezing van die lui bijgewoondquote:
Als één man met een pistool binnen een paar minuten van buiten het gebouw midden in een live-uitzending van het journaal kan staan, is de beveiliging gewoon niet goed genoeg. Simpel als dat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn allerlei sluizen en pasjes etc. Je kunt gewoon heel weinig doen tegen gewapende mensen. Natuurlijk moet het anders - zo blijkt, maar 'lachertje' lijkt me niet zomaar 'wel duidelijk'.
Z'n naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |