quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
En Pax, wat ik zelf altijd tof vind is twee afbeeldingen zoeken die qua kleuren bij elkaar passen en dan in de gallerij van je telefoon een screenshot maken terwijl je tussen die twee switcht.
Voorbeeld van eentje die ik zelf lang heb gebruikt:Mwahhh nee dit is niks voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax, dit is misschien wat voor jou:Het is al gelukt, uiteindelijk toch maar een eigen kiekje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is wel tof om je route helemaal op 't kaartje te zien met splits en bijbehorende hartslag. Allerlei grafiekjes erbij. Als je beetje van meten houdt, dan is het erg tof
Maar het wandelen zelf, dat is natuurlijk het tofste
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu ook al zo'n toffe broek, maar deze keb kan je ook als korte broek of als korte broek + gaiters dragen. Dat is lekker veelzijdig + bovenste stuk van stretch staat mij ook wel aan
Maar 220 euro terwijl mijn broek mij 130 heeft gekost vind ik wel veel.
Kwam er vandaag ook achter dat ik hem weer moet waxen, hele benen en bovenkant schoenen nat
Maar deze broek gaat je ook 10 jaar+ mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.Klopt dat of niet? Kan me herinneren dat mijn skibroek jaren geleden ook aardig prijzig was maar lang niet dit.
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
VS die even 3 nieuwe 747-8 aanschaft als vervanging van de huidige Air Force One.
Wat een geld man, manmanman. Dingen kosten normaliter 360 miljoen dolar per stuk, denk dat ze hier ook nog voor een paar miljoen aan snufjes en veiligheid in gooien. Is toch absurd dat een overheid met zoveel schulden 1 miljard uitgeeft aan regeringstoestel?
Bron: http://www.theverge.com/2(...)ll-be-a-boeing-747-8
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggen
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.
Deze 747-800 heeft ook de nieuwste motoren van General Electric dus zou eigenlijk zuiniger en economischer moeten zijn dan de huidige.
Boel centjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Maar Obama's reisuitgaven zijn echt hilarisch. Dit artikel gaat over een journalist die $90.000 moest betalen om met Obama naar Azië te vliegen.
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.
Ik denk dat ze willen dat je wat specifieker bent. Daarnaast zou je denk ik beter even kunnen beschrijven ipv enkel aangeven welke gebieden je gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Bel je begeleider?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
Beknopt is wat anders dan globaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
We zijn eruit.quote:
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.quote:"Wat is de doelstelling van het onderzoek? Wat wil de opdrachtgever / afdeling bereiken door het onderzoek te laten doen?"
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
We zijn eruit.
Onder
[..]
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.
Wel oppassen dat je niet gaat zeggen dat je eigenlijk niks kan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |