quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bedoel je dat het geen iphone is?
Ah zo zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mail en agenda staan in het uitvouwmapje links. Snapchat gebruik ik niet.
Zoeken op Google image search en dan als je iets moois vindt gerelateerde afbeeldingen werkt bij mij meestal. Of zoeken op kleur in Google, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Waar kun je eigenlijk leuke achtergronden vinden voor je telefoon?
En dan bedoel ik landschappen enzo
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoeken op Google image search en dan als je iets moois vindt gerelateerde afbeeldingen werkt bij mij meestal. Of zoeken op kleur in Google, dat werkt ook.
daar zijn apps voorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Bij Google image search kun je de resolutie opgeven in je search.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.
Ja, die zijn er wel, maar dan zit ook met duizenden wallpapers van cartoons en naakte vrouwen en andere dingen die je niet wil. En je kunt toch uit elke foto van groot genoeg formaat wel een mooie achtergrond selecteren? Of doen iPhones dat niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er geen goede app ofzo? Dat ook gelijk de resolutie klopt.
Bij Windows Phone heb je 'Bing my lockscreen' en dan krijg je elke dag de image of the day van Bing. Dat is wel tof. Weet niet of dat er voor andere os'en is. Ik gebruik graag foto's die ik zelf heb gemaakt. Ik heb nu foto van zonsondergang boven een miljoenenstad. Bergen + roze gloed + allemaal lichtjes van de stad. Vet cool.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Ha spot!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij Google image search kun je de resolutie opgeven in je search.
Hoe is het! Hoe bevalt de moto?quote:
Ja tof. In de lunchpauze even een rondje gewandeld, maar dat werkt allemaal tof.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe is het! Hoe bevalt de moto?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja tof. In de lunchpauze even een rondje gewandeld, maar dat werkt allemaal tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.![]()
![]()
Da's nog een beetje overkill ja. Ik ga volgende week weer hiken op de Veluwe; en morgen een kilometer of 20 wandelen. Eens kijken of ik dan ook de meerwaarde van het horloge zie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hier ook! Alleen ze moeten nog wel de software wat uitgebreider maken. Vanmorgen 15km gewandeld door de sneeuw, maar ik kon het eigenlijk alleen maar tracken door sportstand aan te zetten, want daar kan je GPS bij aanzetten. Dus die band heeft de hele wandeling mijn bewegingen bijgehouden, elke seconde mijn hartslag gemeten én GPS aangehad. De accu ging vrij hard
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
En Pax, wat ik zelf altijd tof vind is twee afbeeldingen zoeken die qua kleuren bij elkaar passen en dan in de gallerij van je telefoon een screenshot maken terwijl je tussen die twee switcht.
Voorbeeld van eentje die ik zelf lang heb gebruikt:Pax, dit is misschien wat voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel tof om je route helemaal op 't kaartje te zien met splits en bijbehorende hartslag. Allerlei grafiekjes erbij. Als je beetje van meten houdt, dan is het erg tofquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's nog een beetje overkill ja. Ik ga volgende week weer hiken op de Veluwe; en morgen een kilometer of 20 wandelen. Eens kijken of ik dan ook de meerwaarde van het horloge zie.
Maar het wandelen zelf, dat is natuurlijk het tofste
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
voor in de tuin ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
Mooi broekje, maar o wat duur
[ afbeelding ]
http://www.bever.nl/fjael(...)40012?id_colour=2452
Voor wandelenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax, dit is misschien wat voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 15:26:47 ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
En Pax, wat ik zelf altijd tof vind is twee afbeeldingen zoeken die qua kleuren bij elkaar passen en dan in de gallerij van je telefoon een screenshot maken terwijl je tussen die twee switcht.
Voorbeeld van eentje die ik zelf lang heb gebruikt:Mwahhh nee dit is niks voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een bitch om de scheiding precies in het midden te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pax, dit is misschien wat voor jou:Het is al gelukt, uiteindelijk toch maar een eigen kiekje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is wel tof om je route helemaal op 't kaartje te zien met splits en bijbehorende hartslag. Allerlei grafiekjes erbij. Als je beetje van meten houdt, dan is het erg tof
Maar het wandelen zelf, dat is natuurlijk het tofste
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu ook al zo'n toffe broek, maar deze keb kan je ook als korte broek of als korte broek + gaiters dragen. Dat is lekker veelzijdig + bovenste stuk van stretch staat mij ook wel aan
Maar 220 euro terwijl mijn broek mij 130 heeft gekost vind ik wel veel.
Kwam er vandaag ook achter dat ik hem weer moet waxen, hele benen en bovenkant schoenen nat
Maar deze broek gaat je ook 10 jaar+ mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem het onwetendheid, maar 220 euro voor een wandelbroek lijkt mij echt absurd veel.Klopt dat of niet? Kan me herinneren dat mijn skibroek jaren geleden ook aardig prijzig was maar lang niet dit.
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
VS die even 3 nieuwe 747-8 aanschaft als vervanging van de huidige Air Force One.
Wat een geld man, manmanman. Dingen kosten normaliter 360 miljoen dolar per stuk, denk dat ze hier ook nog voor een paar miljoen aan snufjes en veiligheid in gooien. Is toch absurd dat een overheid met zoveel schulden 1 miljard uitgeeft aan regeringstoestel?
Bron: http://www.theverge.com/2(...)ll-be-a-boeing-747-8
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de huidige Air Force One bijna twee ton per uur (!) kost aan operatiekosten en dat Obama's The Beast ruim een miljard euro kostte om te bouwen denk ik dat de kosten van deze vliegtuigen nog véél hoger liggen
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant.. de Air Force One is een aangepast militaire variant van de 747-200. Die dingen zijn echt ziek oud.
Deze 747-800 heeft ook de nieuwste motoren van General Electric dus zou eigenlijk zuiniger en economischer moeten zijn dan de huidige.
Boel centjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Maar Obama's reisuitgaven zijn echt hilarisch. Dit artikel gaat over een journalist die $90.000 moest betalen om met Obama naar Azië te vliegen.
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo koppig en schrijf op wat ze willen horen. Je hebt alleen jezelf ermee.
Ik denk dat ze willen dat je wat specifieker bent. Daarnaast zou je denk ik beter even kunnen beschrijven ipv enkel aangeven welke gebieden je gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Bel je begeleider?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor, Met dit soort dingen kan je toch niks.
Geef beknopt aan welke vakgebieden ga je gebruiken
"Fiscaal jurdisch, bedrijfseconomie, financieel.
Commentaar : Te globaal.
Beknopt is wat anders dan globaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opdracht is beschrijf beknopt. Het commentaar is te globaal. What the fuck wil ze dan horen. Vertel het me, oh bart, alwetende ubergod.
We zijn eruit.quote:
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.quote:"Wat is de doelstelling van het onderzoek? Wat wil de opdrachtgever / afdeling bereiken door het onderzoek te laten doen?"
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
We zijn eruit.
Onder
[..]
Wilde ze horen wat ik nou precies ging doen twintig weken lang. Prima, maar dat zie ik niet terug in die vraag.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
Afstudeervoorstel weer afgekeurd. Als er morgen op het nieuws een liquidatie in Amsterdam is, was ik het.
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de vraag anders wel duidelijk genoeg dat ze daarmee bedoelen.
Wel oppassen dat je niet gaat zeggen dat je eigenlijk niks kan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
Dit heeft nog nooit iemand eerder gezegd. Als je monteur wil worden doe je dat toch lekker?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"
Een mooi adviesrapport schrijven over het onderwerp. Maar dat wilde ze dus niet horen daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Ik vind dat het vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.quote:
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.
Wil natuurlijk niet zeggen dat Yreal dit waarschijnlijk niet eerder had kunnen oplossen, maar goed.
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.
quote:5. Geef een korte omschrijving van het onderzoek / de opdracht. Beschrijf hier ook welke taken en activiteiten bij het afstudeeronderzoek horen (bijvoorbeeld interviews houden, benchmark doen, processen in kaart brengen).
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.
Ik vind het vanzelfsprekend dat je je proces even toelicht, want dan heeft je begeleider ook meteen een beeld hoe je dat gaat aanpakken. En als er geen een andere vraag was waar hier om werd gevraagd, dan had ik het bij die vraag gestopt, anders bij vraag 5.
Ik vind het gewoon vanzelfsprekend dat je dit soort dingen vertelt, hoe dan ook.
Daar was het antwoord "Juridisch onderzoek, gericht op de gevolgen van de voorgestelde aanpassingen" ect ect.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.
Ik heb ook geen hbo gedaan, grapjurk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.
Maar goed, Yreal weet nu wat hij moet doen. Da's belangrijkste.
Je weet mijn mening.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
Wat een jankopleiding ook. Echt weggegooide tijd, geld en moeite.
quote:9. Beroepstaken
Daarnaast kies je tenminste één van de volgende competenties om verder te ontwikkelen:
0 Besluitvaardigheid
0 Ondernemend gedrag
0 Interculturele sensitiviteit
0 Samenwerken
0 Klantgerichtheid
ripquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Begravenis of crematie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.quote:
Gewoon stiekem op het veld van PEC begravenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Ik moet ook nog een kapstokquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Een specifieke of een random boom?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet platquote:
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Neheeeeee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Heeft ie niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat die een kapstok moet kopen en aan z'n linkermuur moet ophangen, maargoed, mijn mening weet ie en het is zijn kamer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
Hier ga ik niet op happenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |