http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=truequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verdulle. ETS! Die had je ook naar mij kunnen sturen. Ik moet nog half boekje binnen een week fixen en met nóg een volle kaart had ik whisky glazen gehaald
Voor de uitzet, weetjewel
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=true
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbij
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Foto's van vanmorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kippen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Dat is echt heel erg pauperig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Als je toevallig achter iemand staat die ze niet hoeft vraag ik ze ook, maar om nou expres naar de AH te gaan en iets heel goedkoops te kopen zodat je in de rij kunt gaan staan in de hoop dat iemand geen zegels hoeft gaat me veel te ver.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Hier is het alweer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi!Als het net gesneeuw heeft naar buiten om te fotograferen is zo vet. Mijn ouders wonen vlakbij een uiterwaardengebied met dijken en allerlei vogels, sneeuw is echt garantie voor prachtige foto's
Ja, was echt een mooie dag.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik heb wel paar mensen gemaild hoor. Maar gewoon even hoe en wat en welke glazenjHier lag best wat. Is nu ook al vrijwel weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.Hoe komt die persoon bovenaan beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap
Agenda?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
bedoel je dat het geen iphone is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.
Serieus antwoord: door halverwege die vier puntjes aan te tikken en omhoog te slepen, dan schuift er een trap mee en kan ze een niveau naar beneden. Is een screenshot uit een spel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe komt die persoon bovenaan beneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |