Slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo waakt. Welterusten!
Welterusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo Fred waakt. Welterusten!
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Valid het volgende:
Dat interview met oud-klasgenoot. Gênantste-tv moment sinds tijden.
Pijnacker is dan ook niet echt een plek om aan wapens te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Valid het volgende:
Het wapen was ook nog eens nep, aldus NOS, aldus de politie.
Mwah, vind dit niet de avond om te klagen over de inrichting en inhoud van het NOS Journaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.
Jup. Hoogstwaarschijnlijk studie falen, dus stufi terugbetalen en geen diploma. Strafblad dat 30 jaar blijft staan dus geen VOG's of zo. En je naam altijd verbonden aan dit gedoe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
En de "He wat doe je"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik moet lachen om dat filmpje van zijn arrestatie. Hij gooit zijn wapen op de grond en daarna hoor je eerst een agent schreeuwen "LAAT JE WAPEN VALLEN! LAAT NU JE WAPEN VALLEN!" en een andere "Rustig, rustig".
ben je haar pooier?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Ok.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te wijten. Hoef je wat mij betreft geen medelijden mee te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
Klapharkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
1600 euro maak je toch gewoon over?
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
hou nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
"Dit boeit echt niemand" vond je interessant?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Nou en?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalen
Okéquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
het is al vrijdagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Nee daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.
Ik merk dat je een beetje jaloers bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genotquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Jaloers dat jij je uitgeleende knaken niet terugkrijgt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Niet dátquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genot
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook weer gelijk in
Al weer aan de studie geweest T?
Jammer voor je en lekker voor jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nee maar nu weet ik meteen wat je bedoelt!
dat weet ik dus niet
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.
Dus ja.
Beetje jammer dat je mijn jargon aan het stelen bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer voor je en lekker voor je
Oh nog dit: dit boeit echt niemand
Had ik ook, want werkt veel fijner. Maar kost wel zo veel extra moeite dat ik toch maar ben overgestapt. En dan kun je agenda's ook exporteren en zo, super handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papier
Meidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je mijn jargon aan het stelen bent
Hilarisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:02 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Doei vriendjes, ik ga naar het vliegveld.
onderweg naar den haag nu. Contract tekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi vent. Nog iets leuks op het programma?
Potverquote:
Hoe is die film?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PotverIk kreeg er pas wat van mee nadat ik terug was van de première van Michiel de Ruyter, de film. Echt dafuq
Gelukkig is er ruimschoots op video opgenomen dus genoeg om terug te kijken
Als je geschiedenis, meer specifiek de Nederlandse geschiedenis en dan vooral de VOC tijd tof vindt dan ga je de film wel leuk vinden. De film is onNederlands (dus geen goedkope special effects of het idee dat je naar een B film aan het kijken bent) en de cast is goed gedaan (Charles Dance als Charles is gewoon een kopie van zijn manier van acteren in Game of Thrones hoe ie daar ook kan uitvallen over "do your duty for your family"quote:
goedkoop spul?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand een idee waarom die kristalzegels in trek zijn: http://www.telegraaf.nl/b(...)zegelactie_AH__.html
Heb al 5 van die kaarten ingeleverdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand een idee waarom die kristalzegels in trek zijn: http://www.telegraaf.nl/b(...)zegelactie_AH__.html
Omdat mooie glazen voor 3 euro.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verdulle. Ik heb er 3 ingeleverd. 2x rood en 1x wit nu thuis. Maar ik wil er dus nog een witte bij, ik heb echter nog maar een halve kaart vol. Dat wordt laatste week nog een kaart vol krijgen, best pittig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al 5 van die kaarten ingeleverd
Verdulle. ETS! Die had je ook naar mij kunnen sturen. Ik moet nog half boekje binnen een week fixen en met nóg een volle kaart had ik whisky glazen gehaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ze niet gespaard, wel een boekje volgekregen en iemand anders blij mee gemaakt.
http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=truequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verdulle. ETS! Die had je ook naar mij kunnen sturen. Ik moet nog half boekje binnen een week fixen en met nóg een volle kaart had ik whisky glazen gehaald
Voor de uitzet, weetjewel
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eAndDescription=true
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Even paar mensen gemaild. Wellicht krijg ik toch nog setje whiskyglazen erbij
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je (te veel) betaalt voor die zegels heb je nog goedkoop mooie glazen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Idd. Even overleggen met het vrouwtje ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Foto's van vanmorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kippen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Dat is echt heel erg pauperig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Gewoon met een flesjes van 13 cent achter iemand gaan staan met een volle kaart en als ze dan de zegels niet hoeven vraag jij ze
Als je toevallig achter iemand staat die ze niet hoeft vraag ik ze ook, maar om nou expres naar de AH te gaan en iets heel goedkoops te kopen zodat je in de rij kunt gaan staan in de hoop dat iemand geen zegels hoeft gaat me veel te ver.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
Hier is het alweer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi!Als het net gesneeuw heeft naar buiten om te fotograferen is zo vet. Mijn ouders wonen vlakbij een uiterwaardengebied met dijken en allerlei vogels, sneeuw is echt garantie voor prachtige foto's
Ja, was echt een mooie dag.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef Yreal het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik heb wel paar mensen gemaild hoor. Maar gewoon even hoe en wat en welke glazenjHier lag best wat. Is nu ook al vrijwel weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Hier lag maar minder dan 1 cm trouwens. Gelukkig maar.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.Hoe komt die persoon bovenaan beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dit tof? Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap
Agenda?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
bedoel je dat het geen iphone is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
Er mist iets maar kan niet helemaal mijn vinger er op leggen wat.
Serieus antwoord: door halverwege die vier puntjes aan te tikken en omhoog te slepen, dan schuift er een trap mee en kan ze een niveau naar beneden. Is een screenshot uit een spel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe komt die persoon bovenaan beneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |