Slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo waakt. Welterusten!
Welterusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ga veilig slapen. Ivo Fred waakt. Welterusten!
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Valid het volgende:
Dat interview met oud-klasgenoot. Gênantste-tv moment sinds tijden.
Pijnacker is dan ook niet echt een plek om aan wapens te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Valid het volgende:
Het wapen was ook nog eens nep, aldus NOS, aldus de politie.
Mwah, vind dit niet de avond om te klagen over de inrichting en inhoud van het NOS Journaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weddenschapje. Bel het journaal, krijg je een kratje bier.
Jup. Hoogstwaarschijnlijk studie falen, dus stufi terugbetalen en geen diploma. Strafblad dat 30 jaar blijft staan dus geen VOG's of zo. En je naam altijd verbonden aan dit gedoe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
En de "He wat doe je"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik moet lachen om dat filmpje van zijn arrestatie. Hij gooit zijn wapen op de grond en daarna hoor je eerst een agent schreeuwen "LAAT JE WAPEN VALLEN! LAAT NU JE WAPEN VALLEN!" en een andere "Rustig, rustig".
ben je haar pooier?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat m'n huisgenote nu thuis is met ¤1.600,- en ik ben niet thuis. Kutzooi.
Ok.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te wijten. Hoef je wat mij betreft geen medelijden mee te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef Ties02 het volgende:
19 jaar en je hele leven naar z'n mallemoer
Klapharkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Etsu het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
1600 euro maak je toch gewoon over?
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Korte samenvatting: Etsu dacht dat het wel een goed plan was om een super betrouwbare vriendin een kamer te verhuren. Die betaalde vervolgens geen cent huur en leende ook nog geld van Etsu. Als hij er over begint wordt ze Oost-Indisch doof of negeert ze hem en ze is al weken niet thuis geweest.
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |