Als je wat wil doen in een voetbalstadium, is er niks of niemand die je tegen gaat houden en er is niks of niemand die er wat aan kan doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Tchock het volgende:
En mijn beeld wordt door Jinek alleen maar bevestigd. Net wordt er gezegd "dat hetzelfde ook in een voetbalstadion kan gebeuren". Is het heel raar als ik denk dat de hoofdredactie van de belangrijkste nieuwsomroep van het land andere en vooral betere beveiliging verdient dan een voetbalstadion?
Met de mate waarin ik regelmatig gefouilleerd wordt en het politieapparaat dat er aanwezig is bij niet risicovolle wedstrijd acht ik die kans niet zo grootquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Tchock het volgende:
En mijn beeld wordt door Jinek alleen maar bevestigd. Net wordt er gezegd "dat hetzelfde ook in een voetbalstadion kan gebeuren". Is het heel raar als ik denk dat de hoofdredactie van de belangrijkste nieuwsomroep van het land andere en vooral betere beveiliging verdient dan een voetbalstadion?
Ik kan ergens wel begrijpen dat de beveiliging toen doorsloeg want vóór de moord op Fortuyn was de beveiliging op het mediapark heel slecht. Keek toevallig laatst de journaaluitzending van die dag terug en daar kwam de ene na de andere correspondent vertellen dat je zo naar binnen en naar buiten kon lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Peter vertelde net ook hoe het de eerste tijd na Pim ging op het mediapark en hoe onwerkbaar dat was. Toevallig ook gezien?
Mensonterend inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met de mate waarin ik regelmatig gefouilleerd wordt en het politieapparaat dat er aanwezig is bij niet risicovolle wedstrijd acht ik die kans niet zo groot
Dat was misschien extreem, maar dat was ook een rare tijd waar Nederland daarna (ook post 9/11) in verkeerde, niemand wist hoe je daar mee om moest gaan. We zijn nu wat jaren verder en dan mag je toch verwachten met het 'aangescherpte veiligheidsniveau' wat er nu zou moeten zijn gezien de terroristische dreigingen en alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd dat in ieder geval die plek alsmede Den Haag enzovoort top beveiligd zijn. Typisch dat juist in deze periode dan weer een enkeling met een wapen zomaar binnen kan komen. Nuance prima, maar ik schrik er wel van. Ik zie dit in Engeland, Duitsland of Amerika ofzo nog niet zo snel gebeuren, op het nationale nieuwsstation notabene.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Peter vertelde net ook hoe het de eerste tijd na Pim ging op het mediapark en hoe onwerkbaar dat was. Toevallig ook gezien?
Laat hem alle wereldproblemen oplossen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Die Peter heeft trouwens ook overal verstand van he, onvoorstelbaar.
Er ís dus ook heel veel veranderd ten opzichte van het pre-Pim tijdperk. Zie ook opmerking van T. Deskundigen zeggen tot nu toe unaniem (althans, ik heb verder nog niet gezien) dat je de verwachtingen van wat je kunt beveiligen helaas moet temperen. Ik denk dat daar wel wat in zit. Ongetwijfeld kunnen dingen beter en zullen er ook nu weer dingen veranderen, maar ik denk echt dat je moet uitkijken met al te makkelijke grote conclusies. Of nouja, je moet natuurlijk niks, maar zo kijk ik er zelf tegenaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was misschien extreem, maar dat was ook een rare tijd waar Nederland daarna (ook post 9/11) in verkeerde, niemand wist hoe je daar mee om moest gaan.
We zijn nu wat jaren verder en dan mag je toch verwachten met het 'aangescherpte veiligheidsniveau' wat er nu zou moeten zijn gezien de terroristische dreigingen en alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd dat in ieder geval die plek alsmede Den Haag enzovoort top beveiligd zijn. Typisch dat juist in deze periode dan weer een enkeling met een wapen zomaar binnen kan komen. Nuance prima, maar ik schrik er wel van. Ik zie dit in Engeland, Duitsland of Amerika ofzo nog niet zo snel gebeuren.
Wat een baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Die Peter heeft trouwens ook overal verstand van he, onvoorstelbaar.
Volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:50 schreef Valid het volgende:
[..]
En die opmerking over die andere landen, is dat echt volleidg uit de lucht gegrepen of fundeer je dat ergens op?
Wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Valid het volgende:
Dat interview met oud-klasgenoot. Gênantste-tv moment sinds tijden.
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd?
"hij was zo'n aardige jongen altijd bladiebladiebla" ?
Nee, nog erger. "Een hele normale jongen". Mensen zijn zo achterlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd?
"hij was zo'n aardige jongen altijd bladiebladiebla" ?
"Ik had hem niet herkend"quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef Valid het volgende:
[..]
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.![]()
"
Zoiets. ;')
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef Valid het volgende:
[..]
"Weet niet of ie hier woont, weet niet of ie geadobteerd is, volgens mij studeert ie in Delft, kweenie.![]()
"
Zoiets.
Ook dat nog ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
"Ik had hem niet herkend"
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
"Ik had hem niet herkend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |