quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
hou nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, en onderverhuren mocht zeker niet volgens het huurcontract?Etsu is in deze dus de hoer en zij de pooier?
"Dit boeit echt niemand" vond je interessant?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Nou en?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vond juist wel interessant wat ties zei
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu verhuurt haar een kamer. Geen onderverhuur.
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, wel vervelend dan. Maar goed dat doet toch nog steeds niks af aan het feit dat zij het geld gewoon kan overmaken in plaats van contant te betalen
Okéquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst de afgelopen delen lezen voordat je je mond opentrekt.
het is al vrijdagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja want daar wil je je donderdagavond aan besteden, verhalen uit het leven van Etsu
Nee daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal zulke belangrijke andere dingen te doen hebben nu.
Ik merk dat je een beetje jaloers bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genotquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Jaloers dat jij je uitgeleende knaken niet terugkrijgt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk dat je een beetje jaloers bent
Ga huilen
Niet dátquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ja wie wil er nou niet wachten op zijn geld, wat een genot
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee daar heb je ook weer gelijk in
Al weer aan de studie geweest T?
Jammer voor je en lekker voor jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nee maar nu weet ik meteen wat je bedoelt!
dat weet ik dus niet
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn vakken voor komend semester in mijn digitale agenda gezet.
Dus ja.
Beetje jammer dat je mijn jargon aan het stelen bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer voor je en lekker voor je
Oh nog dit: dit boeit echt niemand
Had ik ook, want werkt veel fijner. Maar kost wel zo veel extra moeite dat ik toch maar ben overgestapt. En dan kun je agenda's ook exporteren en zo, super handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow ik ben dus heel ouderwets, want ik heb een agenda van papier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |