Dit heeft nog nooit iemand eerder gezegd. Als je monteur wil worden doe je dat toch lekker?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
Kut studeren. Was ik maar goed met mijn handen, dan kon ik gewoon monteur worden ofzo
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees : "Wat is het probleem dat ze willen dat je oplost?" Niet " Ik ga criteria opstellen, punten tegen elkaar afwegen om tot de beste optie te komen"
Een mooi adviesrapport schrijven over het onderwerp. Maar dat wilde ze dus niet horen daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leid niet uit de vraag af dat ze over een probleem hebben. Ik leid uit de vraag af dat je moet vertellen wat het doel is van je stage (?) en wat je gaat doen die tijd. En wat jij gaat doen ten voordele van de werkgever.
Ik vind dat het vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry Etsu, maar dit staat er gewoon niet. Er staat wat het doel is, niet wat het proces is om tot dat doel te komen.
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.quote:
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt enkel en alleen gevraagd naar "doelstellingen" en "wat wil je bereiken". Ik vind het niet vanzelfsprekend dat je dan iets moet vertellen waar niet naar gevraagd wordt. Totaal onduidelijke formulering als dat inderdaad bedoeld is.
Wil natuurlijk niet zeggen dat Yreal dit waarschijnlijk niet eerder had kunnen oplossen, maar goed.
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Even goede vrienden.
quote:5. Geef een korte omschrijving van het onderzoek / de opdracht. Beschrijf hier ook welke taken en activiteiten bij het afstudeeronderzoek horen (bijvoorbeeld interviews houden, benchmark doen, processen in kaart brengen).
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat dan als ik je vertel wat vraag 5 is...
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan hoeft het inderdaad niet.
Ik vind het vanzelfsprekend dat je je proces even toelicht, want dan heeft je begeleider ook meteen een beeld hoe je dat gaat aanpakken. En als er geen een andere vraag was waar hier om werd gevraagd, dan had ik het bij die vraag gestopt, anders bij vraag 5.
Ik vind het gewoon vanzelfsprekend dat je dit soort dingen vertelt, hoe dan ook.
Daar was het antwoord "Juridisch onderzoek, gericht op de gevolgen van de voorgestelde aanpassingen" ect ect.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel daar je doelstellingen en wat je voor de opdrachtgever wil bereiken. Succes gegarandeerd.
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ja, Yreal moet zelf verzinnen wat er "vanzelfsprekend" is om te vermelden en wat niet, in reactie op een vragenlijst met hele concrete zaken er in.
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op hbo kunnen dit soort dingen geen kwaad hoor.
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist als het niveau op het hbo lager is moet je dit soort dingen duidelijker neerzetten. Van een masterstudent op het wetenschappelijk onderwijs mag je meer verwachten dan van een hbo-bachelorleerling.
Ik heb ook geen hbo gedaan, grapjurk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het mis denk ik. Ik vind dit en dat en zus en zo wat schijnbaar niet vanzelfsprekend is omdat ik nooit hbo heb gedaan.
Maar goed, Yreal weet nu wat hij moet doen. Da's belangrijkste.
Je weet mijn mening.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Yreal het volgende:
Wat een jankopleiding ook. Echt weggegooide tijd, geld en moeite.
quote:9. Beroepstaken
Daarnaast kies je tenminste één van de volgende competenties om verder te ontwikkelen:
0 Besluitvaardigheid
0 Ondernemend gedrag
0 Interculturele sensitiviteit
0 Samenwerken
0 Klantgerichtheid
ripquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Begravenis of crematie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |