Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.quote:
Gewoon stiekem op het veld van PEC begravenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Ik moet ook nog een kapstokquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu in de sneeuw én tijdens de spits het halve land door met een zware kapstok. Leuk jullie gekend te hebben.
Een specifieke of een random boom?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet gecremeerd worden maar ook geen duur graf dat mijn familie tot in de eeuwigheid moet onderhouden. Doe maar een anoniem en illegaal graf op een mooi plekje onder een boom.
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet platquote:
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Neheeeeee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zo'n rek aan de deur, alleen mijn deur is daar niet echt geschikt voor. De bovenkant is niet plat
Heeft ie niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je hangt je jas gewoon in je kledingkast.
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat die een kapstok moet kopen en aan z'n linkermuur moet ophangen, maargoed, mijn mening weet ie en het is zijn kamer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan geef je hem de kapstok. Ideale manier om je mening door te drammen...
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
Hier ga ik niet op happenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Wel binnenkort Pax's muur verven en het wordt roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |