SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tGroot fan van User Wotte![]()
tien minuten voor tijd kon je wel overal zitten zeker? xdquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens tweede ring in een hoek.
Was wel bij Ajax-Feyenoord dus vies uitverkochtGroot fan van User Wotte![]()
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tien minuten voor tijd kon je wel overal zitten zeker? xd
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.Oh.![]()
don't worryquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.
er zijn genoeg mensen die dat elke week doenGroot fan van User Wotte![]()
Jullie hebben zeker wel warme kroketten?...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.
BFF met GGMM![]()
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker wel warme kroketten?....
Alleen wel slappe patat en waardeloze bediening de laatste keer dat ik er was.Oh.![]()
Ga je schamen ga je schamen waardeloos waardeloos slechte ploeg'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Morendo het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)zoekersaantallen.png
Waar waren ze, in de jaren '80?Groot fan van User Wotte![]()
Meid tochquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop drie blunders van deze man
verrader
verrader
verrader![]()
Degene die hem heeft laten gaan doet aan sabotagequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop drie blunders van deze man
verrader
verrader
verraderRED ONS HENNIEGOD![]()
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaalquote:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bohhh, moet er niet aan denken dat mijn vriendin mee gaat naar Ajax. Zij ook niet trouwensquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaal![]()
![]()
nee ik zat er meestal een uur van tevoren en ging als laatste weg. Kutdrukte anders in de omloopquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
15 min later binnenkomen en 20 min eerder wegOh.![]()
Fox .... schijtlollige muziekjes en overbodige beelden tussendoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:13 schreef S15 het volgende:
Even een tippie voor over een kwartiertje:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)dierbaar-rood-en-witRED ONS HENNIEGOD![]()
zij welquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaal![]()
![]()
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fox .... schijtlollige muziekjes en overbodige beelden tussendoor#FreeHat![]()
De lijn tussen een docu en een reclamespotje is heel dunquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zit te soppen op de bank hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De lijn tussen een docu en een reclamespotje is heel dun![]()
Periode Van Gaal blijft geweldig om te kijken
#FreeHat![]()
Ik weet genoegquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zit te soppen op de bank hoor![]()
Periode Van Gaal blijft geweldig om te kijkenRED ONS HENNIEGOD![]()
1993/1994 een overgangsjaar?
Verder wel een leuke docu om te zien.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Laat dan ook even zien hoe Louis de hele opleiding naar de verdoemenis heeft geholpen samen met vriendje CoRED ONS HENNIEGOD![]()
En dan wel de ontknoping van 2006/2007 laten zien gvd'Wish I was old and a little sentimental'
gelukkig kan je contactloos betalen tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
eens en nooit meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaalGroot fan van User Wotte![]()
Sjezus wat een neppert ben jij zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik zat er meestal een uur van tevoren en ging als laatste weg. Kutdrukte anders in de omloop![]()
Je kan eigenlijk sowieso beter buiten de Arena eten en drinken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig kan je contactloos betalen tegenwoordigOh.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.![]()
Niets nieuws onder de zon, maar het is best leuk om die oude beelden terug te kijken. Ik vond het wel de moeite waardquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen, dus wel de moeite waard?![]()
![]()
Van de laatste 11 keer maar liefst 10 keer verloren, en dit waren de reacties toen Feyenoord (met een man meer) nog een voorsprong weggaf in de ArenA waardoor het 1-1 werd.
Ik hou m'n hart vast als ze winnen, dan wordt er denk ik een huldiging op de Coolsingel georganiseerd.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik zit al dagen te genieten van alle berichten in de media. De spelers komen aan het woord, de nobuddies, de kenners. Dan blijkt meestal zondags dat het een draak van een wedstrijd was.![]()
psv verloren in de beker, zou dat gevolgen hebben zaterdag tegen Cambuur?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zolang we maar winnen interesseert het me op het moment niet zoveel of het een goede wedstrijd was of niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit al dagen te genieten van alle berichten in de media. De spelers komen aan het woord, de nobuddies, de kenners. Dan blijkt meestal zondags dat het een draak van een wedstrijd was.![]()
21 september 2014.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Zolang we maar winnen interesseert het me op het moment niet zoveel of het een goede wedstrijd was of niet.
Een nog mooiere overwinning dan een ik roep maar wat 4-0 zege thuis op PSV.![]()
17-04-2005quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
21 september 2014.
Een nog mooiere overwinning dan een ik roep maar wat 4-0 zege thuis op PSV.
Stonden we daar in dat buffervak
Maar wat een heerlijke overwinning was dat!!![]()
Eigenlijk heeft Ajax best veel ''pech'' gehad in De Kuip. Veel gelijke spelen waar Ajax gewoon had moeten winnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:12 schreef S15 het volgende:
[..]
17-04-2005
Stonden we daar in dat buffervak
Maar wat een heerlijke overwinning was dat!!![]()
Domweg genaaid, drie jaar achter elkaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Ajax best veel ''pech'' gehad in De Kuip. Veel gelijke spelen waar Ajax gewoon had moeten winnen.
2007-2008, schwalbe van Mols, pingel tegen.
2008-2009, weer een schwalbe van Mols, weer een pingel tegen.
2009-2010, 2 duidelijke pingels niet gekregen.'Wish I was old and a little sentimental'
Twee jaar geleden die 2-2 met die late goal van pelle. Met die belachelijke rode kaart voor Moisander![]()
![]()
Dat was ook echt schandalig. Oh ja, en die belachelijke pingel die Guidetti kreeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:24 schreef S15 het volgende:
Twee jaar geleden die 2-2 met die late goal van pelle. Met die belachelijke rode kaart voor Moisander
Haha, ze kunnen ook echt niet op een normale manier van ons winnen.'Wish I was old and a little sentimental'
mensen zeiken altijd dat Ajax zo "lucky"is, maar we zijn altijd volgens de cijfers een meer benadeelde ploeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Domweg genaaid, drie jaar achter elkaar.
2007-2008, schwalbe van Mols, pingel tegen.
2008-2009, weer een schwalbe van Mols, weer een pingel tegen.
2009-2010, 2 duidelijke pingels niet gekregen.
zo vaak pingels niet krijgen en heel vaak pingels tegen die zeer onterecht zijn.
hoort erbij als je altijd de beste bent.
net als dat het er bij hoort dat iedereen eerder tegen je is en zoals bijvoorbeeld ado, utrecht en fey. vaak ineens alles op alles zetten in een wedstrijd tegen ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik heb ze 1 keer terecht zien winnen geloof ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was ook echt schandalig. Oh ja, en die belachelijke pingel die Guidetti kreeg.
Haha, ze kunnen ook echt niet op een normale manier van ons winnen.
was volgens mij in de beker of iets met 2-0 geloof ik. geheugen laat mij weer eens in de steek verderFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, volgens mij hadden we toen die blauwe shirts nog. Was het niet 1-0 voor die gasten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:28 schreef Silenus het volgende:
Was ook alweer in het stenen tijdperk. 2003 ofzo?![]()
Ja halve finale beker, 2002-2003. Bosvelt maakte toen de 1-0.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:28 schreef Silenus het volgende:
Was ook alweer in het stenen tijdperk. 2003 ofzo?
In de competitie werd het 1-2, door doelpunten van Wamberto en Litmanen.
Oh ja, en in 2005-2006 wonnen ze dikverdiend met 3-2. Met die leuke dvd. De play-offs waren nog leuker.'Wish I was old and a little sentimental'
die bedoelde ik inderdaad. maar verder altijd lucky vind ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja halve finale beker, 2002-2003. Bosvelt maakte toen de 1-0.
In de competitie werd het 1-2, door doelpunten van Wamberto en Litmanen.
Oh ja, en in 2005-2006 wonnen ze dikverdiend met 3-2. Met die leuke dvd. De play-offs waren nog leuker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zelfs die 0-4 in 2006-2007 was nog lucky voor Feyenoord. Dat het namelijk geen 0-10 werd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die bedoelde ik inderdaad. maar verder altijd lucky vind ik'Wish I was old and a little sentimental'
Haha dat was vreemd inderdaad. Win je daar met 0-4 en achteraf keken we elkaar allemaal aan in dat uitvak met de gedachte, fuck het had hier echt 0-10 moeten wordenquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs die 0-4 in 2006-2007 was nog lucky voor Feyenoord. Dat het namelijk geen 0-10 werd.
Voor zondag ben ik met een saaie 2-0 meer dan tevreden![]()
![]()
doen ze netjes, zie dadelijk niks meer van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is die docu ergens terug te zien misschien?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
www.docugemist.nlquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:25 schreef Abed het volgende:
Is die docu ergens terug te zien misschien?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik weet niet of je foxsports hebt, maar de docu wordt nog een aantal keer herhaald.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:25 schreef Abed het volgende:
Is die docu ergens terug te zien misschien?![]()
Nee, heb ik dus niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je foxsports hebt, maar de docu wordt nog een aantal keer herhaald.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En waarom denk jij dan recht te hebben om die docu alsnog te zien?quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah zak weg joh gek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En waarom denk jij dan recht te hebben om die docu alsnog te zien?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Koop fox sports, pauper.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voetbal kijk je live!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kijk elke wedstrijd live met hd stream. waarom in godsnaam betalen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oke.quote:
Even de docu terugkijken. Doei."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gemak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:40 schreef mokkiemok het volgende:
kijk elke wedstrijd live met hd stream. waarom in godsnaam betalen.
Pauperstreams
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
is 2 klikjes voor mij maargoed ieder zijn ding hequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ok tweeklikjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is 2 klikjes voor mij maargoed ieder zijn ding he"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke.
Even de docu terugkijken. Doei.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Feyenoord de woorden Ajax de daden.
2-1!
[ Bericht 29% gewijzigd door WhateverWhatever op 22-01-2015 11:38:30 ]![]()
als Ajax nu weer met de overwinning strijkt, wordt fey de komende 10 jaar weer geen landskampioen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tuurlijk! Mooiste wedstrijd van het jaar...
ik heb gesprokenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
al iets bekent over mogelijke basis elftallen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oerbiequote:
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
al iets bekent over mogelijke basis elftallen?
Verder zullen er niet zoveel verrassingen in beide opstellingen zitten lijkt me.![]()
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishnaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
al iets bekent over mogelijke basis elftallen?![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishna![]()
![]()
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schonequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishnaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone
We hebben dat 1x gezien en toen verloren we 0-4.
Schöne mis je gewoon voorin, 2 dribbelaars kan leuk zijn maar een passer met een goed schot is ook bijna onmisbaar![]()
Schone nu waarderenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone![]()
![]()
dit dus, schone speelt als een natte krant en met die backs van Fey moet je juist twee dribbelaars hebbenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, maar Nijhuis heeft al aangekondigd niet veel te gaan fluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:33 schreef Nashje het volgende:
Met die keeper van Feyenoord moet je juist Schone hebben en telkens gaan liggen op rand 16.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Ajacied Boilesen denkt na over 'andere uitdaging'
Donderdag, 22 januari 2015 om 16:50
Ajax hoopt het contract van Nicolai Boilesen te verlengen, maar de blessuregevoelige Deen is niet van plan om zomaar een handtekening te gaan zetten in Amsterdam. Boilesen, die een verbintenis heeft tot medio 2016, denkt na over een nieuwe uitdaging. Dat laat hij weten aan het Deense BT.
/
“Ik denk dat er een gesprek komt en dat we dan vertellen over onze plannen. Aan de ene kant heb ik het fantastisch bij Ajax. Ik sta hoog in de hiërarchie, de stad Amsterdam is top en ik ben min of meer zeker van een basisplaats. Aan de andere kant, is er niets mis met nadenken of het tijd is voor een nieuwe uitdaging”, aldus Boilesen.
Als de 22-jarige Boilesen niet bijtekent en na de zomer nog in Amsterdam onder contract staat, belandt hij mogelijk op de reservebank. Daar is hij op dit moment niet mee bezig. “Het is nog niet zo dat ik dagelijks nadenken over mijn toekomst; ik heb al mijn energie gebruikt om zo snel mogelijk terug te keren.”![]()
De beste man kan nog niet eens een halfjaar fatsoenlijk spelen bij Ajax, laat staan na te denken over een nieuwe uitdaging oftewel een stap hogerop.![]()
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen mag lekker vertrekken.
Altijd geblesseerd en kan er geen reet van![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.![]()
![]()
Viktor zondag in de basisquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.![]()
![]()
Kan totaal niet verdedigen en aanvallend vind ik hem zeer matig. Hij komt enthousiast mee op maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.Oh.![]()
Konijn? Ijskonijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een konijn zijn uit de hoge hoed.
Siggy in de spits![]()
![]()
Dan ga ik weer terug mijn bed inquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Konijn? Ijskonijn?
Siggy in de spitsOh.![]()
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan ga ik weer terug mijn bed in![]()
![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 16:50:42F: Ik heb veel fans vandaag of #klassiekerkoorts bij de tegenstander? Harde werkers 😜 http://t.co/wztdJZWfUQ reageer retweet
boefjes![]()
Wat moet ik precies in dat plaatje zien
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.![]()
Jij hebt zeker geen Iphonequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.![]()
FRank de Boer wordt gestalkt.![]()
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.
Hebben Ambrosius en ik ook.![]()
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.![]()
Ik zie Ajax helaas zondag gewoon winnen. Als het echt moet staan ze er altijd. Dat is de verdienste van De Boer.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)vrede-bij-elkaar.htm
Oké, waarom zijn Duarte en Siggie nog niet verkocht?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie Ajax helaas zondag gewoon winnen. Als het echt moet staan ze er altijd. Dat is de verdienste van De Boer.
Aan de andere kant:de tweede seizoenshelft is altijd beter onder De Boer....[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Feyenoord speelt 9 van de 10x met de bibberitus in de Arena dus ik verwacht dat Ajax wel zal winnen.. Maar goed, ik laat me graag verrassen zondagquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.
Aan de andere kant:de tweede seizoenshelft is altijd beter onder De Boer....![]()
ik ben toch wel zenuwachtig voor zondag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Omdat ze nog bij Ajax zijn hé. Feit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)vrede-bij-elkaar.htm
Oké, waarom zijn Duarte en Siggie nog niet verkocht?![]()
quote:OSC Lille haakt af voor Sigthorsson
De kans dat Kolbeinn Sigthorsson (24) het seizoen bij Ajax afmaakt, is aanzienlijk toegenomen. OSC Lille, dat een officieel bod op de IJslander uitbracht, is afgehaakt als mogelijke koper.
De Franse Ligue 1-club wilde met het aantrekken van Sigthorsson inspelen op het mogelijke vertrek van Liverpool-huurling Divock Origi, maar kreeg te horen dat de Belg het seizoen in Frankrijk mag afmaken. Daardoor werd de komst van Sigthorsson overbodig.
En dat was drie dagen voor de klassieker goed nieuws voor Frank de Boer, die de spits liever niet wil laten vertrekken. Na het afhaken van OSC Lille is er acht dagen voor het sluiten van de transfermarkt geen club meer concreet voor Sigthorsson.![]()
Ja maar dat doet hij maar lekker bij een andere club dan.quote:
Bij Ajax heeft hij niks te zoekenOh.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtershome-Ajax.dhtml
Vlak voor de klassieker,..Gevalletje brandstichting lijkt me niet uitgesloten.
![]()
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:26 schreef hoekandit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtershome-Ajax.dhtml
Vlak voor de klassieker,..Gevalletje brandstichting lijkt me niet uitgesloten.
Je bent dus nogal voorbarig in je conclusies.blablablabla![]()
Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.
Je bent dus nogal voorbarig in je conclusies.![]()
Kenker leijers.
Bij deze een oproep om allemaal naar de training te komen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.AFCA!![]()
Dit is gewoon brandstichtingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:54 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.
Je hoeft niet te wachten op de uitslag van het onderzoek![]()
quote:Het Franse Lille is afgehaakt voor een transfer van Kolbeinn Sigthorsson. Dat meldt althans De Telegraaf vrijdagmorgen. De Franse topclub had onder voorwaarden al een bod uitgebracht bij Ajax. De club wilde Sigthorsson binnenhalen bij een vertrek van de gehuurde spits Origi. Nu Origi het seizoen bij Lille af mag maken, ziet de club af van verdere pogingen Sigthorsson in de winter te halen. Er zou nu geen club meer concreet in de markt zijn voor de spits van Ajax.![]()
![]()
Die beelden doen mij echt pijn. Ik vind namelijk home echt een toffe plek om een biertje te drinken vooraf een wedstrijd of soms als ik geen kaarten heb kijk ik gewoon in het home.
AFCA!![]()
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Shirtjes, spandoeken, bekers, sjaals. Maar ook een grote (misschien wel de complete) voorraad van de shop van de F-side...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:00 schreef Planga het volgende:
[..]
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.AFCA!![]()
twitter:DennisKornman twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 06:59:24Enkele Ajax-supporters die net ter plaatse waren reageerden geëmotioneerd. Honk wordt als verloren beschouwd #brand #supportershome reageer retweet
![]()
inb4 Callandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.![]()
Dat gevoel met die vrachtwagen had ik al vanaf dat ik het las. Zal wel met de bekerfinale te maken hebben. Al is het aangestoken, vraag ik me af of ze dat naar buiten brengen. Maakt wel het eea los gok ik. Zullen wel camera's hangen daar toch ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:04 schreef Heeinz het volgende:
Niet te snel conclusies trekken, hoe verleidelijk dat ook is
Echt wel brandstichting dit.
2005 2008 zijn er ook pogingen gedaan.
Alleen uit welke hoek. Zo net voor Klassieker zou je denken Feyenoord, maar kan ook iemand zijn die daar misbruik van wil maken gasten van Ado of zo.blablablabla![]()
Wie het ook is geweest.. het is een laffe daad en de mensen die zoiets doen zijn nog minder dan de stront onder m'n schoenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt wel brandstichting dit.
2005 2008 zijn er ook pogingen gedaan.
Alleen uit welke hoek. Zo net voor Klassieker zou je denken Feyenoord, maar kan ook iemand zijn die daar misbruik van wil maken gasten van Ado of zo.![]()
De familie van Milik klust die hele keet zo weer in elkaar voor een paar kratjes Pools bier joh.
Niks aan de hand, doorlopen maar![]()
twitter:Beauuux070 twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 07:10:27De KNJB zal wel weer een boete opleggen aan Feyenoord? Want ja het supportershome van de KNV(J)B is in de fik gezet #knvb #supportershome reageer retweet
AFCA!![]()
Pas op hè, het kan een truc zijn om goedkoop van de kuip af te komenquote:
In de brand, uit de brand.Wie dit leest is gek![]()
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De familie van Milik klust die hele keet zo weer in elkaar voor een paar kratjes Pools bier joh.
Niks aan de hand, doorlopen maar#FreeHat![]()
Marktplaats staat genoeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?blablablabla![]()
Ach, de kans zat er dik in dat die in eerste instantie al ergens vandaan waren gejat. Ik bedoel, het blijven joden toch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien wakkert dit het Europese vuur aan in de spelers en winnen ze weet wat mooie nieuwe vaantjesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?![]()
Ja die hebben vast al voordat het brandmeester was de bevindingen doorgekregenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:12 schreef Elan het volgende:
Volgens aanwezige supporters zijn de deuren opengebroken.
Je verwacht het niet
Achterlijk volk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Troostende woorden uit Eindhoven: een fikkie duurt maar even, de herinneringen zijn er voor het leven.![]()
Wel een aardige fik, nou was dat home zelf niet veel soeps maar wel zonde van de spullen, zal wel weer vervolgd worden met wat kinderachtigs, waren die veldslagen toch wel leuker.![]()
Hoezo niet veel soeps?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:19 schreef Tarado het volgende:
Wel een aardige fik, nou was dat home zelf niet veel soeps maar wel zonde van de spullen, zal wel weer vervolgd worden met wat kinderachtigs, waren die veldslagen toch wel leuker.AFCA!![]()
http://www.at5.nl/livequote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:19 schreef Tarado het volgende:
Wel een aardige fik, nou was dat home zelf niet veel soeps maar wel zonde van de spullen, zal wel weer vervolgd worden met wat kinderachtigs, waren die veldslagen toch wel leuker.
Hopen dat er zondag geen al te gekke dingen gaan gebeuren.blablablabla![]()
Was gewoon een aftandse, upgegrade bouwkeet toch? Ben er wel een langsgereden maar daar wil je nog niet in vergast worden.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:33 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Beauuux070 twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 07:10:27De KNJB zal wel weer een boete opleggen aan Feyenoord? Want ja het supportershome van de KNV(J)B is in de fik gezet #knvb #supportershome reageer retweet
'Wish I was old and a little sentimental'
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon een aftandse, upgegrade bouwkeet toch? Ben er wel een langsgereden maar daar wil je nog niet in vergast worden.AFCA!![]()
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Man manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).
Zelfs het Achterhuis heeft meer allureblablablabla![]()
Ja hequote:
Inso is even in Nederland en zulke dingen gebeuren.
ontopic misschien net iets te toevallig allemaal, die vrachtwagenbrand ook dat kan toch nooit door supporters van een andere club gedaan zijn
blablablabla![]()
Inderdaad ga jij maar lekker naar legioenzaaltje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.AFCA!![]()
Meh, daar schenken ze niet eens bier.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad ga jij maar lekker naar legioenzaaltje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens het nieuws was het dit keer een binnenbrand. Vorige keer was toch van buitenaf, niet?
Dan moet je behoorlijke ballen hebben als je het supportershome van je rivaal in gaat met intentie brand te stichten..... Neem toch ook aan dat het daar bewaakt is.
Wacht eerst maar eens het onderzoek af. NOS doet heerlijk mee met vingertje wijzen. Bij elk nieuwtje over de brand de sluitzin; Zondag is Ajax - Feyenoord.
Ja dus?U MAD?![]()
Ze zijn bij de NOS wel flink olie op het vuur aan het gooien ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens het nieuws was het dit keer een binnenbrand. Vorige keer was toch van buitenaf, niet?
Dan moet je behoorlijke ballen hebben als je het supportershome van je rivaal in gaat met intentie brand te stichten..... Neem toch ook aan dat het daar bewaakt is.
Wacht eerst maar eens het onderzoek af. NOS doet heerlijk mee met vingertje wijzen. Bij elk nieuwtje over de brand de sluitzin; Zondag is Ajax - Feyenoord.
Ja dus?
Ze wakkeren het vuurtje in ieder geval aardig aan.
Maar toch, je weet wat ze zeggen. Waar rook is ..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
www.isfeyenoordalkampioen.nlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn bij de NOS wel flink olie op het vuur aan het gooien ja.
Ze wakkeren het vuurtje in ieder geval aardig aan.
Maar toch, je weet wat ze zeggen. Waar rook is ..U MAD?![]()
Jij kijkt naar AT5quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Caland het volgende:
AT5 nu live bij die graffitimuur die ook was afgefikt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op zich was dat wel een leukere geweestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Caland het volgende:
AT5 nu live bij die graffitimuur die ook was afgefikt
[ afbeelding ]![]()
Dat was nog ludiek geweest inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich was dat wel een leukere geweest
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 08:46:29 ]![]()
Ludieke acties zijn leuk voor Heerenveen - Cambuur ofzo. Al lijkt het mij anderzijds ook wel sterk als dit echt Feyenoorders zijn geweest als we dan toch serieus bezig gaan zijn.
Zou het niet minder grappig maken, maar toch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt het jullie niet veel aannemelijker dat dit een nieuw hoofdstuk in de Amsterdamse onderwereldoorlog is? Met die figuren die in de top van de F-side rondliepen of lopen kan het net zo goed een laatste waarschuwing zijn geweest voordat de kogels komen.![]()
Okquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:51 schreef Caland het volgende:
Ludieke acties zijn leuk voor Heerenveen - Cambuur ofzo. Al lijkt het mij anderzijds ook wel sterk als dit echt Feyenoorders zijn geweest als we dan toch serieus bezig gaan zijn.
Zou het niet minder grappig maken, maar toch.![]()
Nee. Daar doen ze alleen aan persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt het jullie niet veel aannemelijker dat dit een nieuw hoofdstuk in de Amsterdamse onderwereldoorlog is? Met die figuren die in de top van de F-side rondliepen of lopen kan het net zo goed een laatste waarschuwing zijn geweest voordat de kogels komen.![]()
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zullen feyenoorders wel erg grappig vinden natuurlijk![]()
niet grappig =/= huilenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen![]()
Inderdaad. Maar goed, blijft natuurlijk grappig dat dezelfde jongens die het hardste huilden om die rooie knakker zijn rook nu het hardste lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen![]()
![]()
Brand van binnenuit wordt gezegd. Je moet wel erg veel lef hebben om eerst in te breken en het daarna van binnenuit aan te steken. Je zou verwachten dat er rond dit soort wedstrijden toch wat supporters van Ajax een soort van wacht houden. Als je als brandstichter dan gesnapt wordt lig je tussen zes plankjes.
Ik moet het allemaal nog maar eens zien. Net zo voor de klassieker is toevallig maar direct met het vingertje wijzen lijkt mij erg voorbarig.![]()
Dus Feyenoordsupporters hebben deze brand gesticht?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, blijft natuurlijk grappig dat dezelfde jongens die het hardste huilden om die rooie knakker zijn rook nu het hardste lachen![]()
quote:De brandweer kan nog weinig zeggen over oorzaak van de brand in het supportershome van Ajax vannacht, wel is duidelijk dat het vuur binnen is ontstaan. Het honk is zo goed als volledig verwoest door het vuur.
'Onderzoek zal moeten uitwijzen wat de oorzaak is geweest, wel is duidelijk dat het vuur binnen is ontstaan', zegt een Eliza Dijkema van de brandweer. Enkele supporters die al snel ter plaatse waren, maakten melding van opengebroken deuren. Dit kon de brandweer niet bevestigen.![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus Feyenoordsupporters hebben deze brand gesticht?![]()
Omdat jij een afgebrand supportershome vergelijkt met een actie van jullie tegen iemand die dood is gegaan door kanker.quote:
Dus vandaar mijn vraag.![]()
Feyenoord heeft niet echt een supportershome dus dat scheelt. Meestal bleef het andersom gewoon bij een standbeeltje bekladden, wat viaductjes onderkliederen met vingerverf of jeugdspelertjes aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb het vooral over de reacties van feyenoorders op social media en op fora. Verder maakt het mij niet zoveel uit wat jullie er van vinden hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij een afgebrand supportershome vergelijkt met een actie van jullie tegen iemand die dood is gegaan door kanker.
Dus vandaar mijn vraag.![]()
Geen idee. Is het brandstichting dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey wat naar, wie zou dat nou gedaan hebben?![]()
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Is het brandstichting dan?Zonder wrijving geen glans![]()
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.![]()
Dit kan toch geen toeval zijn manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.
Even serieus...............Zonder wrijving geen glans![]()
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan toch geen toeval zijn man
Even serieus...............
#knutdeijsbeer![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.
#knutdeijsbeerDat gaat mij wel te ver..
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
Knut kan beter zijn beentjes gaan scheren, zodat hij harder kan fietsen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijn
Knut kan beter zijn beentjes gaan scheren, zodat hij harder kan fietsenquote:Waar haal je de connectie met rotterdam vandaan? Je kan met hetzelfde gemak zeggen aanslag van el qaida.![]()
Zal wel aangestoken zijn, toch jongons?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Nou ja, het is algemeen bekend dat die supportershome ook bezocht wordt door een motorbende. Dit kan zomaar een actie zijn van een concurrerende motorbende.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeerIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Koekoek gooolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is dus helemaal niks en niks van over.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
is het al opgeëist?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wildersquote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is dus helemaal niks en niks van over.LOL
blablablabla![]()
En als HMF dat ZEGT kun je dat maar beter SERIEUS nemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HMF gok ik
Unban of de arena krijgt hetzelfde lot
Geen halve maatregelen:
blablablabla![]()
Brand in de kuip -> brand in de Arena. Alleen aangezien 010'ers nooit meer finale's spelen, moeten ze andere fratsen uithalen. Niet zo gek.
Zonde van het supportershome
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Goede redenatie manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Brand in de kuip -> brand in de Arena. Alleen aangezien 010'ers nooit meer finale's spelen, moeten ze andere fratsen uithalen. Niet zo gek.![]()
![]()
Man man man wat een kansloze actie dit.![]()
En dan met z'n allen weer janken dat er geen uitsupporters meemogen. Gek he?![]()
Lekker met z'n alle oordelen zonder dat de oorzaak bekend isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef OntzettendeJan het volgende:
En dan met z'n allen weer janken dat er geen uitsupporters meemogen. Gek he?![]()
![]()
Die mochten toch al nooit meer gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef OntzettendeJan het volgende:
En dan met z'n allen weer janken dat er geen uitsupporters meemogen. Gek he?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Sam van Raalte = baasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat ajaxshowtime is ook een tamelijk debiele site he.![]()
Ik denk dat de illuminati hier achter zit om de bevolking tam te houden
Open je ogen mensenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Laten we een BNW-topic aanmaken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de illuminati hier achter zit om de bevolking tam te houden
Open je ogen mensen![]()
Misschien was het wel een koper voor Siggyquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 16:50:42F: Ik heb veel fans vandaag of #klassiekerkoorts bij de tegenstander? Harde werkers 😜 http://t.co/wztdJZWfUQ reageer retweet
boefjes![]()
![]()
Ben bang dat die brand een averechts effect heeft en het laatste zetje vormt voor Nijhuis om voor Ajax te gaan fluiten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben bang dat die brand een averechts effect heeft en het laatste zetje vormt voor Nijhuis om voor Ajax te gaan fluiten![]()
![]()
Tyfusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Ik denk dat het expres is aangestoken door Ajaxsupporters om Feyenoord in een kwaad daglicht te stellen. Gewoon een zionistisch complot dus.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is geen heel gekke gedachte hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeerGroot fan van User Wotte![]()
Doe code is al een aantal maanden doorbroken anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Daar doen ze alleen aan persoonlijke aanvallen.Groot fan van User Wotte![]()
En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
![]()
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ergens anders hun neus volstoppenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat moeten alle supporters die daar altijd staan doen op matchday
Ik ben inmiddels overleden![]()
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.![]()
De enige die momenteel aan het janken is ben jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was'Wish I was old and a little sentimental'
http://www.telegraaf.nl/t(...)inale_Nijhuis__.htmlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was![]()
Waren al plannen voor in het stadion toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.Groot fan van User Wotte![]()
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren al plannen voor in het stadion toch?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zou tijd worden dat die eens afbrand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Jaquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is best wel waarschijnlijk dat die ooggetuigen het hadden over de situatie vóórdat de brandweer ter plaatse was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de brandweer naar binnen gaat?![]()
Beton brand slecht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat die eens afbrand.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Komt in actie voor supportershome en roept Sneijder, Ibrahimovic en van der vaart op om mee te doenquote:
Edit: spuit 11Cuz I'm Mr. Brightside![]()
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 10:19:07Lopend vuurtje? @LuisSuarez9 @sneijder101010 @rafvdvaart @Ibra_official voor het nieuwe supportershome van @AFCAjax http://t.co/HhozKLLI1X reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: