cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishnaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
al iets bekent over mogelijke basis elftallen?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishna
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schonequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishna
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone
Schone nu waarderenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone
dit dus, schone speelt als een natte krant en met die backs van Fey moet je juist twee dribbelaars hebbenquote:
Ja, maar Nijhuis heeft al aangekondigd niet veel te gaan fluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:33 schreef Nashje het volgende:
Met die keeper van Feyenoord moet je juist Schone hebben en telkens gaan liggen op rand 16.
quote:Ajacied Boilesen denkt na over 'andere uitdaging'
Donderdag, 22 januari 2015 om 16:50
Ajax hoopt het contract van Nicolai Boilesen te verlengen, maar de blessuregevoelige Deen is niet van plan om zomaar een handtekening te gaan zetten in Amsterdam. Boilesen, die een verbintenis heeft tot medio 2016, denkt na over een nieuwe uitdaging. Dat laat hij weten aan het Deense BT.
/
“Ik denk dat er een gesprek komt en dat we dan vertellen over onze plannen. Aan de ene kant heb ik het fantastisch bij Ajax. Ik sta hoog in de hiërarchie, de stad Amsterdam is top en ik ben min of meer zeker van een basisplaats. Aan de andere kant, is er niets mis met nadenken of het tijd is voor een nieuwe uitdaging”, aldus Boilesen.
Als de 22-jarige Boilesen niet bijtekent en na de zomer nog in Amsterdam onder contract staat, belandt hij mogelijk op de reservebank. Daar is hij op dit moment niet mee bezig. “Het is nog niet zo dat ik dagelijks nadenken over mijn toekomst; ik heb al mijn energie gebruikt om zo snel mogelijk terug te keren.”
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen mag lekker vertrekken.
Altijd geblesseerd en kan er geen reet van
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.
Viktor zondag in de basisquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.
Kan totaal niet verdedigen en aanvallend vind ik hem zeer matig. Hij komt enthousiast mee op maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.
Konijn? Ijskonijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een konijn zijn uit de hoge hoed.
Dan ga ik weer terug mijn bed inquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Konijn? Ijskonijn?
Siggy in de spits
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan ga ik weer terug mijn bed in
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 16:50:42F: Ik heb veel fans vandaag of #klassiekerkoorts bij de tegenstander? Harde werkers 😜 http://t.co/wztdJZWfUQ reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Wat moet ik precies in dat plaatje zien
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.
Jij hebt zeker geen Iphonequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie Ajax helaas zondag gewoon winnen. Als het echt moet staan ze er altijd. Dat is de verdienste van De Boer.
Feyenoord speelt 9 van de 10x met de bibberitus in de Arena dus ik verwacht dat Ajax wel zal winnen.. Maar goed, ik laat me graag verrassen zondagquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.
Aan de andere kant:de tweede seizoenshelft is altijd beter onder De Boer....
Omdat ze nog bij Ajax zijn hé. Feit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)vrede-bij-elkaar.htm
Oké, waarom zijn Duarte en Siggie nog niet verkocht?
quote:OSC Lille haakt af voor Sigthorsson
De kans dat Kolbeinn Sigthorsson (24) het seizoen bij Ajax afmaakt, is aanzienlijk toegenomen. OSC Lille, dat een officieel bod op de IJslander uitbracht, is afgehaakt als mogelijke koper.
De Franse Ligue 1-club wilde met het aantrekken van Sigthorsson inspelen op het mogelijke vertrek van Liverpool-huurling Divock Origi, maar kreeg te horen dat de Belg het seizoen in Frankrijk mag afmaken. Daardoor werd de komst van Sigthorsson overbodig.
En dat was drie dagen voor de klassieker goed nieuws voor Frank de Boer, die de spits liever niet wil laten vertrekken. Na het afhaken van OSC Lille is er acht dagen voor het sluiten van de transfermarkt geen club meer concreet voor Sigthorsson.
Ja maar dat doet hij maar lekker bij een andere club dan.quote:
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:26 schreef hoekandit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtershome-Ajax.dhtml
Vlak voor de klassieker,..Gevalletje brandstichting lijkt me niet uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |