cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishnaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
al iets bekent over mogelijke basis elftallen?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishna
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schonequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cillessen van rhijn van der hoorn moisander boilesen klaassen serero andersen schone milik kishna
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone
Schone nu waarderenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op el ghazi ipv schone
dit dus, schone speelt als een natte krant en met die backs van Fey moet je juist twee dribbelaars hebbenquote:
Ja, maar Nijhuis heeft al aangekondigd niet veel te gaan fluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:33 schreef Nashje het volgende:
Met die keeper van Feyenoord moet je juist Schone hebben en telkens gaan liggen op rand 16.
quote:Ajacied Boilesen denkt na over 'andere uitdaging'
Donderdag, 22 januari 2015 om 16:50
Ajax hoopt het contract van Nicolai Boilesen te verlengen, maar de blessuregevoelige Deen is niet van plan om zomaar een handtekening te gaan zetten in Amsterdam. Boilesen, die een verbintenis heeft tot medio 2016, denkt na over een nieuwe uitdaging. Dat laat hij weten aan het Deense BT.
/
“Ik denk dat er een gesprek komt en dat we dan vertellen over onze plannen. Aan de ene kant heb ik het fantastisch bij Ajax. Ik sta hoog in de hiërarchie, de stad Amsterdam is top en ik ben min of meer zeker van een basisplaats. Aan de andere kant, is er niets mis met nadenken of het tijd is voor een nieuwe uitdaging”, aldus Boilesen.
Als de 22-jarige Boilesen niet bijtekent en na de zomer nog in Amsterdam onder contract staat, belandt hij mogelijk op de reservebank. Daar is hij op dit moment niet mee bezig. “Het is nog niet zo dat ik dagelijks nadenken over mijn toekomst; ik heb al mijn energie gebruikt om zo snel mogelijk terug te keren.”
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen mag lekker vertrekken.
Altijd geblesseerd en kan er geen reet van
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.
Viktor zondag in de basisquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.
Kan totaal niet verdedigen en aanvallend vind ik hem zeer matig. Hij komt enthousiast mee op maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel potentie om een topper te worden als hij niet altijd een blessure zou hebben. Verder moet hij nu zijn Ajax op zijn blote knieën danken dat hij nog bij de selectie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |