Konijn? Ijskonijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een konijn zijn uit de hoge hoed.
Dan ga ik weer terug mijn bed inquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Konijn? Ijskonijn?
Siggy in de spits
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan ga ik weer terug mijn bed in
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 16:50:42F: Ik heb veel fans vandaag of #klassiekerkoorts bij de tegenstander? Harde werkers 😜 http://t.co/wztdJZWfUQ reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Wat moet ik precies in dat plaatje zien
En hebben ze echt een gezamenlijk facebook-account.
Jij hebt zeker geen Iphonequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Caland het volgende:
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen heeft een haartransplantatie laten doen hé. Feit.
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie Ajax helaas zondag gewoon winnen. Als het echt moet staan ze er altijd. Dat is de verdienste van De Boer.
Feyenoord speelt 9 van de 10x met de bibberitus in de Arena dus ik verwacht dat Ajax wel zal winnen.. Maar goed, ik laat me graag verrassen zondagquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gevoel mis ik dit seizoen. In De Kuip wonnen we met gruwelijk veel mazzel, tegen PSV thuis was het niet scherp genoeg.
Aan de andere kant:de tweede seizoenshelft is altijd beter onder De Boer....
Omdat ze nog bij Ajax zijn hé. Feit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)vrede-bij-elkaar.htm
Oké, waarom zijn Duarte en Siggie nog niet verkocht?
quote:OSC Lille haakt af voor Sigthorsson
De kans dat Kolbeinn Sigthorsson (24) het seizoen bij Ajax afmaakt, is aanzienlijk toegenomen. OSC Lille, dat een officieel bod op de IJslander uitbracht, is afgehaakt als mogelijke koper.
De Franse Ligue 1-club wilde met het aantrekken van Sigthorsson inspelen op het mogelijke vertrek van Liverpool-huurling Divock Origi, maar kreeg te horen dat de Belg het seizoen in Frankrijk mag afmaken. Daardoor werd de komst van Sigthorsson overbodig.
En dat was drie dagen voor de klassieker goed nieuws voor Frank de Boer, die de spits liever niet wil laten vertrekken. Na het afhaken van OSC Lille is er acht dagen voor het sluiten van de transfermarkt geen club meer concreet voor Sigthorsson.
Ja maar dat doet hij maar lekker bij een andere club dan.quote:
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:26 schreef hoekandit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtershome-Ajax.dhtml
Vlak voor de klassieker,..Gevalletje brandstichting lijkt me niet uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |