Feyenoord heeft niet echt een supportershome dus dat scheelt. Meestal bleef het andersom gewoon bij een standbeeltje bekladden, wat viaductjes onderkliederen met vingerverf of jeugdspelertjes aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen
Ik heb het vooral over de reacties van feyenoorders op social media en op fora. Verder maakt het mij niet zoveel uit wat jullie er van vinden hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij een afgebrand supportershome vergelijkt met een actie van jullie tegen iemand die dood is gegaan door kanker.
Dus vandaar mijn vraag.
Geen idee. Is het brandstichting dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey wat naar, wie zou dat nou gedaan hebben?
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Is het brandstichting dan?
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.
Dit kan toch geen toeval zijn manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan toch geen toeval zijn man
Even serieus...............
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.
#knutdeijsbeer
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijn
Knut kan beter zijn beentjes gaan scheren, zodat hij harder kan fietsen
quote:Waar haal je de connectie met rotterdam vandaan? Je kan met hetzelfde gemak zeggen aanslag van el qaida.
Nou ja, het is algemeen bekend dat die supportershome ook bezocht wordt door een motorbende. Dit kan zomaar een actie zijn van een concurrerende motorbende.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
Koekoek gooolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is dus helemaal niks en niks van over.
Wildersquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is dus helemaal niks en niks van over.
En als HMF dat ZEGT kun je dat maar beter SERIEUS nemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HMF gok ik
Unban of de arena krijgt hetzelfde lot
Goede redenatie manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Brand in de kuip -> brand in de Arena. Alleen aangezien 010'ers nooit meer finale's spelen, moeten ze andere fratsen uithalen. Niet zo gek.
Lekker met z'n alle oordelen zonder dat de oorzaak bekend isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef OntzettendeJan het volgende:
Man man man wat een kansloze actie dit.![]()
En dan met z'n allen weer janken dat er geen uitsupporters meemogen. Gek he?
Die mochten toch al nooit meer gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef OntzettendeJan het volgende:
Man man man wat een kansloze actie dit.![]()
En dan met z'n allen weer janken dat er geen uitsupporters meemogen. Gek he?
Sam van Raalte = baasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat ajaxshowtime is ook een tamelijk debiele site he.
Laten we een BNW-topic aanmaken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de illuminati hier achter zit om de bevolking tam te houden
Open je ogen mensen
Misschien was het wel een koper voor Siggyquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 16:50:42F: Ik heb veel fans vandaag of #klassiekerkoorts bij de tegenstander? Harde werkers 😜 http://t.co/wztdJZWfUQ reageer retweet
boefjes
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben bang dat die brand een averechts effect heeft en het laatste zetje vormt voor Nijhuis om voor Ajax te gaan fluiten
Tyfusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben bang dat die brand een averechts effect heeft en het laatste zetje vormt voor Nijhuis om voor Ajax te gaan fluiten
Dat is geen heel gekke gedachte hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
Doe code is al een aantal maanden doorbroken anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Daar doen ze alleen aan persoonlijke aanvallen.
En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.
Ergens anders hun neus volstoppenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat moeten alle supporters die daar altijd staan doen op matchday
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.
De enige die momenteel aan het janken is ben jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was
http://www.telegraaf.nl/t(...)inale_Nijhuis__.htmlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was
Waren al plannen voor in het stadion toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren al plannen voor in het stadion toch?
Zou tijd worden dat die eens afbrand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.
Jaquote:
Het is best wel waarschijnlijk dat die ooggetuigen het hadden over de situatie vóórdat de brandweer ter plaatse was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de brandweer naar binnen gaat?
Beton brand slecht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat die eens afbrand.
Komt in actie voor supportershome en roept Sneijder, Ibrahimovic en van der vaart op om mee te doenquote:
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 10:19:07Lopend vuurtje? @LuisSuarez9 @sneijder101010 @rafvdvaart @Ibra_official voor het nieuwe supportershome van @AFCAjax http://t.co/HhozKLLI1X reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |