Feyenoord heeft niet echt een supportershome dus dat scheelt. Meestal bleef het andersom gewoon bij een standbeeltje bekladden, wat viaductjes onderkliederen met vingerverf of jeugdspelertjes aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen
Ik heb het vooral over de reacties van feyenoorders op social media en op fora. Verder maakt het mij niet zoveel uit wat jullie er van vinden hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij een afgebrand supportershome vergelijkt met een actie van jullie tegen iemand die dood is gegaan door kanker.
Dus vandaar mijn vraag.
Geen idee. Is het brandstichting dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey wat naar, wie zou dat nou gedaan hebben?
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Is het brandstichting dan?
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hoef je niet paranormaal begaafd te zijn om te zien dat het aangestoken is. Als je het verleden een beetje kent gebeurd er vaak genoeg wat zo vlak voor een 'heet' duel.
Dit kan toch geen toeval zijn manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij geen uitgemaakte zaak. Als er brand was gesticht aan de buitenkant dan is het duidelijk ja. De brandweer geeft aan dat de brand aan de binnenkant is ontstaan. Dan moet je echt lef hebben om het op die manier aan te steken. Als je gesnapt wordt (wat mij zo kort voor deze wedstrijd niet uitgesloten lijkt omdat er supporters aanwezig zijn) dan wordt je gewoon gelyncht.
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan toch geen toeval zijn man
Even serieus...............
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan ook aangestoken zijn vanuit de Amsterdamse onderwereld.
#knutdeijsbeer
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja of ISIS of Al Qaida, aangezien we een jodenclub zijn
Knut kan beter zijn beentjes gaan scheren, zodat hij harder kan fietsen
quote:Waar haal je de connectie met rotterdam vandaan? Je kan met hetzelfde gemak zeggen aanslag van el qaida.
Nou ja, het is algemeen bekend dat die supportershome ook bezocht wordt door een motorbende. Dit kan zomaar een actie zijn van een concurrerende motorbende.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#knutdeijsbeer
Koekoek gooolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is dus helemaal niks en niks van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |