Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.
Je bent dus nogal voorbarig in je conclusies.
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.
Dit is gewoon brandstichtingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:54 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.
quote:Het Franse Lille is afgehaakt voor een transfer van Kolbeinn Sigthorsson. Dat meldt althans De Telegraaf vrijdagmorgen. De Franse topclub had onder voorwaarden al een bod uitgebracht bij Ajax. De club wilde Sigthorsson binnenhalen bij een vertrek van de gehuurde spits Origi. Nu Origi het seizoen bij Lille af mag maken, ziet de club af van verdere pogingen Sigthorsson in de winter te halen. Er zou nu geen club meer concreet in de markt zijn voor de spits van Ajax.
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....
Shirtjes, spandoeken, bekers, sjaals. Maar ook een grote (misschien wel de complete) voorraad van de shop van de F-side...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:00 schreef Planga het volgende:
[..]
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.
twitter:DennisKornman twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 06:59:24Enkele Ajax-supporters die net ter plaatse waren reageerden geëmotioneerd. Honk wordt als verloren beschouwd #brand #supportershome reageer retweet
inb4 Callandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.
Dat gevoel met die vrachtwagen had ik al vanaf dat ik het las. Zal wel met de bekerfinale te maken hebben. Al is het aangestoken, vraag ik me af of ze dat naar buiten brengen. Maakt wel het eea los gok ik. Zullen wel camera's hangen daar toch ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:04 schreef Heeinz het volgende:
Niet te snel conclusies trekken, hoe verleidelijk dat ook is
Wie het ook is geweest.. het is een laffe daad en de mensen die zoiets doen zijn nog minder dan de stront onder m'n schoenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt wel brandstichting dit.
2005 2008 zijn er ook pogingen gedaan.
Alleen uit welke hoek. Zo net voor Klassieker zou je denken Feyenoord, maar kan ook iemand zijn die daar misbruik van wil maken gasten van Ado of zo.
twitter:Beauuux070 twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 07:10:27De KNJB zal wel weer een boete opleggen aan Feyenoord? Want ja het supportershome van de KNV(J)B is in de fik gezet #knvb #supportershome reageer retweet
Pas op hè, het kan een truc zijn om goedkoop van de kuip af te komenquote:
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De familie van Milik klust die hele keet zo weer in elkaar voor een paar kratjes Pools bier joh.
Niks aan de hand, doorlopen maar
Marktplaats staat genoeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En al die oude vaantjes,shirtjes en andere authentieke spullen?
Ach, de kans zat er dik in dat die in eerste instantie al ergens vandaan waren gejat. Ik bedoel, het blijven joden toch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Misschien wakkert dit het Europese vuur aan in de spelers en winnen ze weet wat mooie nieuwe vaantjesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja die hebben vast al voordat het brandmeester was de bevindingen doorgekregenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:12 schreef Elan het volgende:
Volgens aanwezige supporters zijn de deuren opengebroken.
Je verwacht het niet
Hoezo niet veel soeps?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:19 schreef Tarado het volgende:
Wel een aardige fik, nou was dat home zelf niet veel soeps maar wel zonde van de spullen, zal wel weer vervolgd worden met wat kinderachtigs, waren die veldslagen toch wel leuker.
http://www.at5.nl/livequote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:19 schreef Tarado het volgende:
Wel een aardige fik, nou was dat home zelf niet veel soeps maar wel zonde van de spullen, zal wel weer vervolgd worden met wat kinderachtigs, waren die veldslagen toch wel leuker.
Was gewoon een aftandse, upgegrade bouwkeet toch? Ben er wel een langsgereden maar daar wil je nog niet in vergast worden.quote:
Dafuqquote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:33 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Beauuux070 twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 07:10:27De KNJB zal wel weer een boete opleggen aan Feyenoord? Want ja het supportershome van de KNV(J)B is in de fik gezet #knvb #supportershome reageer retweet
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon een aftandse, upgegrade bouwkeet toch? Ben er wel een langsgereden maar daar wil je nog niet in vergast worden.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).
Man manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behoorlijk mooi van binnen (en van buiten: mooie graffiti).
Ja hequote:
Inderdaad ga jij maar lekker naar legioenzaaltje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Meh, daar schenken ze niet eens bier.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad ga jij maar lekker naar legioenzaaltje.
Ze zijn bij de NOS wel flink olie op het vuur aan het gooien ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens het nieuws was het dit keer een binnenbrand. Vorige keer was toch van buitenaf, niet?
Dan moet je behoorlijke ballen hebben als je het supportershome van je rivaal in gaat met intentie brand te stichten..... Neem toch ook aan dat het daar bewaakt is.
Wacht eerst maar eens het onderzoek af. NOS doet heerlijk mee met vingertje wijzen. Bij elk nieuwtje over de brand de sluitzin; Zondag is Ajax - Feyenoord.
Ja dus?
www.isfeyenoordalkampioen.nlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn bij de NOS wel flink olie op het vuur aan het gooien ja.
Ze wakkeren het vuurtje in ieder geval aardig aan.
Maar toch, je weet wat ze zeggen. Waar rook is ..
Jij kijkt naar AT5quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Caland het volgende:
AT5 nu live bij die graffitimuur die ook was afgefikt
[ afbeelding ]
Op zich was dat wel een leukere geweestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:42 schreef Caland het volgende:
AT5 nu live bij die graffitimuur die ook was afgefikt
[ afbeelding ]
Dat was nog ludiek geweest inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich was dat wel een leukere geweest
Okquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:51 schreef Caland het volgende:
Ludieke acties zijn leuk voor Heerenveen - Cambuur ofzo. Al lijkt het mij anderzijds ook wel sterk als dit echt Feyenoorders zijn geweest als we dan toch serieus bezig gaan zijn.
Zou het niet minder grappig maken, maar toch.
Nee. Daar doen ze alleen aan persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt het jullie niet veel aannemelijker dat dit een nieuw hoofdstuk in de Amsterdamse onderwereldoorlog is? Met die figuren die in de top van de F-side rondliepen of lopen kan het net zo goed een laatste waarschuwing zijn geweest voordat de kogels komen.
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zullen feyenoorders wel erg grappig vinden natuurlijk
niet grappig =/= huilenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen
Inderdaad. Maar goed, blijft natuurlijk grappig dat dezelfde jongens die het hardste huilden om die rooie knakker zijn rook nu het hardste lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersom zou je er toch ook niet van gaan huilen
Dus Feyenoordsupporters hebben deze brand gesticht?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, blijft natuurlijk grappig dat dezelfde jongens die het hardste huilden om die rooie knakker zijn rook nu het hardste lachen
quote:De brandweer kan nog weinig zeggen over oorzaak van de brand in het supportershome van Ajax vannacht, wel is duidelijk dat het vuur binnen is ontstaan. Het honk is zo goed als volledig verwoest door het vuur.
'Onderzoek zal moeten uitwijzen wat de oorzaak is geweest, wel is duidelijk dat het vuur binnen is ontstaan', zegt een Eliza Dijkema van de brandweer. Enkele supporters die al snel ter plaatse waren, maakten melding van opengebroken deuren. Dit kon de brandweer niet bevestigen.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus Feyenoordsupporters hebben deze brand gesticht?
Omdat jij een afgebrand supportershome vergelijkt met een actie van jullie tegen iemand die dood is gegaan door kanker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |