Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.
Je bent dus nogal voorbarig in je conclusies.
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.
Dit is gewoon brandstichtingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:54 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Waar trek ik dan een conclusie? Ik vind het alleen wel toevallig... Het is aan de brandweer om de werkelijke oorzaak te vinden.
quote:Het Franse Lille is afgehaakt voor een transfer van Kolbeinn Sigthorsson. Dat meldt althans De Telegraaf vrijdagmorgen. De Franse topclub had onder voorwaarden al een bod uitgebracht bij Ajax. De club wilde Sigthorsson binnenhalen bij een vertrek van de gehuurde spits Origi. Nu Origi het seizoen bij Lille af mag maken, ziet de club af van verdere pogingen Sigthorsson in de winter te halen. Er zou nu geen club meer concreet in de markt zijn voor de spits van Ajax.
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side en AFCA hebben daar zoveel geld in zitten....
Shirtjes, spandoeken, bekers, sjaals. Maar ook een grote (misschien wel de complete) voorraad van de shop van de F-side...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:00 schreef Planga het volgende:
[..]
Alleen dat plafond al. Shirts van spelers uit jaren 70 tot nu hingen er. Ik kan wel janken.
twitter:DennisKornman twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 06:59:24Enkele Ajax-supporters die net ter plaatse waren reageerden geëmotioneerd. Honk wordt als verloren beschouwd #brand #supportershome reageer retweet
inb4 Callandquote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:39 schreef Elan het volgende:
Eerste verklaring van de brandweer is gewoon dat iemand gas aan heeft laten staan.
Dat gevoel met die vrachtwagen had ik al vanaf dat ik het las. Zal wel met de bekerfinale te maken hebben. Al is het aangestoken, vraag ik me af of ze dat naar buiten brengen. Maakt wel het eea los gok ik. Zullen wel camera's hangen daar toch ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:56 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrachtwagenbrand is wat mij betreft nu ook wel erg verdacht. Inventaris van het home is zo goed als zeker allemaal weg.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:04 schreef Heeinz het volgende:
Niet te snel conclusies trekken, hoe verleidelijk dat ook is
Wie het ook is geweest.. het is een laffe daad en de mensen die zoiets doen zijn nog minder dan de stront onder m'n schoenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt wel brandstichting dit.
2005 2008 zijn er ook pogingen gedaan.
Alleen uit welke hoek. Zo net voor Klassieker zou je denken Feyenoord, maar kan ook iemand zijn die daar misbruik van wil maken gasten van Ado of zo.
twitter:Beauuux070 twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 07:10:27De KNJB zal wel weer een boete opleggen aan Feyenoord? Want ja het supportershome van de KNV(J)B is in de fik gezet #knvb #supportershome reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |