En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben bang dat die brand een averechts effect heeft en het laatste zetje vormt voor Nijhuis om voor Ajax te gaan fluiten
dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.
Ergens anders hun neus volstoppenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat moeten alle supporters die daar altijd staan doen op matchday
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ze liepen in Rotterdam-Zuid al de polonaise vanwege Nijhuis.
De enige die momenteel aan het janken is ben jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was
http://www.telegraaf.nl/t(...)inale_Nijhuis__.htmlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over Nijhuis gesproken.. de actie van de Telegraaf om de arbitrage te beïnvloeden vind ik echt enorm zielig.. vieze pauperkrant met hun gestook. Ajax heeft het al eens eerder gedaan geloof ik.. huilen over de arbitrage in de hoop dat ze die kerel dit keer mee krijgen. Kan me alleen niet herinneren wanneer dat ook alweer was
Waren al plannen voor in het stadion toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:25 schreef Smoofie het volgende:
Honk was toch lelijk. Misschien dat ze er nu iets van maken ipv een verlengde klusgarage met golfplaten.
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren al plannen voor in het stadion toch?
Zou tijd worden dat die eens afbrand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zal de brandverzekering van de ArenA blij mee zijn.
Jaquote:
Het is best wel waarschijnlijk dat die ooggetuigen het hadden over de situatie vóórdat de brandweer ter plaatse was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de brandweer naar binnen gaat?
Beton brand slecht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat die eens afbrand.
Komt in actie voor supportershome en roept Sneijder, Ibrahimovic en van der vaart op om mee te doenquote:
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 10:19:07Lopend vuurtje? @LuisSuarez9 @sneijder101010 @rafvdvaart @Ibra_official voor het nieuwe supportershome van @AFCAjax http://t.co/HhozKLLI1X reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |