SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tGroot fan van User Wotte![]()
tien minuten voor tijd kon je wel overal zitten zeker? xdquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens tweede ring in een hoek.
Was wel bij Ajax-Feyenoord dus vies uitverkochtGroot fan van User Wotte![]()
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tien minuten voor tijd kon je wel overal zitten zeker? xd
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.Oh.![]()
don't worryquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.
er zijn genoeg mensen die dat elke week doenGroot fan van User Wotte![]()
Jullie hebben zeker wel warme kroketten?...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.
Ook gewoon 20 minuten voor tijd weggegaan, kon ik lekker rustig in de metro zitten.
BFF met GGMM![]()
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker wel warme kroketten?....
Alleen wel slappe patat en waardeloze bediening de laatste keer dat ik er was.Oh.![]()
Ga je schamen ga je schamen waardeloos waardeloos slechte ploeg'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
wat maakt mij dat uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Morendo het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)zoekersaantallen.png
Waar waren ze, in de jaren '80?Groot fan van User Wotte![]()
Meid tochquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop drie blunders van deze man
verrader
verrader
verrader![]()
Degene die hem heeft laten gaan doet aan sabotagequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop drie blunders van deze man
verrader
verrader
verraderRED ONS HENNIEGOD![]()
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaalquote:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bohhh, moet er niet aan denken dat mijn vriendin mee gaat naar Ajax. Zij ook niet trouwensquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaal![]()
![]()
nee ik zat er meestal een uur van tevoren en ging als laatste weg. Kutdrukte anders in de omloopquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
15 min later binnenkomen en 20 min eerder wegOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: