Fox .... schijtlollige muziekjes en overbodige beelden tussendoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:13 schreef S15 het volgende:
Even een tippie voor over een kwartiertje:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)dierbaar-rood-en-wit
zij welquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaal
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fox .... schijtlollige muziekjes en overbodige beelden tussendoor
De lijn tussen een docu en een reclamespotje is heel dunquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.
Ik zit te soppen op de bank hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De lijn tussen een docu en een reclamespotje is heel dun
Ik weet genoegquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zit te soppen op de bank hoor![]()
Periode Van Gaal blijft geweldig om te kijken
gelukkig kan je contactloos betalen tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, kwam pas een kwartier na de aftrap binnen. Moest eerst Arena's kopen voor een broodje kroket hè.
eens en nooit meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kwamen hem eens tegen ja met zn chickie. Maar ze waren niet zo sociaal
Sjezus wat een neppert ben jij zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik zat er meestal een uur van tevoren en ging als laatste weg. Kutdrukte anders in de omloop
Je kan eigenlijk sowieso beter buiten de Arena eten en drinken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig kan je contactloos betalen tegenwoordig
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leuke docu hoor. Gemaakt door Menno Pot.
Niets nieuws onder de zon, maar het is best leuk om die oude beelden terug te kijken. Ik vond het wel de moeite waardquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen, dus wel de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |