SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 21-01-2015 11:42:39 ]
Yep. Jij bent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Een lastige is dit maar ik gok Dima!
ey bois dit kan niet hequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Flitskikker het volgende:
Bok maar weer op naar Bodybuilding forum
paint'dquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha die rage van Klokov, wat een meester.
Kan dat in de OP?
Dan ben ik verkeerd, ik ben ecto en zit sowieso boven de 15%quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Knap, maar ik vind het belangrijker om gezond dan sterk te zijn. En ik geloof niet dat zijn fysiek gezond is. Groot zijn is leuk, maar vergeet niet dat je ook bloedvaten, organen enz hebt. Met een VP boven de 15 (ecto) a 20% (endo) ben je gewoon verkeerd bezig vind ik.
Sterk worden, ja! Maar dat kan ook zonder een zwabberpens. Dan duurt het maar wat langer.
Lolquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:52 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel
http://www.dumpert.nl/med(...)e_vaginafabriek.html
Mjah het was denk ik echt omdat die vinger erin gingquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je had gelijk, video is verwijderd
Hey Sapquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd, ik ben ecto en zit sowieso boven de 15%(no dieetclub pls)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Snakey het volgende:
Klokov had helemaal geen 7 notes, ik zei maar wat om hem op te fokken.![]()
Nu heeft hij er wel 7 trouwens.
Doordat ik gisteren zei dat hij er 7 had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahha die post van Klokov![]()
waar kwam dat door dan
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:54 schreef Champy het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Klokov hard aan het trollen was met al die noteposts, maar ik twijfel....
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Snakey het volgende:
Klokov had helemaal geen 7 notes, ik zei maar wat om hem op te fokken.![]()
Nu heeft hij er wel 7 trouwens.
Spanning in huize Klokov?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
Je kon wel merken dat die jongen de laatste tijd flink onder spanning stond. Handschoentjes dragen tijdens het hardlopen, dat obsessieve gedrag met die notes.
Niet eens expres, ik maakte alleen maar een geintje. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren.quote:
Eerst flipt Ray om je, nu jaag je klokov de gekte in, lekker bezig hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet eens expres, ik maakte alleen maar een geintje. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren.
Uit zeer betrouwbare bron die zich zeer dicht bij het slachtoffer bevindtquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als dit een troll is stijgt hij wel op mn humor ranking
Dit ja. Maar het is eigenlijk net zo grappig als het geen troll is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als dit een troll is stijgt hij wel op mn humor ranking
Als hij nou net zo dedicated was met echt liften zou hij een hele grote jongen kunnen worden jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is eigenlijk net zo grappig als het geen troll is.
westerse materialen gebruiken is haramquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:30 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, vraagje:
Een Koran verbranden mag natuurlijk niet binnen de Islam, maar wat nou als je de gesproken Koran in mp3-vorm op CD brand?
Zag hem al aankomen inderdaad. Ah boehoeeeee het is zo zwaar om een vrouw te zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zou-jij-solliciteren![]()
neem dan geen kinderen kut
Die reacties ook.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zou-jij-solliciteren![]()
neem dan geen kinderen kut
quote:
quote:Alleen salaris ben ik het niet mee eens.
Je word betaald met liefde .
godnondejuquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef VMSDKR het volgende:
hotel klokov
kloppen want de kettlebel doet het niet
Ik word hier altijd agressief van.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft zeker ook zo'n bordje thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef VMSDKR het volgende:
hotel klokov
kloppen want de kettlebel doet het niet
ja en dan om een fucking note wtf manquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:46 schreef McNulty het volgende:
Klokov ging full retard.
Je gaat nooit full retard.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja en dan om een fucking note wtf man
heb een mail gestuurd aan alle instanties met dit verhaal mocht klokov dan solliciteren weet men tenminste waar hij toe in staat kan zijn
En dan ben ik nog maar net begonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
eigenlijk is het allemaal de schuld van snakey
ray & klokov
Pluk een roosquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie nemen mij echt niet serieus. Ik word hier behandeld alsof ik een of andere klapjostie bent. Jij, Kanovinnie, zou mij dm'en wanneer ik er een note bij had. Dit was wanneer ik 3 notes had. Ik heb nu 7 notes! Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.
Ach daar hest em hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pluk een roos
Steek hem in je doos
Dan ben je morgen niet meer boos
[ afbeelding ]
Juistem. Ik heb vernomen dat Klokov boos is, dus ik kom hier net zo lang glitterplaatjes posten tot hij weer zijn normale vrolijke ik isquote:
kaolo kanovinniequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pluk een roos
Steek hem in je doos
Dan ben je morgen niet meer boos
[ afbeelding ]
Bluf.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
kaolo kanovinnie
kaolo smegmanus
ik neuk heel de crew je moeder 1 uur lang
Mod abuse waar kan ik dat melden?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juistem. Ik heb vernomen dat Klokov boos is, dus ik kom hier net zo lang glitterplaatjes posten tot hij weer zijn normale vrolijke ik is
is dat een subtiele shout out naar Raymond?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bluf.
Hier alvast een normaal gifje om warm te draaien
[ afbeelding ]
Bij de brandweerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mod abuse waar kan ik dat melden?
Niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
is dat een subtiele shout out naar Raymond?
echt sneakie hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat snakey nu awesome wil nakken
Optyfen en ongezien ebola krijgen met die kutplaatjes,snel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER, HAD U IETS TE MELDEN?
Ik wil slechts dat klokov me vergeeftquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Optyfen en ongezien ebola krijgen met die kutplaatjes,snel.
snakey is de enige blauwe naar wie we luistere hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil slechts dat klokov me vergeeft
[ afbeelding ]
Maar ik ben al weg. Stelletje naarlingen hier.
Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil slechts dat klokov me vergeeft
[ afbeelding ]
Maar ik ben al weg. Stelletje naarlingen hier.
Dit iid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.
quote:Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.
Voor wie spreek jij hier allemaal zeg. Ik weet zeker dat er hier iemand is die naar mij luistertquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
snakey is de enige blauwe naar wie we luistere hier
en nu opbokke
sukkel
Daar heb je gelijk in. Ik had echter niet door dat de doorgaans altijd lieve klokov zich dusdanig misdragen had dat hij 3 notes erbij gekregen had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.
Bedreig jij me nu ook al?quote:
Come at me blauwe sukkelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor wie spreek jij hier allemaal zeg. Ik weet zeker dat er hier iemand is die naar mij luistert
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik had echter niet door dat de doorgaans altijd lieve klokov zich dusdanig misdragen had dat hij 3 notes erbij gekregen had.
[..]
Bedreig jij me nu ook al?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
kaolo kanovinnie
kaolo smegmanus
ik neuk heel de crew je moeder 1 uur lang
Nee. Prik dan als je durftquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef Weissman het volgende:
kano oprotte anders prik ik je fietsbanden lek
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Come at me blauwe sukkelDo you even lift?
In de winter.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Prik dan als je durft
[..]
En nee. Ik heb 8 jaar lang in de winter krachttraining gedaan. Nu weinig zin in. Fietsen is leuker.
Sowieso zijn m'n stats niet om over naar huis te schrijven
Nee hoor, trainde vanaf het voorjaar tot het najaar in m'n kano. Daarna krachttraining en een beetje hardlopen als het te koud en te donker was om te varen Vooral ijs is een probleemquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In de winter.
Dus zo'n sukkel die rond nieuwjaar denkt, oh snel mn lichaam beach ready maken.
Dit gaat me slapeloze nachten opleveren. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Weissman het volgende:
Je dacht zeker dat je hier zo maar veilig kon rondlopen vuile blauwe op fiets
na alles wat je klokov hebt aangedaan
voortaan is het oog om oog, tand om tand
Lik op stukquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Weissman het volgende:
Je dacht zeker dat je hier zo maar veilig kon rondlopen vuile blauwe op fiets
na alles wat je klokov hebt aangedaan
voortaan is het oog om oog, tand om tand
Lolquote:
Vinnie = kaasplankjequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Fietsen is leuker.
Sowieso zijn m'n stats niet om over naar huis te schrijven
0 vriend die Mexicanen hebben dat gewoonlijk nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Beach hoeveel penii in totaal?
je hebt hier zeker op gefapt hequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb ik gemist
doe ff samenvatting pls
thx baasquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.
gvd waarom link je mijn twitch nou sukkelquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile
views = $$$ bbquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
gvd waarom link je mijn twitch nou sukkel
Smalle schoulders brede torso. Tja....quote:
Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Smalle schoulders brede torso. Tja....
Zou je deze raken?
[ afbeelding ]
wel mooie tatooquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10
heb wel eens ergere gezien thoughquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam
Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam
inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.
Geilquote:
Hoe is het met je hersenschudding?quote:
Heldquote:
Hij heeft nu wel 7 notesquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.
Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat ie niet meer terugkomt, the shame is great in this one
hey kanonquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.
hoeveel notes heb ik kanoquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.
156. En get is kano-vinnie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hey kanon
kun je checken hoeveel notes ik heb
6. Jij bent de nieuwe klokovquote:
En ik?quote:
Ik zou de servers in de fik steken, als ik jou was. Dit pik je toch niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
koekoek
ik word helemaal gek hier in de kelder
Kan bevestigen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:20 schreef Weissman het volgende:
MILF's zijn dan vaak wel weer geil als ze gescheiden zijn.
#ervaringspreekt #milfhunter #manhoer
dat is gwn algemeen bekend hoor :squote:Op woensdag 21 januari 2015 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
volgens mij is hij nog groter dan carbonc
Niet zo bijdehand he? Anders stuur ik je de sloot in op de volgende meet!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom heb ik dan een note gekregen ik dacht dat jij dat zou melden kklijer
Gezellig samen kanoënquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he? Anders stuur ik je de sloot in op de volgende meet!
quote:
Told yaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind mijn xxl banaan whey toch een stuk minder qua smaak dan de b&f shop
het proeft wel natuurlijker
klopt, ik vind die van xxl kkviesquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind mijn xxl banaan whey toch een stuk minder qua smaak dan de b&f shop
het proeft wel natuurlijker
ze erkennen het nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:22 schreef seto het volgende:
heeft b&f eigenlijk nog gereageerd op dat laatste onderzoek?
Ja precies dit. En die mensen die er werken moeten het toch ook een keer zat zijn? Maarja verdient wel lekker denk ik als presentator.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
BNN is de break-out van de tv-zenders. Ooit was het soort van interessant en spannend, maar zodra je ouder bent dan 14 is de lol er af en neemt plaatsvervangende schaamte toe.
Whehehe.quote:Het blad was onder meer bekend om zijn rubriek "Liefde en Seks" waarin jongeren uit de kleren gingen en vertelden over hun liefdesleven, deze rubriek was direct overgenomen van het Duitse jeugdtijdschrift Bravo. In een interview is later toegegeven dat de geportretteerde jongeren veelal Oost-Europees waren en dat de teksten werden geschreven door de redactie. Volgens de toenmalig hoofdredacteur Leo van Rooijen was dit onder meer om de juridische problemen die Bravo met de rubriek had te voorkomen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zap eens langs die IQtest toevallig zie ik die Ruben en Sophie zitten en eerste wat ik hoor is "hoeveel vrouwen er met een man naar bed gaan zonder te zoenen". Wtf is dit dan, dit is toch de IQ-test of niet? Stop eens met dat puberale "hihih oh seks piemel in de kut haha lekker drugs gebruiken pilletje moet kunnen toch" gedoe en maak eens wat serieuzere televisie. Die mensen zijn midden 30 man dan kun je toch wel eens normaal functioneren ipv dat zogenaamde baanbrekende gepraat wat altijd maar over seks moet gaan.
Als er één omroep is die ik niet zou missen dan is het wel BNN, wat een troep.
Zou Annelies ook wel billenkoek gevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkbaar niet meer. RIP Break Out
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 op reis vind ik wel aardigquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
BNN is de break-out van de tv-zenders. Ooit was het soort van interessant en spannend, maar zodra je ouder bent dan 14 is de lol er af en neemt plaatsvervangende schaamte toe.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:00 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk wel eens van die mensen die goud zoeken.
Of is dat niet op BNN?
Denk dat sap jou wel serieus zou nemen. Haha snap je?quote:
Heb ooit stage gelopen bij een Uitvaartcentrumquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:31 schreef Awesome_ het volgende:
Jakken vangt ff zware knaken over de misère van een ander.
Fo' realsies? Of troll je nu.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb ooit stage gelopen bij een Uitvaartcentrum![]()
En toen heb ik dat serieus overwogen![]()
Totdat dat meisje van een auto ongeluk binnenkwam...
Serieus.quote:
Wauw, goedemorgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik dacht serieus dat je het had over geld verdienen met filmpjes maken van die dode mensen of zo. Heel apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]Nja, mentaal is hij de hele "op zoek naar tepels gaan om aan te zuigen"-fase sowieso nog niet ontgroeid natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 100 ml water, schepje crea klaar. 2 slokken en het is weg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Nooit melk mixen met crea in een blender..
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje
Ik ook niet hoor....quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, mentaal is hij de hele "op zoek naar tepels gaan om aan te zuigen"-fase sowieso nog niet ontgroeid natuurlijk.
Haha je grapte wijs man omdat mijn username weissman isquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje
Met dank aan de fructose en andere zoetmakende troepquote:
3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zap eens langs die IQtest toevallig zie ik die Ruben en Sophie zitten en eerste wat ik hoor is "hoeveel vrouwen er met een man naar bed gaan zonder te zoenen". Wtf is dit dan, dit is toch de IQ-test of niet? Stop eens met dat puberale "hihih oh seks piemel in de kut haha lekker drugs gebruiken pilletje moet kunnen toch" gedoe en maak eens wat serieuzere televisie. Die mensen zijn midden 30 man dan kun je toch wel eens normaal functioneren ipv dat zogenaamde baanbrekende gepraat wat altijd maar over seks moet gaan.
Als er één omroep is die ik niet zou missen dan is het wel BNN, wat een troep.
Godverdomme zeg dat. Vieze smerige koude wind. Geen weer om op het dak te klimmen op open water om antennes te plaatsenquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is het hoerig koud. Allemaal een stevig jasje aandoen vandaag jongens.
Haha Weissman jarig vandaag? 28 toch? Haha broekie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef seto het volgende:
henk drop eens even een lekkere harde beat
hoeveel bf% sta jequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
17:00 - 23:00 master race. Boks.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dus)
40+ is verderopquote:
Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd ja. En die Sophie die altijd op tv gaat met dr snufferd zonder d'r haren te kammen
wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Nooit melk mixen met crea in een blender..
Was fake hèquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goed
Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezochtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zo erg volgde ik het niet, zag alleen die video. Maar srs? Waarom?
ohquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezocht
Is toch ieder jaar, er gebeurt steeds iets onverwachts, en ze stellen er later een vraag over. Do you even IQ?quote:
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?quote:
Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
17:00 - 23:00 master race. Boks.
Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef Champy het volgende:
[..]
http://veedio.info/dailymotion.php?url=kESU6jWLhvwigl9TlSB
Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baasquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ook
Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baas
Poste het omdat het de bron was van je gifje, Paige doet nog meer "vieze" dingen, vandaar
Jup. Ik hoop dat iig Orton terugkomtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijken
Zondag royal rumble, ben benieuwd wie er allemaal komen nu
Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vind Orton een beetje gay, maar weet tbh niet hoe hij nu is, heb voor het laatst Night of Champions gekeken en een paar RAWs daarna. Maar beetje matige worstelaar altijd vond ik.
Wist ook niet dat hij weg was eigenlijk. D-Bry is ook al weer terug zag ik. Oh en heb Sting nog zien komen toen
Klopt wel ja, tijdens die hele authority vond ik hem een beetje matig omdat hij vocht als een hommo. Constant Triple H of iemand anders die de tegenstander afleidde en dan de RKO out of nowhere. Beetje pussy manier altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijken
welkom. Tis je gegund.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.
Neh, maar 40 haal ik echt wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]
Kan toch niet kloppen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]
Hahah wat een timingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday
awwwwwwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday
We kunnen ook samen baby-gorillaatjes makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
awwwwww
Godver nu moet ik naar Kerkrade
Shiiiiiiiiiiiitttttttquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, maar 40 haal ik echt wel.
Mijn Window is 12-19 trouwens. Komt het best uit met werk.
quote:
Men is hier harder van slag van m'n gewicht dan ik zelf ben hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:54 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c, ben jij dat op die plaatje? Haha, snap je. Omdat je altijd bezig bent over je gewicht.
Die zag je niet aankomen, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |