0 vriend die Mexicanen hebben dat gewoonlijk nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Beach hoeveel penii in totaal?

je hebt hier zeker op gefapt hequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile

Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb ik gemist
doe ff samenvatting pls

thx baasquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.

gvd waarom link je mijn twitch nou sukkelquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile

views = $$$ bbquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
gvd waarom link je mijn twitch nou sukkel

Smalle schoulders brede torso. Tja....quote:

Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Smalle schoulders brede torso. Tja....
Zou je deze raken?
[ afbeelding ]

wel mooie tatooquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10

heb wel eens ergere gezien thoughquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam

Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam

inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.

Geilquote:

Hoe is het met je hersenschudding?quote:

Heldquote:

Hij heeft nu wel 7 notesquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.

Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat ie niet meer terugkomt, the shame is great in this one

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |