Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Smalle schoulders brede torso. Tja....
Zou je deze raken?
[ afbeelding ]

wel mooie tatooquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee. Lelijke tat, vierkant hoofd, lelijke baard, geen tits. No thanks jeff. 4/10

heb wel eens ergere gezien thoughquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam

Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met tats maar deze verneukt echt zijn lichaam

inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ryan gosling mag jou wel uitdiepen, maar die heeft ook geen pecs.

Geilquote:

Hoe is het met je hersenschudding?quote:

Heldquote:

Hij heeft nu wel 7 notesquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.

Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat ie niet meer terugkomt, the shame is great in this one

hey kanonquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.

hoeveel notes heb ik kanoquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hopelijk wel, tis een aardige gast voor zover als ik 'm ken. Hij neemt die notes alleen wat te serieus.

156. En get is kano-vinnie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hey kanon
kun je checken hoeveel notes ik heb

6. Jij bent de nieuwe klokovquote:

En ik?quote:

Ik zou de servers in de fik steken, als ik jou was. Dit pik je toch niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
koekoek
ik word helemaal gek hier in de kelder

Kan bevestigen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:20 schreef Weissman het volgende:
MILF's zijn dan vaak wel weer geil als ze gescheiden zijn.
#ervaringspreekt #milfhunter #manhoer

dat is gwn algemeen bekend hoor :squote:Op woensdag 21 januari 2015 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
volgens mij is hij nog groter dan carbonc

Niet zo bijdehand he? Anders stuur ik je de sloot in op de volgende meet!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom heb ik dan een note gekregen ik dacht dat jij dat zou melden kklijer

Gezellig samen kanoënquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he? Anders stuur ik je de sloot in op de volgende meet!

quote:

Told yaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind mijn xxl banaan whey toch een stuk minder qua smaak dan de b&f shop
het proeft wel natuurlijker

klopt, ik vind die van xxl kkviesquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind mijn xxl banaan whey toch een stuk minder qua smaak dan de b&f shop
het proeft wel natuurlijker

ze erkennen het nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:22 schreef seto het volgende:
heeft b&f eigenlijk nog gereageerd op dat laatste onderzoek?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |