Bij de brandweerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mod abuse waar kan ik dat melden?
Niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
is dat een subtiele shout out naar Raymond?

echt sneakie hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:55 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat snakey nu awesome wil nakken

Optyfen en ongezien ebola krijgen met die kutplaatjes,snel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER, HAD U IETS TE MELDEN?

Ik wil slechts dat klokov me vergeeftquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Optyfen en ongezien ebola krijgen met die kutplaatjes,snel.

snakey is de enige blauwe naar wie we luistere hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil slechts dat klokov me vergeeft
[ afbeelding ]
Maar ik ben al weg. Stelletje naarlingen hier.

Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil slechts dat klokov me vergeeft
[ afbeelding ]
Maar ik ben al weg. Stelletje naarlingen hier.

Dit iid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.
quote:Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.

Voor wie spreek jij hier allemaal zeg. Ik weet zeker dat er hier iemand is die naar mij luistertquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
snakey is de enige blauwe naar wie we luistere hier
en nu opbokke
sukkel

Daar heb je gelijk in. Ik had echter niet door dat de doorgaans altijd lieve klokov zich dusdanig misdragen had dat hij 3 notes erbij gekregen had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt hem geen DM gestuurd terwijl je hem gezegd hebt dat je dat wel zou doen. Je bent dus zelf de naarling.
Bedreig jij me nu ook al?quote:

Come at me blauwe sukkelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor wie spreek jij hier allemaal zeg. Ik weet zeker dat er hier iemand is die naar mij luistert
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik had echter niet door dat de doorgaans altijd lieve klokov zich dusdanig misdragen had dat hij 3 notes erbij gekregen had.
[..]
Bedreig jij me nu ook al?

Do you even lift?
 Do you even lift?

quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
kaolo kanovinnie
kaolo smegmanus
ik neuk heel de crew je moeder 1 uur lang

Nee. Prik dan als je durftquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef Weissman het volgende:
kano oprotte anders prik ik je fietsbanden lek
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Come at me blauwe sukkelDo you even lift?

In de winter.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Prik dan als je durft
[..]
En nee. Ik heb 8 jaar lang in de winter krachttraining gedaan. Nu weinig zin in. Fietsen is leuker.
Sowieso zijn m'n stats niet om over naar huis te schrijven

Nee hoor, trainde vanaf het voorjaar tot het najaar in m'n kano. Daarna krachttraining en een beetje hardlopen als het te koud en te donker was om te varen Vooral ijs is een probleemquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In de winter.
Dus zo'n sukkel die rond nieuwjaar denkt, oh snel mn lichaam beach ready maken.
Dit gaat me slapeloze nachten opleveren. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Weissman het volgende:
Je dacht zeker dat je hier zo maar veilig kon rondlopen vuile blauwe op fiets
na alles wat je klokov hebt aangedaan
voortaan is het oog om oog, tand om tand

Lik op stukquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Weissman het volgende:
Je dacht zeker dat je hier zo maar veilig kon rondlopen vuile blauwe op fiets
na alles wat je klokov hebt aangedaan
voortaan is het oog om oog, tand om tand

Lolquote:

Vinnie = kaasplankjequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Fietsen is leuker.
Sowieso zijn m'n stats niet om over naar huis te schrijven

0 vriend die Mexicanen hebben dat gewoonlijk nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Beach hoeveel penii in totaal?

je hebt hier zeker op gefapt hequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile

Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb ik gemist
doe ff samenvatting pls

thx baasquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snakey maakte gisteren avond een grapje dat Klokov 7 notes had.
Klokov ging vanochtend uit zijn dak tegen kanovinnie omdat hij een DM zou sturen als hij een note erbij zou krijgen.
Klokov gaat door met kankeren tegen crew.
Klokov geband voor 2 weken.
Hoeveel notes heb ik topic dicht.
En nu doen we nabespreken/nagenieten.

gvd waarom link je mijn twitch nou sukkelquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hey IrCute
http://www.twitch.tv/kristiplays/profile

views = $$$ bbquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
gvd waarom link je mijn twitch nou sukkel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |