quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje

Ik ook niet hoor....quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, mentaal is hij de hele "op zoek naar tepels gaan om aan te zuigen"-fase sowieso nog niet ontgroeid natuurlijk.

Haha je grapte wijs man omdat mijn username weissman isquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje
 ik snap hem wel
 ik snap hem wel  

Met dank aan de fructose en andere zoetmakende troepquote:

3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zap eens langs die IQtest toevallig zie ik die Ruben en Sophie zitten en eerste wat ik hoor is "hoeveel vrouwen er met een man naar bed gaan zonder te zoenen". Wtf is dit dan, dit is toch de IQ-test of niet? Stop eens met dat puberale "hihih oh seks piemel in de kut haha lekker drugs gebruiken pilletje moet kunnen toch" gedoe en maak eens wat serieuzere televisie. Die mensen zijn midden 30 man dan kun je toch wel eens normaal functioneren ipv dat zogenaamde baanbrekende gepraat wat altijd maar over seks moet gaan.
Als er één omroep is die ik niet zou missen dan is het wel BNN, wat een troep.
 . En die Sophie die altijd op tv gaat met dr snufferd zonder d'r haren te kammen
. En die Sophie die altijd op tv gaat met dr snufferd zonder d'r haren te kammen 
Godverdomme zeg dat. Vieze smerige koude wind. Geen weer om op het dak te klimmen op open water om antennes te plaatsenquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is het hoerig koud. Allemaal een stevig jasje aandoen vandaag jongens.
 .
.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha Weissman jarig vandaag? 28 toch? Haha broekie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo

Sinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
 Sinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van  

quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef seto het volgende:
henk drop eens even een lekkere harde beat

hoeveel bf% sta jequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van

Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
 )
 )

17:00 - 23:00 master race. Boks.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dus)

40+ is verderopquote:

Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd ja. En die Sophie die altijd op tv gaat met dr snufferd zonder d'r haren te kammen

wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Nooit melk mixen met crea in een blender..

Was fake hèquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goed

Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezochtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zo erg volgde ik het niet, zag alleen die video. Maar srs? Waarom?

ohquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezocht

Is toch ieder jaar, er gebeurt steeds iets onverwachts, en ze stellen er later een vraag over. Do you even IQ?quote:

Wolla ben je echt dikker dan die 45%?quote:

Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
17:00 - 23:00 master race. Boks.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |