Zou Annelies ook wel billenkoek gevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkbaar niet meer. RIP Break Out
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 op reis vind ik wel aardigquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
BNN is de break-out van de tv-zenders. Ooit was het soort van interessant en spannend, maar zodra je ouder bent dan 14 is de lol er af en neemt plaatsvervangende schaamte toe.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:00 schreef Weissman het volgende:
Ik kijk wel eens van die mensen die goud zoeken.
Of is dat niet op BNN?
Denk dat sap jou wel serieus zou nemen. Haha snap je?quote:
Heb ooit stage gelopen bij een Uitvaartcentrumquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:31 schreef Awesome_ het volgende:
Jakken vangt ff zware knaken over de misère van een ander.
Fo' realsies? Of troll je nu.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb ooit stage gelopen bij een Uitvaartcentrum![]()
En toen heb ik dat serieus overwogen![]()
Totdat dat meisje van een auto ongeluk binnenkwam...
Serieus.quote:
Wauw, goedemorgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik dacht serieus dat je het had over geld verdienen met filmpjes maken van die dode mensen of zo. Heel apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]Nja, mentaal is hij de hele "op zoek naar tepels gaan om aan te zuigen"-fase sowieso nog niet ontgroeid natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon 100 ml water, schepje crea klaar. 2 slokken en het is weg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Nooit melk mixen met crea in een blender..
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje
Ik ook niet hoor....quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, mentaal is hij de hele "op zoek naar tepels gaan om aan te zuigen"-fase sowieso nog niet ontgroeid natuurlijk.
Haha je grapte wijs man omdat mijn username weissman isquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zn Facebook verwijderd dus weet nu niet wanneer hij jarig is.
Maar gefeliciteerd Weissman! Ben je nu een oud en wijs man? Haha snapje
Met dank aan de fructose en andere zoetmakende troepquote:
3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zap eens langs die IQtest toevallig zie ik die Ruben en Sophie zitten en eerste wat ik hoor is "hoeveel vrouwen er met een man naar bed gaan zonder te zoenen". Wtf is dit dan, dit is toch de IQ-test of niet? Stop eens met dat puberale "hihih oh seks piemel in de kut haha lekker drugs gebruiken pilletje moet kunnen toch" gedoe en maak eens wat serieuzere televisie. Die mensen zijn midden 30 man dan kun je toch wel eens normaal functioneren ipv dat zogenaamde baanbrekende gepraat wat altijd maar over seks moet gaan.
Als er één omroep is die ik niet zou missen dan is het wel BNN, wat een troep.
Godverdomme zeg dat. Vieze smerige koude wind. Geen weer om op het dak te klimmen op open water om antennes te plaatsenquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is het hoerig koud. Allemaal een stevig jasje aandoen vandaag jongens.
Haha Weissman jarig vandaag? 28 toch? Haha broekie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef seto het volgende:
henk drop eens even een lekkere harde beat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |