hey boermanquote:Op woensdag 21 januari 2015 04:59 schreef Ang3l het volgende:
Die aziaten hier vallen van hun stoel door de NSFW posts
Ik zit een maand tussen de Seto'tjes.
Maar don't worry, hotel heeft een gratis 24-7 gym

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
Klokov heeft een ban van twee weken
#freeklokov #notegate

Haha hoezo dat dan? Vanwege herhaald vragen hoeveel notes hij heeft ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
Klokov heeft een ban van twee weken
#freeklokov #notegate

Ja denk et ook wel. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden toch: ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Weissman het volgende:
awesome jij ben wel echt een aardige gozer IRL volges mij

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:49 schreef Weissman het volgende:
nu Klokov een strafblad heeft en geband is kunnen we zijn gym-lidmaatschap wel opheffen denk ik door zijn UI te verwijderen uit de OP?
quote deze als je het met me eens bent

Nee, speciaal voor Klokov hebben we een zero-tolerance beleid, omdat hij met kettlebells traint.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Questular het volgende:
Hmmm als we iedereen kicken die al eens een ban heeft gehad blijven er niet veel over
#struggles

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:59 schreef kaasplankje het volgende:
en waar moeten we nu vragen hoeveel notes we hebben dat juwelentopic is ook meteen naar de kk kolkov bedankt he

We zullen het zien. Nu hij geband is kan hij weer terug naar zijn vorige account.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Questular het volgende:
Stiekem is Khoklov gewoon StraatSoldaat

haha je doet klokov naquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie nemen mij echt niet serieus. Ik word hier behandeld alsof ik een of andere klapjostie bent. Jij, Kanovinnie, zou mij dm'en wanneer ik er een note bij had. Dit was wanneer ik 3 notes had. Ik heb nu 7 notes! Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |