Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef Champy het volgende:
[..]
http://veedio.info/dailymotion.php?url=kESU6jWLhvwigl9TlSB

Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baasquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ook

Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baas
Poste het omdat het de bron was van je gifje, Paige doet nog meer "vieze" dingen, vandaar

Jup. Ik hoop dat iig Orton terugkomtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijken
Zondag royal rumble, ben benieuwd wie er allemaal komen nu

Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vind Orton een beetje gay, maar weet tbh niet hoe hij nu is, heb voor het laatst Night of Champions gekeken en een paar RAWs daarna. Maar beetje matige worstelaar altijd vond ik.
Wist ook niet dat hij weg was eigenlijk. D-Bry is ook al weer terug zag ik. Oh en heb Sting nog zien komen toen

Klopt wel ja, tijdens die hele authority vond ik hem een beetje matig omdat hij vocht als een hommo. Constant Triple H of iemand anders die de tegenstander afleidde en dan de RKO out of nowhere. Beetje pussy manier altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijken

welkom. Tis je gegund.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.

Neh, maar 40 haal ik echt wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]

Kan toch niet kloppen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]

Hahah wat een timingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday

awwwwwwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday

We kunnen ook samen baby-gorillaatjes makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
awwwwww
Godver nu moet ik naar Kerkrade
 snap je
 snap je 

Shiiiiiiiiiiiitttttttquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, maar 40 haal ik echt wel.
Mijn Window is 12-19 trouwens. Komt het best uit met werk.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |