hoeveel bf% sta jequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, IF is echt baas manSinds zondag weer strak mee begonnen. Eerst deed ik het op werkdagen niet met de smoes dat ik wel echt helder wil zijn 'a ochtends blabla, maar heb nergens last van
17:00 - 23:00 master race. Boks.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb juist dat ik beter kan nadenken met IF dan met een 'normaal' eetpatroon. Vooral in de ochtend. Dan begin ik meestal rond 5 uur met avondeten (ontbijt dus)
40+ is verderopquote:
Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
3 op reis is nog wel de moeite, maar de rest is wel een beetje uitgekauwd ja. En die Sophie die altijd op tv gaat met dr snufferd zonder d'r haren te kammen
wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Nooit melk mixen met crea in een blender..
Was fake hèquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze had gisteren blijkbaar wel hakken aangetrokken, alleen dat ging ook niet helemaal goed
Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezochtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zo erg volgde ik het niet, zag alleen die video. Maar srs? Waarom?
ohquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze stelden er later een vraag over, hoe de naam was van de styliste die hakken voor d'r had uitgezocht
Is toch ieder jaar, er gebeurt steeds iets onverwachts, en ze stellen er later een vraag over. Do you even IQ?quote:
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?quote:
Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
17:00 - 23:00 master race. Boks.
Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef Champy het volgende:
[..]
http://veedio.info/dailymotion.php?url=kESU6jWLhvwigl9TlSB
Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baasquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gekeken, lijkt me echt kut ook
Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel geinig om een keer te zien. Deze aflevering is John Cena echt baas
Poste het omdat het de bron was van je gifje, Paige doet nog meer "vieze" dingen, vandaar
Jup. Ik hoop dat iig Orton terugkomtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dan moet ik die aflevering maar eens gaan kijken
Zondag royal rumble, ben benieuwd wie er allemaal komen nu
Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vind Orton een beetje gay, maar weet tbh niet hoe hij nu is, heb voor het laatst Night of Champions gekeken en een paar RAWs daarna. Maar beetje matige worstelaar altijd vond ik.
Wist ook niet dat hij weg was eigenlijk. D-Bry is ook al weer terug zag ik. Oh en heb Sting nog zien komen toen
Klopt wel ja, tijdens die hele authority vond ik hem een beetje matig omdat hij vocht als een hommo. Constant Triple H of iemand anders die de tegenstander afleidde en dan de RKO out of nowhere. Beetje pussy manier altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Orton moet een dikke heel zijn, dan is ie goed. Bryan inderdaad net terug, afgelopen smackdown z'n eerste match weer. Sting kwam afgelopen raw ook nog ff kijken
welkom. Tis je gegund.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eindelijk behoort deze manlet nu tot het master race.
Neh, maar 40 haal ik echt wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]
Kan toch niet kloppen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla ben je echt dikker dan die 45%?
[ afbeelding ]
Hahah wat een timingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday
awwwwwwquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Weissman het volgende:
Gorillaatje geboren in dierentuin Kerkrade
Go shawty, it's your birthday
We kunnen ook samen baby-gorillaatjes makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
awwwwww
Godver nu moet ik naar Kerkrade
Shiiiiiiiiiiiitttttttquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, maar 40 haal ik echt wel.
Mijn Window is 12-19 trouwens. Komt het best uit met werk.
quote:
Men is hier harder van slag van m'n gewicht dan ik zelf ben hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:54 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c, ben jij dat op die plaatje? Haha, snap je. Omdat je altijd bezig bent over je gewicht.
Die zag je niet aankomen, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |