Nog niet. Ik heb nog niet genoeg selfiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Weissman het volgende:
Hey GRS ben je ook instagram-golddiger?

ben ook wel benieuwd zit al een half jaar met de slurf in de hand te wachtenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mag ik vragen wnnr je fitnesschannel komt? Je laat mij kaolo lang wachten. Echt een cuntje ben jij hr. Wil knnen fappe.

Deze. Ik wil ook een egte tribute makn terwijl ik mezelluf laat climaxen. Ik wil hr late weten ze se mooi en speciall is. En datt ze het helemaal doet vor mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd zit al een half jaar met de slurf in de hand te wachten
ben het wel zat om me af te beren op dat nerd filmpje met die computerkast

AAAAAAh is grapje swa.quote:

jij bent gewoon jaloers dat niemand iets van jouw amazon wishlist kooptquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef seto het volgende:
laat ircute met rust ze is gewoon mooie dame die je met respect moet behandelen

Kreeg wel een beetje gagassociatiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ircutew is toch dat ranzige jetje die kotsfotos !maakt??

Zie mijn eerdere post dan. Heb een hersenschudding en mag niet trainen swaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
AAAAAAh is grapje swa.
Srs komt er nog wat van?

Het hek is helemaal van de dam nu he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kreeg wel een beetje gagassociaties

Een meisje dat straalt en glundert na een kotssessie is wel een keeper.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kreeg wel een beetje gagassociaties

Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post dan. Heb een hersenschudding en mag niet trainen swa

Ja. Hoezo?quote:

Er klaar voor zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.
 snap je
 snap je  

Het stopt niet, ik word paranoja en ik denk niet meer helder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het hek is helemaal van de dam nu he?

snakey hoveel heb ik er?quote:

Gast heeft wel top tier genetics en is ook altijd erg open en eerlijk, dus zou best kunnen. En volgens mij kun je ook best zieke gains maken als je maximaal bulkt ipv bang zijn je sixpack kwijt te raken.
 Gast heeft wel top tier genetics en is ook altijd erg open en eerlijk, dus zou best kunnen. En volgens mij kun je ook best zieke gains maken als je maximaal bulkt ipv bang zijn je sixpack kwijt te raken. 

ik weet het wel, full tren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, die hoorde ik ookGast heeft wel top tier genetics en is ook altijd erg open en eerlijk, dus zou best kunnen. En volgens mij kun je ook best zieke gains maken als je maximaal bulkt ipv bang zijn je sixpack kwijt te raken.
Maarja ik weet niet, die armen zijn echt ziek groot en die delts ook.

Lekker sneller dan de trein enzo.
 Lekker sneller dan de trein enzo.

Die after ziet er toch niet uit manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
strong
00:45 "I felt very small, felt very weak"

Boeiend als je dit kan:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die after ziet er toch niet uit man

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou je raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister

die nagel zal we lekker ruikenquote:

Dit is IrCute over een paar jaar wanneer ze de motor van haar wishlist krijgt.quote:

u wot m8quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgeven

ze zegt van niet maar we staan wel open voor een triootje met jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.

quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heb vaker foto's van een andere dwerg gezien die ook kkgeil is. Meestal hebben dwergen ook zo'n typisch dwerghoofd, maar deze zag er echt goed uit. Net als die in jouw foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: zou zeker raken.

Die van suicide girls? Jemma Suicide. Die is ook lekker zonder het dwerghoofd. Snap wat je bedoelt idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb vaker foto's van een andere dwerg gezien die ook kkgeil is. Meestal hebben dwergen ook zo'n typisch dwerghoofd, maar deze zag er echt goed uit. Net als die in jouw foto's.
Tldr: zou zeker raken.

Ja! Die!quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van suicide girls? Jemma Suicide.

Ja niet. Is weg.quote:

Knap, maar ik vind het belangrijker om gezond dan sterk te zijn. En ik geloof niet dat zijn fysiek gezond is. Groot zijn is leuk, maar vergeet niet dat je ook bloedvaten, organen enz hebt. Met een VP boven de 15 (ecto) a 20% (endo) ben je gewoon verkeerd bezig vind ik.quote:

Je had gelijk, video is verwijderdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |