Hey setoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Badminton is echt voor aziaten nojoke

ik heb nog nooit dubstep geluisterd omdat het ultiem kut is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die idd.
Inb4 "ik luisterde al naar dubstep voordat het mainstream werd"
Stonden er ook altijd een berg op de BBC Website, weet niet of die er nog staan

Zullen wel een paar operaties aan te pas moeten komen om het enigzins toonbaar te maken zonder shirt. Misschien kan ie een huidtransplantatie krijgen, want van die plakplaatjes blijft weinig over als ze vel gaan wegsnijden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
rick ros is kapot veel afgevalle weeet niet wat jullie stoer doen ozfo
[ afbeelding ]
hij heft nog wel steeds last van de zon binnen overal
Gewoon Mohammed-masker op doen. Kunnen ze je niks maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag al drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer uit Marokko. Isis waarschijnlijk. Leuk jullie gekend te hebben.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ni haoquote:

Ik had laatst al 3 notes, ik zal eens weer checken hoe het ervoor staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alvast een minuut stilte vanwege je derde note

Klokov.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft de meeste notes volgens jullie?

Ik denk dat ik het ben, de modjes moeten mij echt hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft de meeste notes volgens jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister

Als ik 10 notes heb stop ik met FOK! en besteed ik al mijn tijd aan zelfontwikkeling. Mocht het zover komen dan zijn jullie over een paar jaar welkom op mijn landgoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niet of Klokov straks nog wel aan een baan komt.

Wat is er mis met zijn linkerhand?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Weissman het volgende:
hey jahroon
ben jij dat op die plaatje?
[ afbeelding ]

Ik Quote je post maar ff voor de zekerheidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik 10 notes heb stop ik met FOK! en besteed ik al mijn tijd aan zelfontwikkeling. Mocht het zover komen dan zijn jullie over een paar jaar welkom op mijn landgoed.
 straks krabbel je weer terug
 straks krabbel je weer terug

wtf is dit echt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Weissman het volgende:
hey jahroon
ben jij dat op die plaatje?
[ afbeelding ]

nee dat mag je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen of jij op die plaatje bent?

Quote je mij voor de eerste, de tweede zin of beide zinnen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik Quote je post maar ff voor de zekerheidstraks krabbel je weer terug

Beide natuurlijk. CEO/10k a day'en en mij niet uitnodigen om het weekend te chillen op je landgoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Quote je mij voor de eerste, de tweede zin of beide zinnen?

Mag ik vragen wnnr je fitnesschannel komt? Je laat mij kaolo lang wachten. Echt een cuntje ben jij hr. Wil knnen fappe.quote:

Young adolf up in dis bish.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens ik ben verliefd op die chick van Rot op naar je eigen land.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |