quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gast is ook 50 of wat? En loopt rond als een wigger van 15net als die kerel van ridiculousness met z'n skatekleding

"NET WORTH:$50 MILLION" dan loop ik er ook wel zo bij om mn kleding te promotenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gast is ook 50 of wat? En loopt rond als een wigger van 15net als die kerel van ridiculousness met z'n skatekleding

Mjah heb je een puntquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:37 schreef Questular het volgende:
[..]
"NET WORTH:$50 MILLION" dan loop ik er ook wel zo bij om mn kleding te promoten

Ahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgeven

57. Hij is wel de bekendste urban dj in de uk. Dus elke usa rapper die daar iets te promoten heeft weet hem wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:

Radio 1 toch? Mary Ann Hobbs had ook een bazenshow daar met allerlei dubstep, grime enz.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
57. Hij is wel de bekendste urban dj in de uk. Dus elke usa rapper die daar iets te promoten heeft weet hem wel te vinden.
Tim pls no
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]

Lolwatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ah
Ik ga over m'n nek van die houten stokjes in ijsjes.
Alleen van het vastpakken al krijg ik rillingen to the max.

Dunno. Draait deze tjik grime?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Radio 1 toch? Mary Ann Hobbs had ook een bazenshow daar met allerlei dubstep, grime enz.

Marketing 2.0quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]

Ja die idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dunno. Draait deze tjik grime?
[ afbeelding ]

Handschoenen aan doen dan voelt dat stokje niet zo koudquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ah
Ik ga over m'n nek van die houten stokjes in ijsjes.
Alleen van het vastpakken al krijg ik rillingen to the max.

lol nee het is niet de temperatuur, het is denk ik het gevoel aan m'n vingertoppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Handschoenen aan doen dan voelt dat stokje niet zo koud

wat is hier lachen aan dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]

Dit inderdaad, dat geluid als je zo'n lade uit de vriezer opent en hij schraapt langs het ijsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef stinkie het volgende:
Ik kan niet tegen hebgeluid van krakend ijs als je iets uit de vriezer pakt. Sneeuw ook *ril*
#durftebekennen

Rukt hij telkens maar op één persoon per sessie? Of zijn dat de namen van de vrouwen waar hij op rukte toen hij klaarkwam?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
"I logged how many times I masturbated in 2014. And to who."
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166047621![]()

Dacht je wilt me wel helpen die 18 jarige dames te vernederenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag al drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer uit Marokko. Isis waarschijnlijk. Leuk jullie gekend te hebben.

RIP in pieces brahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag al drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer uit Marokko. Isis waarschijnlijk. Leuk jullie gekend te hebben.

It ain't rape if she pushes back.quote:

Is dat kettlebellen maar dan nog gayer?quote:

Jupquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat kettlebellen maar dan nog gayer?

Jammer dat er maar zo weinig van uitgezonden wordt iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef seto het volgende:
badminton is wel baas
vind dat leuker om te kijken dan tennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |