SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 23:59:09 ]
Nee en kettlebels hebben zeker wel te maken met aestheticsquote:Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef Klokov het volgende:
Gym chick heeft niks te maken met de gym en is geen chick
Wat reed je? Niks Japans zeker.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:54 schreef Montelly het volgende:
Net afscheid moeten nemen van mijn auto, hydraulische pomplager begaf onderweg lol. Maatje gebeld, auto weggesleept. Ik ga geen 800 - 1000 euro aan reparatiekosten betalen voor een auto wat nu 2000 euro waard is.
![]()
Volvo c40 here i come
Dat hebben ze weinig. Kettlebells hebben voornamelijk te maken met functionele kracht.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee en kettlebels hebben zeker wel te maken met aesthetics
Duitser, oude astratjequote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jammer dat ie dood is man, Ik keek altijd Greg nieuw youtube filmpjes,..vaak bij het spoor die hem fataal is geworden.SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP staat hier
P.s Wat zijn dat voor dikke horken in de OP man!?![]()
protein=protein. Nee, was goed te doen. Thanks for asking.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:58 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe was de sushi awesome? Geen maden tegengekomen?
quote:
auto ongeluk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 04:47 schreef IrCute het volgende:
Eindelijk weer begonnen met trainen na auto ongeluk, glij Ik uit op ijs en heb ik nu een zware hersenschudding
Ja dat krijg je als je voor 500 dollar cadeaus aanneemt van vreemde mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
auto ongeluk?![]()
Wat een pech, of karma voor de bijgelovigen
Met een ploertendoder misschien.quote:
Slaap jij ~6.5 uur??quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
protein=protein. Nee, was goed te doen. Thanks for asking.
Amazon wishlist>automatisch naar mijn huis gestuurd. Ik wist er niks van totdat het pakketje aan mijn deur lag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je voor 500 dollar cadeaus aanneemt van vreemde mannen
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
auto ongeluk?![]()
Wat een pech, of karma voor de bijgelovigen
Spullen van vreemden aannemenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:20 schreef JackieBrown het volgende:
Je bent gewoon jaloers sjampie. Als jij voor 500 euro cadeaus krijgt aangeboden zeg je zeker nee
Wat was er gebeurd dan, was het de schuld van de ander?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja8000$ schade aan mijn mini en een whiplash.
En die wishlist stond er zomaar ineens buiten jou weten omquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Amazon wishlist>automatisch naar mijn huis gestuurd. Ik wist er niks van totdat het pakketje aan mijn deur lag.
3 uur slaap, 3 uur anatomie les en naar huis rijden op automatische piloot > deukje in iemands bumper gereden, mijn auto had ietsje meer schade.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan, was het de schuld van de ander?
Heb je gesued voor smartegeld??
Nee die heb ik al heel lang en soms kopen mensen daar games ofzo voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En die wishlist stond er zomaar ineens buiten jou weten om
Arme cooperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
3 uur slaap, 3 uur anatomie les en naar huis rijden op automatische piloot > deukje in iemands bumper gereden, mijn auto had ietsje meer schade.
Weirdest boner everquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:43 schreef no1uknow het volgende:
Holy fuck fathank, ik heb over je gedroomd
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor meid. Een mening heb ik er toch wel over.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee die heb ik al heel lang en soms kopen mensen daar games ofzo voor mijHad nooit verwacht dat ik voor 500$ shit zou krijgen. Maar waarom moet ik mijzelf uberhaupt verantwoorden hiervoor?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:47 schreef no1uknow het volgende:
Jij was een suri van een jaar of 50 en ik kon meteen alle reacties in R&P plaatsen, je kwam namelijk over als een echte hosselaar, maar wel nuchter en relaxt. Je verkocht beveiligingsapparatuur (camera's ed) in een soort van winkel/showroom en ik complimenteerde je nog met je coverup omdat je altijd verkondigde dat je baggeraar (iets in die trant, bootje enzo) was op FOK!
Verder had je een blanke lichtblonde dochter die wel lekker was maar te jong voor mij.
Dit is srs
Deze mening van jou doet me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:40 schreef Champy het volgende:
Dan ben je wel beta, als je overgeeft na het eten
ik zou het niet meetellen. Maar als je een keertje teveel hebt gegeten tel je dat toch gewoon mee voor de volgende dag? Eet je die dag iets minder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef JackieBrown het volgende:
Ik denk dat ik gewoon niets van de kcal meetel, er is toch niets opgenomen.
Maar kan altijd een deel achter zijn gebleven... heel irritant..
[..]
Deze mening van jou doet me echt helemaal niets
ehm nee ik reset altijd per dag, dus ene dag te veel gegeten.. helaas pindakaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zou het niet meetellen. Maar als je een keertje teveel hebt gegeten tel je dat toch gewoon mee voor de volgende dag? Eet je die dag iets minder.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef JackieBrown het volgende:
Conditioning. Ftfyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat hebben ze weinig. Kettlebells hebben voornamelijk te maken met functionele kracht.
Je hebt nu ervaren was het is om dmv je looks er materialistisch op vooruit te gaan. Echt een gateway naar prostitutie dit. Maak me wel een beetje zorgen om je hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Amazon wishlist>automatisch naar mijn huis gestuurd. Ik wist er niks van totdat het pakketje aan mijn deur lag.
'sup.quote:
Er is een reden waarom kettlebells zo populair zijn in MMAquote:
Zie 1:56, dat kan je beter met een kettlebell doen. Wil wanneer ik ruimte heb ook nog battle ropes, een prowler, een sledgehammer en een paar dikke banden halen.quote:
gewoon naar de volgende dag zetten hoef je ook niet te nekken en resultaat is zelfde en je behoudt je tandglazuurquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ehm nee ik reset altijd per dag, dus ene dag te veel gegeten.. helaas pindakaas
00.00 geweest? reset naar 0 kcal.
Door je OCD moet je overgeven? Wat voor tikjes heb je dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:35 schreef JackieBrown het volgende:
Als je na het eten moet overgeven, kan je dan alle kcal's weer wegstrepen?
Inb4 zwanger. Komt door mn OCD.
En een klimtouw + optrekstang.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie 1:56, dat kan je beter met een kettlebell doen. Wil wanneer ik ruimte heb ook nog battle ropes, een prowler, een sledgehammer en een paar dikke banden halen.
zo lijkt het alsof ik een eetstoornis heb Drinkyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon naar de volgende dag zetten hoef je ook niet te nekken en resultaat is zelfde en je behoudt je tandglazuur
Ik ben benieuwd wat henk hiervan vindtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:12 schreef smegmanus het volgende:
Ik had ook een hond ooit die alles onder kotste en die heb ik in laten slapen.
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgevenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Door je OCD moet je overgeven? Wat voor tikjes heb je dan?
chickquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo lijkt het alsof ik een eetstoornis heb Drinky
[..]
Ik ben benieuwd wat henk hiervan vindt
[..]
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgeven
Veel strength & conditioning coaches zijn retards. Veel is gebaseerd op circuit training aka crossfit. Vaak kunnen ze de basic lifts plus enkele olylifts niet eens coachen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is een reden waarom kettlebells zo populair zijn in MMA
quote:
FTFYquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Klokov het volgende:
Nog even Bredebroer is de zwaarste in dit topic
RIP in peacequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rick Ross al bijna ripped is
[ afbeelding ]
swagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rick Ross al bijna ripped is
[ afbeelding ]
Grap maar over mijn dikke valuepost heen. I see what you did there.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:14 schreef Questular het volgende:
geen idee wie dat is.... denk dat ik dat ook maar zo laat
Tim westwood is ook de grootste wigger die rondloopt.quote:
Even in een keteltje op het vuur tot het kookt. Als het magzuur enzo is verdampt kun je de rest gewoon wegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef JackieBrown het volgende:
Ik denk dat ik gewoon niets van de kcal meetel, er is toch niets opgenomen.
Maar kan altijd een deel achter zijn gebleven... heel irritant..
[..]
Haha, ik had hem daar niet eens herkend. Die heeft toch een tijdje Pimp my Ride gepresenteerd toen X ermee kapte?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tim westwood is ook de grootste wigger die rondloopt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gast is ook 50 of wat? En loopt rond als een wigger van 15net als die kerel van ridiculousness met z'n skatekleding
"NET WORTH:$50 MILLION" dan loop ik er ook wel zo bij om mn kleding te promotenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gast is ook 50 of wat? En loopt rond als een wigger van 15net als die kerel van ridiculousness met z'n skatekleding
Mjah heb je een puntquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:37 schreef Questular het volgende:
[..]
"NET WORTH:$50 MILLION" dan loop ik er ook wel zo bij om mn kleding te promoten
Ahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgeven
57. Hij is wel de bekendste urban dj in de uk. Dus elke usa rapper die daar iets te promoten heeft weet hem wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Radio 1 toch? Mary Ann Hobbs had ook een bazenshow daar met allerlei dubstep, grime enz.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
57. Hij is wel de bekendste urban dj in de uk. Dus elke usa rapper die daar iets te promoten heeft weet hem wel te vinden.
Tim pls no
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]
Lolwatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ah
Ik ga over m'n nek van die houten stokjes in ijsjes.
Alleen van het vastpakken al krijg ik rillingen to the max.
Dunno. Draait deze tjik grime?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Radio 1 toch? Mary Ann Hobbs had ook een bazenshow daar met allerlei dubstep, grime enz.
Marketing 2.0quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]
Ja die idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dunno. Draait deze tjik grime?
[ afbeelding ]
Handschoenen aan doen dan voelt dat stokje niet zo koudquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ah
Ik ga over m'n nek van die houten stokjes in ijsjes.
Alleen van het vastpakken al krijg ik rillingen to the max.
lol nee het is niet de temperatuur, het is denk ik het gevoel aan m'n vingertoppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Handschoenen aan doen dan voelt dat stokje niet zo koud
wat is hier lachen aan dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Moest lachen om deze btw
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, dat geluid als je zo'n lade uit de vriezer opent en hij schraapt langs het ijsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef stinkie het volgende:
Ik kan niet tegen hebgeluid van krakend ijs als je iets uit de vriezer pakt. Sneeuw ook *ril*
#durftebekennen
Rukt hij telkens maar op één persoon per sessie? Of zijn dat de namen van de vrouwen waar hij op rukte toen hij klaarkwam?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
"I logged how many times I masturbated in 2014. And to who."
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166047621![]()
Dacht je wilt me wel helpen die 18 jarige dames te vernederenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag al drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer uit Marokko. Isis waarschijnlijk. Leuk jullie gekend te hebben.
RIP in pieces brahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag al drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer uit Marokko. Isis waarschijnlijk. Leuk jullie gekend te hebben.
It ain't rape if she pushes back.quote:
Is dat kettlebellen maar dan nog gayer?quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat kettlebellen maar dan nog gayer?
Jammer dat er maar zo weinig van uitgezonden wordt iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef seto het volgende:
badminton is wel baas
vind dat leuker om te kijken dan tennis
Hey setoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Badminton is echt voor aziaten nojoke
ik heb nog nooit dubstep geluisterd omdat het ultiem kut is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die idd.
Inb4 "ik luisterde al naar dubstep voordat het mainstream werd"
Stonden er ook altijd een berg op de BBC Website, weet niet of die er nog staan
Zullen wel een paar operaties aan te pas moeten komen om het enigzins toonbaar te maken zonder shirt. Misschien kan ie een huidtransplantatie krijgen, want van die plakplaatjes blijft weinig over als ze vel gaan wegsnijden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
rick ros is kapot veel afgevalle weeet niet wat jullie stoer doen ozfo
[ afbeelding ]
hij heft nog wel steeds last van de zon binnen overal
Gewoon Mohammed-masker op doen. Kunnen ze je niks maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ni haoquote:
Ik had laatst al 3 notes, ik zal eens weer checken hoe het ervoor staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alvast een minuut stilte vanwege je derde note
Klokov.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft de meeste notes volgens jullie?
Ik denk dat ik het ben, de modjes moeten mij echt hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft de meeste notes volgens jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Als ik 10 notes heb stop ik met FOK! en besteed ik al mijn tijd aan zelfontwikkeling. Mocht het zover komen dan zijn jullie over een paar jaar welkom op mijn landgoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niet of Klokov straks nog wel aan een baan komt.
Wat is er mis met zijn linkerhand?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Weissman het volgende:
hey jahroon
ben jij dat op die plaatje?
[ afbeelding ]
Ik Quote je post maar ff voor de zekerheidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik 10 notes heb stop ik met FOK! en besteed ik al mijn tijd aan zelfontwikkeling. Mocht het zover komen dan zijn jullie over een paar jaar welkom op mijn landgoed.
wtf is dit echt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Weissman het volgende:
hey jahroon
ben jij dat op die plaatje?
[ afbeelding ]
nee dat mag je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen of jij op die plaatje bent?
Quote je mij voor de eerste, de tweede zin of beide zinnen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik Quote je post maar ff voor de zekerheidstraks krabbel je weer terug
Beide natuurlijk. CEO/10k a day'en en mij niet uitnodigen om het weekend te chillen op je landgoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Quote je mij voor de eerste, de tweede zin of beide zinnen?
Mag ik vragen wnnr je fitnesschannel komt? Je laat mij kaolo lang wachten. Echt een cuntje ben jij hr. Wil knnen fappe.quote:
Young adolf up in dis bish.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens ik ben verliefd op die chick van Rot op naar je eigen land.
Nog niet. Ik heb nog niet genoeg selfiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Weissman het volgende:
Hey GRS ben je ook instagram-golddiger?
ben ook wel benieuwd zit al een half jaar met de slurf in de hand te wachtenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mag ik vragen wnnr je fitnesschannel komt? Je laat mij kaolo lang wachten. Echt een cuntje ben jij hr. Wil knnen fappe.
Deze. Ik wil ook een egte tribute makn terwijl ik mezelluf laat climaxen. Ik wil hr late weten ze se mooi en speciall is. En datt ze het helemaal doet vor mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd zit al een half jaar met de slurf in de hand te wachten
ben het wel zat om me af te beren op dat nerd filmpje met die computerkast
AAAAAAh is grapje swa.quote:
jij bent gewoon jaloers dat niemand iets van jouw amazon wishlist kooptquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef seto het volgende:
laat ircute met rust ze is gewoon mooie dame die je met respect moet behandelen
Kreeg wel een beetje gagassociatiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ircutew is toch dat ranzige jetje die kotsfotos !maakt??
Zie mijn eerdere post dan. Heb een hersenschudding en mag niet trainen swaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
AAAAAAh is grapje swa.
Srs komt er nog wat van?
Het hek is helemaal van de dam nu he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kreeg wel een beetje gagassociaties
Een meisje dat straalt en glundert na een kotssessie is wel een keeper.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kreeg wel een beetje gagassociaties
Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post dan. Heb een hersenschudding en mag niet trainen swa
Ja. Hoezo?quote:
Er klaar voor zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.
Het stopt niet, ik word paranoja en ik denk niet meer helder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het hek is helemaal van de dam nu he?
snakey hoveel heb ik er?quote:
ik weet het wel, full tren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, die hoorde ik ookGast heeft wel top tier genetics en is ook altijd erg open en eerlijk, dus zou best kunnen. En volgens mij kun je ook best zieke gains maken als je maximaal bulkt ipv bang zijn je sixpack kwijt te raken.
Maarja ik weet niet, die armen zijn echt ziek groot en die delts ook.
Die after ziet er toch niet uit manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
strong
00:45 "I felt very small, felt very weak"
Boeiend als je dit kan:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die after ziet er toch niet uit man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou je raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
die nagel zal we lekker ruikenquote:
Dit is IrCute over een paar jaar wanneer ze de motor van haar wishlist krijgt.quote:
u wot m8quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze zegt van niet maar we staan wel open voor een triootje met jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is goed ik respecteer je en zal wachten totdat je er klaar voor bent.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heb vaker foto's van een andere dwerg gezien die ook kkgeil is. Meestal hebben dwergen ook zo'n typisch dwerghoofd, maar deze zag er echt goed uit. Net als die in jouw foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: zou zeker raken.
Die van suicide girls? Jemma Suicide. Die is ook lekker zonder het dwerghoofd. Snap wat je bedoelt idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb vaker foto's van een andere dwerg gezien die ook kkgeil is. Meestal hebben dwergen ook zo'n typisch dwerghoofd, maar deze zag er echt goed uit. Net als die in jouw foto's.
Tldr: zou zeker raken.
Ja! Die!quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van suicide girls? Jemma Suicide.
Ja niet. Is weg.quote:
Knap, maar ik vind het belangrijker om gezond dan sterk te zijn. En ik geloof niet dat zijn fysiek gezond is. Groot zijn is leuk, maar vergeet niet dat je ook bloedvaten, organen enz hebt. Met een VP boven de 15 (ecto) a 20% (endo) ben je gewoon verkeerd bezig vind ik.quote:
Je had gelijk, video is verwijderdquote:
hey boermanquote:Op woensdag 21 januari 2015 04:59 schreef Ang3l het volgende:
Die aziaten hier vallen van hun stoel door de NSFW posts
Ik zit een maand tussen de Seto'tjes.
Maar don't worry, hotel heeft een gratis 24-7 gym
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
Klokov heeft een ban van twee weken
#freeklokov #notegate
Haha hoezo dat dan? Vanwege herhaald vragen hoeveel notes hij heeft ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef G.R.S. het volgende:
Klokov heeft een ban van twee weken
#freeklokov #notegate
Ja denk et ook wel. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden toch: ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Weissman het volgende:
awesome jij ben wel echt een aardige gozer IRL volges mij
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:49 schreef Weissman het volgende:
nu Klokov een strafblad heeft en geband is kunnen we zijn gym-lidmaatschap wel opheffen denk ik door zijn UI te verwijderen uit de OP?
quote deze als je het met me eens bent
Nee, speciaal voor Klokov hebben we een zero-tolerance beleid, omdat hij met kettlebells traint.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:52 schreef Questular het volgende:
Hmmm als we iedereen kicken die al eens een ban heeft gehad blijven er niet veel over
#struggles
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:59 schreef kaasplankje het volgende:
en waar moeten we nu vragen hoeveel notes we hebben dat juwelentopic is ook meteen naar de kk kolkov bedankt he
We zullen het zien. Nu hij geband is kan hij weer terug naar zijn vorige account.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Questular het volgende:
Stiekem is Khoklov gewoon StraatSoldaat
haha je doet klokov naquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie nemen mij echt niet serieus. Ik word hier behandeld alsof ik een of andere klapjostie bent. Jij, Kanovinnie, zou mij dm'en wanneer ik er een note bij had. Dit was wanneer ik 3 notes had. Ik heb nu 7 notes! Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |