Conditioning. Ftfyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat hebben ze weinig. Kettlebells hebben voornamelijk te maken met functionele kracht.
Je hebt nu ervaren was het is om dmv je looks er materialistisch op vooruit te gaan. Echt een gateway naar prostitutie dit. Maak me wel een beetje zorgen om je hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Amazon wishlist>automatisch naar mijn huis gestuurd. Ik wist er niks van totdat het pakketje aan mijn deur lag.
'sup.quote:
Er is een reden waarom kettlebells zo populair zijn in MMAquote:
Zie 1:56, dat kan je beter met een kettlebell doen. Wil wanneer ik ruimte heb ook nog battle ropes, een prowler, een sledgehammer en een paar dikke banden halen.quote:
gewoon naar de volgende dag zetten hoef je ook niet te nekken en resultaat is zelfde en je behoudt je tandglazuurquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ehm nee ik reset altijd per dag, dus ene dag te veel gegeten.. helaas pindakaas
00.00 geweest? reset naar 0 kcal.
Door je OCD moet je overgeven? Wat voor tikjes heb je dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:35 schreef JackieBrown het volgende:
Als je na het eten moet overgeven, kan je dan alle kcal's weer wegstrepen?
Inb4 zwanger. Komt door mn OCD.
En een klimtouw + optrekstang.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie 1:56, dat kan je beter met een kettlebell doen. Wil wanneer ik ruimte heb ook nog battle ropes, een prowler, een sledgehammer en een paar dikke banden halen.
zo lijkt het alsof ik een eetstoornis heb Drinkyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon naar de volgende dag zetten hoef je ook niet te nekken en resultaat is zelfde en je behoudt je tandglazuur
Ik ben benieuwd wat henk hiervan vindtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:12 schreef smegmanus het volgende:
Ik had ook een hond ooit die alles onder kotste en die heb ik in laten slapen.
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgevenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Door je OCD moet je overgeven? Wat voor tikjes heb je dan?
chickquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo lijkt het alsof ik een eetstoornis heb Drinky
[..]
Ik ben benieuwd wat henk hiervan vindt
[..]
Ik heb een schoonmaakticje, vooral met haar. Ik zag een haar op m'n eten, daarna zag ik dat er ook 1 in m'n nagellak zat gekleefd, vond dat zo ranzig dat ik moest kokhalzen en daarna dus overgeven
Veel strength & conditioning coaches zijn retards. Veel is gebaseerd op circuit training aka crossfit. Vaak kunnen ze de basic lifts plus enkele olylifts niet eens coachen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is een reden waarom kettlebells zo populair zijn in MMA
quote:
FTFYquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Klokov het volgende:
Nog even Bredebroer is de zwaarste in dit topic
RIP in peacequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rick Ross al bijna ripped is
[ afbeelding ]
swagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Rick Ross al bijna ripped is
[ afbeelding ]
Grap maar over mijn dikke valuepost heen. I see what you did there.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:14 schreef Questular het volgende:
geen idee wie dat is.... denk dat ik dat ook maar zo laat
Tim westwood is ook de grootste wigger die rondloopt.quote:
Even in een keteltje op het vuur tot het kookt. Als het magzuur enzo is verdampt kun je de rest gewoon wegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef JackieBrown het volgende:
Ik denk dat ik gewoon niets van de kcal meetel, er is toch niets opgenomen.
Maar kan altijd een deel achter zijn gebleven... heel irritant..
[..]
Deze mening van jou doet me echt helemaal niets
Haha, ik had hem daar niet eens herkend. Die heeft toch een tijdje Pimp my Ride gepresenteerd toen X ermee kapte?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tim westwood is ook de grootste wigger die rondloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |