SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 21-01-2015 11:42:39 ]
Yep. Jij bent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Een lastige is dit maar ik gok Dima!
ey bois dit kan niet hequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Flitskikker het volgende:
Bok maar weer op naar Bodybuilding forum
paint'dquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hahaha die rage van Klokov, wat een meester.
Kan dat in de OP?
Dan ben ik verkeerd, ik ben ecto en zit sowieso boven de 15%quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Knap, maar ik vind het belangrijker om gezond dan sterk te zijn. En ik geloof niet dat zijn fysiek gezond is. Groot zijn is leuk, maar vergeet niet dat je ook bloedvaten, organen enz hebt. Met een VP boven de 15 (ecto) a 20% (endo) ben je gewoon verkeerd bezig vind ik.
Sterk worden, ja! Maar dat kan ook zonder een zwabberpens. Dan duurt het maar wat langer.
Lolquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:52 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel
http://www.dumpert.nl/med(...)e_vaginafabriek.html
Mjah het was denk ik echt omdat die vinger erin gingquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je had gelijk, video is verwijderd
Hey Sapquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd, ik ben ecto en zit sowieso boven de 15%(no dieetclub pls)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Snakey het volgende:
Klokov had helemaal geen 7 notes, ik zei maar wat om hem op te fokken.![]()
Nu heeft hij er wel 7 trouwens.
Doordat ik gisteren zei dat hij er 7 had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahha die post van Klokov![]()
waar kwam dat door dan
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:54 schreef Champy het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Klokov hard aan het trollen was met al die noteposts, maar ik twijfel....
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Snakey het volgende:
Klokov had helemaal geen 7 notes, ik zei maar wat om hem op te fokken.![]()
Nu heeft hij er wel 7 trouwens.
Spanning in huize Klokov?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
Je kon wel merken dat die jongen de laatste tijd flink onder spanning stond. Handschoentjes dragen tijdens het hardlopen, dat obsessieve gedrag met die notes.
Niet eens expres, ik maakte alleen maar een geintje. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren.quote:
Eerst flipt Ray om je, nu jaag je klokov de gekte in, lekker bezig hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet eens expres, ik maakte alleen maar een geintje. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren.
Uit zeer betrouwbare bron die zich zeer dicht bij het slachtoffer bevindtquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als dit een troll is stijgt hij wel op mn humor ranking
Dit ja. Maar het is eigenlijk net zo grappig als het geen troll is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als dit een troll is stijgt hij wel op mn humor ranking
Als hij nou net zo dedicated was met echt liften zou hij een hele grote jongen kunnen worden jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit ja. Maar het is eigenlijk net zo grappig als het geen troll is.
westerse materialen gebruiken is haramquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:30 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, vraagje:
Een Koran verbranden mag natuurlijk niet binnen de Islam, maar wat nou als je de gesproken Koran in mp3-vorm op CD brand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |