Snap ik, maar aangezien ik nu mobiel Fok! mag een mod het doen (tenzij ik eerder thuis benquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De TT kun je niet meer veranderen, de OP wel.
Jawelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
nu niets, is allemaal goed![]()
is de bus er al?
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...quote:
wie is Y nou weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...
jij bént de ballotage commissiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik doe niet aan ballotage commissie ...
Die borderline muis?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Super goddess wier naam we niet meer mogen noemen ivm sluiten .......
Juup is hosselbaar hoor. Absoluut!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
Alleen voor hosselbare nieuwe gasten hier...
zo werkt het niet sjoef, neem je verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor hosselbare nieuwe gasten hier...
Aan jouw de eer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup is hosselbaar hoor. Absoluut!
Hij is al op de weg terug. Volgens mijn archief.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dan blijft de vraag: zat Juup in het café te posten en zit hij nu in de bus terug naar huis of is hij nu pas vertrokken richting de stad?
Nu het nog kan .... Straks weet je niet meer dat ie ook in de vorige OP stond ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga dat nummer in de OP nog een keer draaien.
Hoeveel versies wil je horen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu het nog kan .... Straks weet je niet meer dat ie ook in de vorige OP stond ....
Welke draad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie kunnen het zelf nog wel volgen? Ik ben de draad kwijt
Als we dezelfde TT als gisteravond hebben met dezelfde OP ... Ja dan raken we van slag.. Maar komt vast goed... Nog niet slapen he!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
naald en draad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
nee, ik blijf wakkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dezelfde TT als gisteravond hebben met dezelfde OP ... Ja dan raken we van slag.. Maar komt vast goed... Nog niet slapen he!
Lekker warmquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Lig al wel lekker met pyama aan in bed
Too much infoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Lig al wel lekker met pyama aan in bed
Da's heul geen Note 3quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Maar met een Note 3 kan je aardig mobiel Fok!ken.
[ afbeelding ]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kun je nog helemaal niet weten of heb je een glazen bol?
Dat ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?
Ja vond ik ook, maar dat ze dan de volgende ochtend nog steeds niet van dr af gekomen waren ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?
OP is aangepast, TT mag een mod o.i.d. doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...
Anky heeft het uithoudingsvermogen van een Zeeuws trekpaard...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar dat ze dan de volgende ochtend nog steeds niet van dr af gekomen waren ....
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup is hosselbaar hoor. Absoluut!
Kijk, er zijn er die wel opletten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hey, hoe is het whisky-weekend?
Die soort ken ik niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anky heeft het uithoudingsvermogen van een Zeeuws trekpaard...
Ik zat in een Engelse pub te posten aangezien er voor mij niet veel te beleven was helaas, daarna heb ik de bus naar huis gepaktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dan blijft de vraag: zat Juup in het café te posten en zit hij nu in de bus terug naar huis of is hij nu pas vertrokken richting de stad?
OK , my faultquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag pas, niet alle...
da's best een beetje sneu eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zat in een Engelse pub te posten aangezien er voor mij niet veel te beleven was helaas, daarna heb ik de bus naar huis gepakt
en oma zijn is het mooiste wat mij is overkomen!quote:
Een Belg waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n Zeeuws ding dan?
Ik ben niet zo van de paardensoorten...
Ja, zoiets bedoelde ik...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Belg waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Heet dat geen knol?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Belg waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
ja hoor, hij is voor jouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:14 schreef just me het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar... mag ik HET kaarsje uitblazen
dank je welquote:
Best wel hèquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's best een beetje sneu eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
en oma zijn is het mooiste wat mij is overkomen!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:14 schreef just me het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar... mag ik HET kaarsje uitblazen
Of ganzenrijden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heet bij ons een Zeeuwse knol en daar doe je mee aan ringrijden
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgenoeglijke avond allemaal, ik ga op tijd slapen, morgen met 6 vriendinnen stappen!
Trusten just me... Waar gaan jullie de boel onveilig maken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgenoeglijke avond allemaal, ik ga op tijd slapen, morgen met 6 vriendinnen stappen!
Dagje IKEA is altijd leuk...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
Even dat vocht door die plooien laten glijden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Sauna ja, traditie op mijn verjaardag, gratis naar de sauna
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even dat vocht door die plooien laten glijden...
Regel 1: In 40+ maken we geen TR's.quote:
Had 25 jaar gratis sauna op mijn werk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Sauna ja, traditie op mijn verjaardag, gratis naar de sauna
Ik was ooit bij een scharrel in Finland en die had er 2 .... Saunas bedoel ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had 25 jaar gratis sauna op mijn werk.
hoe duikel je een Finse scharrel op?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit bij een scharrel in Finland en die had er 2 .... Saunas bedoel ik
De machine was gebouwd door Finnen en zo kwam ik een keer voor cursus daar terecht,quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe duikel je een Finse scharrel op?
Ooit eens 1 via internet ontmoet en die stuurde 3 vriendinnen een keer deze kant op met de vraag of ik ze een beetje kon begeleiden .... EN van het 1 kwam het anderequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe duikel je een Finse scharrel op?
Hongaars leren, dan lukt het Fins ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Noors,Zweeds en Deens kan ik een beetje volgen/lezen, maar van Fins maak ik helemaal niks
aiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toen ze machine kwamen bouwen was ook lachen, mochten geen kroeg meer in die gozers, kroegbaas kwam er niet vanaf wanneer ze zo zat als een toeter in slaap gedonderd waren
Same here, maar op de bewuste avond met wat jointjes op mn balkon, dacht ik het gewoon te begrijpen ... Maar gelukkig spreken ze goed engelsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Noors,Zweeds en Deens kan ik een beetje volgen/lezen, maar van Fins maak ik helemaal niks
Fins is ook totaal andere taal dan Noors, Deens en Zweeds, er is een kleine overeenkomst met het Hongaars.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
weet ik, die zijn verwant. Een vriend van vroeger is met een Hongaarse getrouwd, heb ooit zijn studieboeken wel eens ingekeken, wat een ingewikkeld gedoe zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hongaars leren, dan lukt het Fins ook een stuk beter.
Komt van de Hunnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hongaars leren, dan lukt het Fins ook een stuk beter.
Ik ben ze nog dagelijks dankbaar voor hun hunebedden.quote:
Groningers en Noord Duitsers ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Friezen en Denen kunnen elkaar ook zo verstaan.
Denen kunnen ook bizar snel goed Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Klopt idd...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denen kunnen ook bizar snel goed Nederlands spreken
En dan Willeke Alberti aan de haak slaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denen kunnen ook bizar snel goed Nederlands spreken
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Regel 1: In 40+ maken we geen TR's.
Als er hier iets fout gaat, dan geven we de schuld aan sacha en dan is het klaar. Werkt perfect.
Nederlanders en Belgen ook over het algemeenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jij bent Brabander toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nederlanders en Belgen ook over het algemeen
bij mij komt Søren, niet zeuren voorbij vliegenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Best lastig zo'n fotografisch geheugen, de meest zinloze dingen onthoud je.
Søren Lerbyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan Willeke Alberti aan de haak slaan.
als Zeeuwse heb ik al moeite met Zeeuws-Vlamingen, laat staan met echte Belgenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nederlanders en Belgen ook over het algemeen
De een zegt van wel, de ander van niet (al woon ik er er al bijna merendeel van mijn oude levenquote:
Ben 15 km van België geboren en ging er vaak vertoeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Zeeuwse heb ik al moeite met Zeeuws-Vlamingen, laat staan met echte Belgen
Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuwquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Zeeuwse heb ik al moeite met Zeeuws-Vlamingen, laat staan met echte Belgen
Ik heb bijna 24 jaar nagenoeg op de grens met den Belgique gewoondquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 15 km van België geboren en ging er vaak vertoeven.
Heb 1 jaar in Vlissingen gewoond, dat was wel lang genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuw
Zeeuw!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuw
jarenlang bij de Aldi te koop geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Omdat ze hier boven de rivieren geen worstenbrood kennen, ben ik het uit pure noodzaak maar zelf gaan bakken.
Ik ben een "Ollander" maar ik versta beiden op zich goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Beschaafd Vlaams versta ik prima, opgegroeid met de BRT, maar als ze echt plat gaan klappen, dan maak ik er niks van. Maar ook het plat uit Yerseke bij die tv-serie over die mosselvissers was voor mij soms zonder ondertiteling niet te volgen.
Die zooi is niet te vergelijken met het echte worstenbrood.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jarenlang bij de Aldi te koop geweest
Eindhoven 2000 zegt hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juup zijn ega of ex dat weet je maar nooit.
kijk, dat is nuttige infoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is soms lastig los te komen van een ex
Jij weet teveelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon via internet regelen ... Dan ben je er zo vanafquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik ook probeer, ze blijft steeds,
Van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon via internet regelen ... Dan ben je er zo vanaf
Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik leer hier elke nacht bij joh. Gisteren al dat je een paard moet kopen en nu weet ik ook dat je 'ze' via internet moet regelen
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...
De batterij raakt inmiddels op .... Slaap lekker en droom lekker van de naakte boys die je morgen gaat ontmoeten ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweest
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet eigenlijk nog boel doen maar ben beetje moe.
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?
Dacht ik gisteren ook, maar toen was ik weer zo vroeg wakker ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.
Mogguh.quote:
oosterhoutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten just me... Waar gaan jullie de boel onveilig maken?
Wat heb je nog meer tondlopen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:44 schreef sigme het volgende:
Wat slowchatten jullie snel.
Aangezien het prachtig weer is ga ik zo maar eens een rond strontscheppen. Kip en schaap staan op het programma.
Katten en een hond.quote:
Toe maar.. Dan heb je vast een groot stuk land , maar heb je straks geen onderkomen meer voor je schapen en de kippen ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Katten en een hond.
Het plan is om dit voorjaar twee stiertjes te nemen en twee varkens. Momenteel gebruiken de kippen de koeienstal als nachtverblijf en de schapen de varkensstal als schuilhok.
Mooi stuk landquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. Dan heb je vast een groot stuk land , maar heb je straks geen onderkomen meer voor je schapen en de kippen ...
het huishouden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef Juup© het volgende:
Ik ga de zaterdag eens nuttig besteden denk ik
Ik verspreid het over 2 dagen, wil vandaag ook nog wat andere dingen doen die ik al maanden uitstel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is bij mij morgen aan de beurt, een deel tenminste, de rest komt vrijdag wel weer.
tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik verspreid het over 2 dagen, wil vandaag ook nog wat andere dingen doen die ik al maanden uitstel.
Nee dat nietquote:
Ja oké, ik ga naar de wasstraat maar daar heb ik eigenlijk gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto wassen doe ik niet aan, hij gaat max 2 keer per jaar door de wasstraat, that's it.
Staat ie overdekt je auto? Het gaat toch weer regen en dan wordt ie ook snel weer vies....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja oké, ik ga naar de wasstraat maar daar heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
Nee gewoon voor de deur, ook al zal de auto weer vies worden ik vind dat het toch weer eens tijd is om dat ding te reinigenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ie overdekt je auto? Het gaat toch weer regen en dan wordt ie ook snel weer vies....
Dat lijkt me inderdaad geen fijn karwei. Ik heb geen auto, dus heb er geen ervaringen mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:16 schreef cafca het volgende:
Ja, autowassen moet ik eigenlijk ook weer eens doen....
Stelt niets voor als je door de autowasstraat rijdt.... Maar ik heb ook al een tijdje geen auto meer..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad geen fijn karwei. Ik heb geen auto, dus heb er geen ervaringen mee.
Ik heb er nooit een gehad. Gaat ook een beetje moeilijk zonder rijbewijs. Tenzij ik er 1 win bij een of andere prijsvraag/loterij. Maar dan zou ik hem zsm verkopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor als je door de autowasstraat rijdt.... Maar ik heb ook al een tijdje geen auto meer..
Ik zou hem wel houden in dat geval ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Gaat ook een beetje moeilijk zonder rijbewijs. Tenzij ik er 1 win bij een of andere prijsvraag/loterij. Maar dan zou ik hem zsm verkopen
We gaan zo weer los met de schoppartijen in de Afrika-cup!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou hem wel houden in dat geval ....
Tis weer druk over en weer met al die sporten...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We gaan zo weer los met de schoppartijen in de Afrika-cup!
Ik heb even een leuke jonge FOK!ker voor je opgeduikelt! Als verjaardagscadeau. Have fun!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto wassen doe ik niet aan, hij gaat max 2 keer per jaar door de wasstraat, that's it.
ja zoietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje saai tv kijken en/of internetten dus?
MM zuipt whiskeyquote:
Jij houdt het nogal goed bijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
FANN komt kort en bondig iets over een film vertellen
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
Sacha komt ranten over haar moeder
DDM hangt op de bank. Onder een dekentje
just me komt iets vertellen over haar kleindochter
Piet komt wat vertellen over paarden
TH post wat You Tubes
Drakin en Sasquatsch zijn aan het neuken
Cafca gaat hardlopen
Ik ben aan het archiveren.
Welkom in 40+
Uitgezopen voor vandaag...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
TH post wat You Tubes
Cafca gaat hardlopen
Welkom in 40+
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonfamilie zo het huis uit zien te krijgen...
Ik 1 keer, en dat was precies teveel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Met mijn onderschrift zou je het wel verwachten, maar ik heb nog nooit WIDM gezien.
Zolang je voor 23.00 uur maar weer thuis bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Juup© het volgende:
Bij gebrek aan gezelschap ga ik maar alleen de stad in, even kijken bij een Engelse en een Ierse pub, en verder weet ik het nog niet.
Getrakteerd in de sauna?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig nu net onder een dekentje, maar ik was vandaag zowaar onder de mensen.
Ik ben onder de deken vandaan gekomen en ben nu "onder" de mensenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig nu net onder een dekentje, maar ik was vandaag zowaar onder de mensen.
ik was in mijn eentje. Oh en er was niks boeiends te zien, het gros van de bezoekers daar is 60plus.quote:
oké komt ie! filmtipquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
TH post wat You Tubes
Cafca gaat hardlopen
Welkom in 40+
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben onder de deken vandaan gekomen en ben nu "onder" de mensen
Misschien komt ie daar voor de gratis Wifiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?
Scherm van de Note 3 is voor mij groot genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?
Dat boeit mij geheel niet, maak zelden gebruik van een gratis Wifi netwerk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt ie daar voor de gratis Wifi
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat boeit mij geheel niet, maak zelden gebruik van een gratis Wifi netwerk.
Die zitten ook allemaal op hun schermpje te turen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...
heb je wel grote kans op tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten ook allemaal op hun schermpje te turen waarschijnlijk.
ik was pas op een verjaardag waar ik bijna de enige was die niet op een schermpje zat te turenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je wel grote kans op tegenwoordig
Kom maar, genoeg leuke "tenten" hierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...
Neuj, vergeten is pech hebben maar dan heb ik nog steeds een fijne avond. Ik heb soms ook wel eens een 3310 of N65 bij, dan kan ik niet echt internetten en heb ik net zoveel lolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het moderne stappen: "Kut mijn telefoon vergeten, dat wordt een saaie avond"
jij toch ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit bij me, ding ligt eigenlijk altijd hier op de bank.
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geledenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je komt op verjaardagen, gaat naar sauna's en komt onder de mensen.
Hoezo heb jij geen leven?
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geleden
Nee...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Kut Nederlanders weer.Ik neem aan dat MM persoonlijk excuses aan gaat bieden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ostenrijks-dorp.html
mijn beste vriendin is altijd welkom, maar woont in Amsterdam, dus die komt niet vaak langs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
ff bittorrent progje toestemming geven in windows firewall
Geen idee, maar ik ben ook aan een nieuwe router toe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe router en nieuwe laptop en dan ineens stealth firewalled zijn als je een torrent (Kraftwerk van gisteren) download.
Hoe zat dat ook al weer...
Staat ie ook uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.
Uit? Die firewall van Kasperksy?quote:
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit? Die firewall van Kasperksy?
Nee...
Die van Windows wel, die herkent Kaspersky als actieve firewall...
Die zijn al geforward...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
Op je router de udp/tcp poorten voor het programma forwarding toestaan ...
Daar staat keurig netjes een melding dat Kaspersky deze functie uitvoert.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.
Je hebt een prutsrouter gekocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Deze melding krijg ik op de torrentsite:
overloaded bandwidth
OK Computer...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een prutsrouter gekocht.
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK Computer...![]()
Nee, ik heb geen overloaded bandwidth, verder draait er niks...
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.
Dan de oude laptop.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...
Ja, dat zou wel kunnen.quote:
ah, u is weer thuisquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef Juup© het volgende:
Even de nerddinges onderbreken
[ afbeelding ]
Altijd handig als je weet waar je moet zoeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen.
Als die het niet is, dan is het iets in de router.
Maar dan weet ik nog niet wat, want m.i. staat die goed.
Uiteraard, maar er hangt nogal wat aan die huidige laptop en ik heb geen zin om alles weer af te koppelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig als je weet waar je moet zoeken.
Van alles maar ik hou het bij fliptopsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Schenken ze daar Grolsch en Jupiler ipv van Engels / Iers bier?
Laat ze lekker smaken en voorzichtig straks op de terugweg... Ben je op de fiets op laat je je rijden ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van alles maar ik hou het bij fliptops
OVquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze lekker smaken en voorzichtig straks op de terugweg... Ben je op de fiets op laat je je rijden ?
Over ongeveer 14 minutenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je zo op pad.. Hoe laat gaat daar de laatste bus op zaterdag?
Over het algemeen wel, maar ik mis de bus wel eensquote:
Dan woon je niet in Eindhoven city .....quote:Op zondag 18 januari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik mis de bus wel eensen dan kost het mij ongeveer ¤55,- voor een taxi ritje
![]()
Heb ik ook nooit beweerdquote:Op zondag 18 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan woon je niet in Eindhoven city .....
Richting Belgie was het toch... Neem aan dat je de bus gehaald hebtquote:Op zondag 18 januari 2015 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerdIk woon in de omstreken van Ehvn
Ben allang thuisquote:Op zondag 18 januari 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Richting Belgie was het toch... Neem aan dat je de bus gehaald hebt
Ja ik ken het ... Hopen idd dat de laatste nog niet geweest is ... En luxe fauteuils zijn het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang leve nu ook weer niet, maar ik ben thuis
Eerder Spartaanse stoelenquote:Op zondag 18 januari 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken het ... Hopen idd dat de laatste nog niet geweest is ... En luxe fauteuils zijn het ook niet
Beenruimte .... Nee meestal niet ... Ik kan met 190 niet eens normaal recht zitten op zon bankje ... Maar In een vliegtuig is het vaak nog erger... Bestel dan meestal met extra beenruimte... maar ja dat kost je ook al weer 30 E extra of zo ...quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Beenruimte .... Nee meestal niet ... Ik kan met 190 niet eens normaal recht zitten op zon bankje ... Maar In een vliegtuig is het vaak nog erger... Bestel dan meestal met extra beenruimte... maar ja dat kost je ook al weer 30 E extra of zo ...
Stel je zou dan ook nog samen willen zitten met je eventuele partner, moet je dubbel zoveel dokken en ook maar hopen dat er nog plek is want meestal zijn er maar iets van 16 plekken of zo ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |