Snap ik, maar aangezien ik nu mobiel Fok! mag een mod het doen (tenzij ik eerder thuis benquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De TT kun je niet meer veranderen, de OP wel.
Jawelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
nu niets, is allemaal goed![]()
is de bus er al?
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...quote:
wie is Y nou weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...
jij bént de ballotage commissiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik doe niet aan ballotage commissie ...
Die borderline muis?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Super goddess wier naam we niet meer mogen noemen ivm sluiten .......
Juup is hosselbaar hoor. Absoluut!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
Alleen voor hosselbare nieuwe gasten hier...
zo werkt het niet sjoef, neem je verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor hosselbare nieuwe gasten hier...
Aan jouw de eer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup is hosselbaar hoor. Absoluut!
Hij is al op de weg terug. Volgens mijn archief.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dan blijft de vraag: zat Juup in het café te posten en zit hij nu in de bus terug naar huis of is hij nu pas vertrokken richting de stad?
Nu het nog kan .... Straks weet je niet meer dat ie ook in de vorige OP stond ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga dat nummer in de OP nog een keer draaien.
Hoeveel versies wil je horen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu het nog kan .... Straks weet je niet meer dat ie ook in de vorige OP stond ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |