Welke draad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie kunnen het zelf nog wel volgen? Ik ben de draad kwijt
Als we dezelfde TT als gisteravond hebben met dezelfde OP ... Ja dan raken we van slag.. Maar komt vast goed... Nog niet slapen he!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
naald en draad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
nee, ik blijf wakkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dezelfde TT als gisteravond hebben met dezelfde OP ... Ja dan raken we van slag.. Maar komt vast goed... Nog niet slapen he!
Lekker warmquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Lig al wel lekker met pyama aan in bed
Too much infoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Lig al wel lekker met pyama aan in bed
Da's heul geen Note 3quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Maar met een Note 3 kan je aardig mobiel Fok!ken.
[ afbeelding ]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kun je nog helemaal niet weten of heb je een glazen bol?
Dat ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?
Ja vond ik ook, maar dat ze dan de volgende ochtend nog steeds niet van dr af gekomen waren ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het toch ook gezellig met de dronken springruiters en Anky?
OP is aangepast, TT mag een mod o.i.d. doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste een nieuwe TT bedenken en de OP aanpassen en dan maar hopen dat Karina niet op stap is dit weekend.... Of anders maken we Y toch wakker...
Anky heeft het uithoudingsvermogen van een Zeeuws trekpaard...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar dat ze dan de volgende ochtend nog steeds niet van dr af gekomen waren ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |