Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik leer hier elke nacht bij joh. Gisteren al dat je een paard moet kopen en nu weet ik ook dat je 'ze' via internet moet regelen
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...
De batterij raakt inmiddels op .... Slaap lekker en droom lekker van de naakte boys die je morgen gaat ontmoeten ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweest
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet eigenlijk nog boel doen maar ben beetje moe.
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?
Dacht ik gisteren ook, maar toen was ik weer zo vroeg wakker ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.
Mogguh.quote:
oosterhoutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten just me... Waar gaan jullie de boel onveilig maken?
Wat heb je nog meer tondlopen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:44 schreef sigme het volgende:
Wat slowchatten jullie snel.
Aangezien het prachtig weer is ga ik zo maar eens een rond strontscheppen. Kip en schaap staan op het programma.
Katten en een hond.quote:
Toe maar.. Dan heb je vast een groot stuk land , maar heb je straks geen onderkomen meer voor je schapen en de kippen ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Katten en een hond.
Het plan is om dit voorjaar twee stiertjes te nemen en twee varkens. Momenteel gebruiken de kippen de koeienstal als nachtverblijf en de schapen de varkensstal als schuilhok.
Mooi stuk landquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar.. Dan heb je vast een groot stuk land , maar heb je straks geen onderkomen meer voor je schapen en de kippen ...
het huishouden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef JuupŠ het volgende:
Ik ga de zaterdag eens nuttig besteden denk ik
Ik verspreid het over 2 dagen, wil vandaag ook nog wat andere dingen doen die ik al maanden uitstel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is bij mij morgen aan de beurt, een deel tenminste, de rest komt vrijdag wel weer.
tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik verspreid het over 2 dagen, wil vandaag ook nog wat andere dingen doen die ik al maanden uitstel.
Nee dat nietquote:
Ja oké, ik ga naar de wasstraat maar daar heb ik eigenlijk gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto wassen doe ik niet aan, hij gaat max 2 keer per jaar door de wasstraat, that's it.
Staat ie overdekt je auto? Het gaat toch weer regen en dan wordt ie ook snel weer vies....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ja oké, ik ga naar de wasstraat maar daar heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
Nee gewoon voor de deur, ook al zal de auto weer vies worden ik vind dat het toch weer eens tijd is om dat ding te reinigenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ie overdekt je auto? Het gaat toch weer regen en dan wordt ie ook snel weer vies....
Dat lijkt me inderdaad geen fijn karwei. Ik heb geen auto, dus heb er geen ervaringen mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:16 schreef cafca het volgende:
Ja, autowassen moet ik eigenlijk ook weer eens doen....
Stelt niets voor als je door de autowasstraat rijdt.... Maar ik heb ook al een tijdje geen auto meer..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad geen fijn karwei. Ik heb geen auto, dus heb er geen ervaringen mee.
Ik heb er nooit een gehad. Gaat ook een beetje moeilijk zonder rijbewijs. Tenzij ik er 1 win bij een of andere prijsvraag/loterij. Maar dan zou ik hem zsm verkopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor als je door de autowasstraat rijdt.... Maar ik heb ook al een tijdje geen auto meer..
Ik zou hem wel houden in dat geval ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Gaat ook een beetje moeilijk zonder rijbewijs. Tenzij ik er 1 win bij een of andere prijsvraag/loterij. Maar dan zou ik hem zsm verkopen
We gaan zo weer los met de schoppartijen in de Afrika-cup!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou hem wel houden in dat geval ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |