Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik leer hier elke nacht bij joh. Gisteren al dat je een paard moet kopen en nu weet ik ook dat je 'ze' via internet moet regelen
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent tenslotte nu een jaartje ouder ...
De batterij raakt inmiddels op .... Slaap lekker en droom lekker van de naakte boys die je morgen gaat ontmoeten ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies. Deze wijze oude dame gaat maar eens slapen, het is alweer half 2 geweest
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet eigenlijk nog boel doen maar ben beetje moe.
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je doet niets, maar blijft draaien ?
Dacht ik gisteren ook, maar toen was ik weer zo vroeg wakker ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga eens keer vroeg slapen denk ik.
Mogguh.quote:
oosterhoutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten just me... Waar gaan jullie de boel onveilig maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |