Heet dat geen knol?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Belg waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
ja hoor, hij is voor jouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:14 schreef just me het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar... mag ik HET kaarsje uitblazen
dank je welquote:
Best wel hèquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's best een beetje sneu eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
en oma zijn is het mooiste wat mij is overkomen!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:14 schreef just me het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen maar... mag ik HET kaarsje uitblazen
Of ganzenrijden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heet bij ons een Zeeuwse knol en daar doe je mee aan ringrijden
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgenoeglijke avond allemaal, ik ga op tijd slapen, morgen met 6 vriendinnen stappen!
Trusten just me... Waar gaan jullie de boel onveilig maken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgenoeglijke avond allemaal, ik ga op tijd slapen, morgen met 6 vriendinnen stappen!
Dagje IKEA is altijd leuk...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel
Even dat vocht door die plooien laten glijden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Sauna ja, traditie op mijn verjaardag, gratis naar de sauna
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even dat vocht door die plooien laten glijden...
Regel 1: In 40+ maken we geen TR's.quote:
Had 25 jaar gratis sauna op mijn werk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Sauna ja, traditie op mijn verjaardag, gratis naar de sauna
Ik was ooit bij een scharrel in Finland en die had er 2 .... Saunas bedoel ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had 25 jaar gratis sauna op mijn werk.
hoe duikel je een Finse scharrel op?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit bij een scharrel in Finland en die had er 2 .... Saunas bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |