Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuwquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Zeeuwse heb ik al moeite met Zeeuws-Vlamingen, laat staan met echte Belgen
Ik heb bijna 24 jaar nagenoeg op de grens met den Belgique gewoondquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 15 km van België geboren en ging er vaak vertoeven.
Heb 1 jaar in Vlissingen gewoond, dat was wel lang genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuw
Zeeuw!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik door Brabo's vaak uitgemaakt wordt voor Zeeuw
jarenlang bij de Aldi te koop geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Omdat ze hier boven de rivieren geen worstenbrood kennen, ben ik het uit pure noodzaak maar zelf gaan bakken.
Ik ben een "Ollander" maar ik versta beiden op zich goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Beschaafd Vlaams versta ik prima, opgegroeid met de BRT, maar als ze echt plat gaan klappen, dan maak ik er niks van. Maar ook het plat uit Yerseke bij die tv-serie over die mosselvissers was voor mij soms zonder ondertiteling niet te volgen.
Die zooi is niet te vergelijken met het echte worstenbrood.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jarenlang bij de Aldi te koop geweest
Eindhoven 2000 zegt hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juup zijn ega of ex dat weet je maar nooit.
kijk, dat is nuttige infoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is soms lastig los te komen van een ex
Jij weet teveelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon via internet regelen ... Dan ben je er zo vanafquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik ook probeer, ze blijft steeds,
Van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon via internet regelen ... Dan ben je er zo vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |