Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geleden
Nee...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Kut Nederlanders weer.Ik neem aan dat MM persoonlijk excuses aan gaat bieden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ostenrijks-dorp.html
mijn beste vriendin is altijd welkom, maar woont in Amsterdam, dus die komt niet vaak langs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
ff bittorrent progje toestemming geven in windows firewall
Geen idee, maar ik ben ook aan een nieuwe router toe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe router en nieuwe laptop en dan ineens stealth firewalled zijn als je een torrent (Kraftwerk van gisteren) download.
Hoe zat dat ook al weer...
Staat ie ook uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.
Uit? Die firewall van Kasperksy?quote:
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit? Die firewall van Kasperksy?
Nee...
Die van Windows wel, die herkent Kaspersky als actieve firewall...
Die zijn al geforward...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
Op je router de udp/tcp poorten voor het programma forwarding toestaan ...
Daar staat keurig netjes een melding dat Kaspersky deze functie uitvoert.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.
Je hebt een prutsrouter gekocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Deze melding krijg ik op de torrentsite:
overloaded bandwidth
OK Computer...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een prutsrouter gekocht.
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK Computer...![]()
Nee, ik heb geen overloaded bandwidth, verder draait er niks...
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.
Dan de oude laptop.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...
Ja, dat zou wel kunnen.quote:
ah, u is weer thuisquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef Juup© het volgende:
Even de nerddinges onderbreken
[ afbeelding ]
Altijd handig als je weet waar je moet zoeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen.
Als die het niet is, dan is het iets in de router.
Maar dan weet ik nog niet wat, want m.i. staat die goed.
Uiteraard, maar er hangt nogal wat aan die huidige laptop en ik heb geen zin om alles weer af te koppelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig als je weet waar je moet zoeken.
Van alles maar ik hou het bij fliptopsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Schenken ze daar Grolsch en Jupiler ipv van Engels / Iers bier?
Laat ze lekker smaken en voorzichtig straks op de terugweg... Ben je op de fiets op laat je je rijden ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van alles maar ik hou het bij fliptops
OVquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze lekker smaken en voorzichtig straks op de terugweg... Ben je op de fiets op laat je je rijden ?
Over ongeveer 14 minutenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je zo op pad.. Hoe laat gaat daar de laatste bus op zaterdag?
Over het algemeen wel, maar ik mis de bus wel eensquote:
Dan woon je niet in Eindhoven city .....quote:Op zondag 18 januari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik mis de bus wel eensen dan kost het mij ongeveer ¤55,- voor een taxi ritje
![]()
Heb ik ook nooit beweerdquote:Op zondag 18 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan woon je niet in Eindhoven city .....
Richting Belgie was het toch... Neem aan dat je de bus gehaald hebtquote:Op zondag 18 januari 2015 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerdIk woon in de omstreken van Ehvn
Ben allang thuisquote:Op zondag 18 januari 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Richting Belgie was het toch... Neem aan dat je de bus gehaald hebt
Ja ik ken het ... Hopen idd dat de laatste nog niet geweest is ... En luxe fauteuils zijn het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang leve nu ook weer niet, maar ik ben thuis
Eerder Spartaanse stoelenquote:Op zondag 18 januari 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken het ... Hopen idd dat de laatste nog niet geweest is ... En luxe fauteuils zijn het ook niet
Beenruimte .... Nee meestal niet ... Ik kan met 190 niet eens normaal recht zitten op zon bankje ... Maar In een vliegtuig is het vaak nog erger... Bestel dan meestal met extra beenruimte... maar ja dat kost je ook al weer 30 E extra of zo ...quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Beenruimte .... Nee meestal niet ... Ik kan met 190 niet eens normaal recht zitten op zon bankje ... Maar In een vliegtuig is het vaak nog erger... Bestel dan meestal met extra beenruimte... maar ja dat kost je ook al weer 30 E extra of zo ...
Stel je zou dan ook nog samen willen zitten met je eventuele partner, moet je dubbel zoveel dokken en ook maar hopen dat er nog plek is want meestal zijn er maar iets van 16 plekken of zo ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |