Kom maar, genoeg leuke "tenten" hierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...
Neuj, vergeten is pech hebben maar dan heb ik nog steeds een fijne avond. Ik heb soms ook wel eens een 3310 of N65 bij, dan kan ik niet echt internetten en heb ik net zoveel lolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het moderne stappen: "Kut mijn telefoon vergeten, dat wordt een saaie avond"
jij toch ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit bij me, ding ligt eigenlijk altijd hier op de bank.
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geledenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je komt op verjaardagen, gaat naar sauna's en komt onder de mensen.
Hoezo heb jij geen leven?
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geleden
Nee...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Kut Nederlanders weer.Ik neem aan dat MM persoonlijk excuses aan gaat bieden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ostenrijks-dorp.html
mijn beste vriendin is altijd welkom, maar woont in Amsterdam, dus die komt niet vaak langs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
ff bittorrent progje toestemming geven in windows firewall
Geen idee, maar ik ben ook aan een nieuwe router toe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe router en nieuwe laptop en dan ineens stealth firewalled zijn als je een torrent (Kraftwerk van gisteren) download.
Hoe zat dat ook al weer...
Staat ie ook uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.
Uit? Die firewall van Kasperksy?quote:
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit? Die firewall van Kasperksy?
Nee...
Die van Windows wel, die herkent Kaspersky als actieve firewall...
Die zijn al geforward...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
Op je router de udp/tcp poorten voor het programma forwarding toestaan ...
Daar staat keurig netjes een melding dat Kaspersky deze functie uitvoert.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.
Je hebt een prutsrouter gekocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Deze melding krijg ik op de torrentsite:
overloaded bandwidth
OK Computer...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een prutsrouter gekocht.
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK Computer...![]()
Nee, ik heb geen overloaded bandwidth, verder draait er niks...
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |