Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geleden
Nee...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Kut Nederlanders weer.Ik neem aan dat MM persoonlijk excuses aan gaat bieden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ostenrijks-dorp.html
mijn beste vriendin is altijd welkom, maar woont in Amsterdam, dus die komt niet vaak langs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bezoek krijg ik vaak, de meeste komen niet verder dan hal of berging.
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
ff bittorrent progje toestemming geven in windows firewall
Geen idee, maar ik ben ook aan een nieuwe router toe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe router en nieuwe laptop en dan ineens stealth firewalled zijn als je een torrent (Kraftwerk van gisteren) download.
Hoe zat dat ook al weer...
Staat ie ook uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet, wel die van Kaspersky.
Uit? Die firewall van Kasperksy?quote:
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit? Die firewall van Kasperksy?
Nee...
Die van Windows wel, die herkent Kaspersky als actieve firewall...
Die zijn al geforward...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
Op je router de udp/tcp poorten voor het programma forwarding toestaan ...
Daar staat keurig netjes een melding dat Kaspersky deze functie uitvoert.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van windows bedoel ik, die doet wel vaker eigenwijs.
Je hebt een prutsrouter gekocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Deze melding krijg ik op de torrentsite:
overloaded bandwidth
OK Computer...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt een prutsrouter gekocht.
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK Computer...![]()
Nee, ik heb geen overloaded bandwidth, verder draait er niks...
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oude router ff terughangen, kun je checken of de fout daar zit.
Dan de oude laptop.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was dus kaduuk, dus dat gaat 'm niet worden...
Ja, dat zou wel kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |